הכי הכי בתאורה

מאת: או-מד מדיקל ● 7/3/2013 15:18 ● ערב ערב 2064
תכירו את טום דיקסון, השם החם בעולם מעצבי התאורה. רק לאחרונה הוא כיכב בתערוכת העיצוב במילאנו והציג עיצובים מרהיבים מיוחדים במינם. למקוריים בלבד
הכי הכי בתאורה
תגיות: עיצוב הבית

תמונת כתבה
תמונת כתבה
תמונת כתבה
באפריל האחרון אצר המעצב הבריטי טום דיקסון, את תערוכת העיצוב במילאנו והוכיח לכולם למה הוא נמנה בין עשרת המעצבים המובילים בעולם. מלבד תאורה, מעצב דיקסון רהיטים וחפצי דקורציה, המאופיינים בסגנון מעודכן ומדויק. במסגרת התערוכה הציג דיקסון את הקולקציה החדשה בעיצובו, של הטרנד החדש בגופי התאורה, שזכתה לכינוי 'לומינוסיטי'. קולקציה זו כללה נורות גדולות ומרהיבות בגווני זהב וכסף נוצצים, ועם זאת, דגמים גדולים ופשוטים שיהפכו כל חלל למיוחד ועדין. ההפתעה היא, כי ככל שדיקסון מעצב באופן פשוט יותר, המנורה מרהיבה ומעניינת יותר. דיקסון החל ללמוד את התחום בעצמו לאחר שנפגע בתאונת אופנוע. הוא גילה את הפוטנציאל הגלום בחומרים ממוחזרים ובפסולת תעשייתית, לימד את עצמו כיצד לרתך והחל להרכיב רהיטים מרותכים. עבודותיו הפכו למבוקשות והמוניטין אותו החל דיקסון לצבור, הביא איתו פנייה מהחברה האיטלקית ,"Cappellini" העוסקת בעיצוב רהיטים.

המנורה הגדולה בעולם

תמונת כתבה
אלפים התכנסו בשנת 2011ברחוב החמישי במנהטן כדי לראות במו עיניהם את הדלקת הנר הראשון במנורה הגדולה בתבל. מי שאחראי על עיצוב המנורה המרהיבה הוא האמן יעקב אגם שראה אותה כפורמט קטן על שולחן הרבי. במנוף שנתרם על ידי חברת החשמל הגדולה קון עדיסון, הועלו אל מרומי המנורה כדי להדליקה הסנטור היהודי בוושינגטון, צ'רלס שומער יחד עם הרב שמואל מנחם, מנהל צעירי אגודת חב"ד. 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש