העיצובים הכי פנטזיונרים בארץ

מאת: או-מד מדיקל ● 7/3/2013 15:05 ● ערב ערב 2064
מיליון שקל על שנדלייר ענק, חצי מיליון שקל על סט אוכל עשוי זהב טהור, 350 אלף שקל עבור חדר שינה ו- 15 אלף שקל עבור סוס נדנדה לחדר ילדים. רשימת הפריטים היקרים בעולם. שנארוז למתנה?
העיצובים הכי פנטזיונרים בארץ

תמונת כתבה
תמונת כתבה
מי שגר בבית חלומותיו וידו אינה קצרה בממון, יכול להגשים לעצמו כל פנטזיית עיצוב בחו"ל וגם אצלנו בארץ. האדריכלים של אלו שחולמים וגם מגשימים מוצאים את עצמם לא פעם מגשימים פנטזיות יוצאות דופן. כך למשל היה בארץ מי שביקש שימקמו לו מסך טלוויזיה בין הרגליים (עם המסך פונה כלפי מעלה), לא פחות ולא יותר אלא בחדר השירותים...המערכת כמובן הותקנה עם כיסוי מיוחד נגד מים ושלט לצד האסלה בעלות של 100 אלף שקל. היה מי שרצה בריכה שקופה על גג מרתף, כך שמי שנמצא במרתף יוכל להרים את ראשו ולראות מה קורה מעל, בתוך הבריכה- פנטזייה בהשקעה של כ - 750 אלף שקל. ומה שמים על מרפסת ענק של פנטהאוס יוקרתי? כמובן ג'קוזי מפואר, שכולל מנגנון חיטוי מים משולב עם יהלום וצג טלוויזיה צמוד לפינוק מירבי, בעלות של כ - 100 אלף שקל. גם בחדרי הרחצה אין סוף לפנטזיות- פסיפס מוזהב בעלות של 36,000 שקל, בעבור מטר רבוע אחד (להשיג אצל 'חזי בנק'). או ברז מצופה זהב ('חלמיש קרמיקה') בעיצובו של מריו בונגיו, המדמה מפל מים, בעלות 27 אלף שקל. כיור קטנטן מוזהב ('חלמיש קרמיקה') בעיצוב דמוי קונכייה, שגורם למים לזרום במעגלים. על היצירה חתום המעצב ג'ורג'יו פרנקו- עלות 14 אלף שקל.

המזוזה הגדולה בעולם

תמונת כתבה
כן וגם זה כבר יש- המזוזה הגדולה בעולם. המזוזה עשויה כולה ברונזה, אורכה כ-1.4 מטרים, רוחבה כ-25 ס"מ ומשקלה כ-40 ק"ג. אורך הקלף המצוי בה הוא 60 ס"מ, כתיבתו נעשתה על ידי הרב זלמן מיכשווילי והיא נבדקה על ידי סופר הכותל הרב ישראל גוטליב. המזוזה הענקית נקבעה ברחבת הכותל המערבי על ידי רב הכותל שמואל רבונוביץ ופלאטו שרון שתרם אותה למתחם. המזוזה היא אחת מתוך שלוש מזוזות שעוצבו בהשראת ידידו של פלטו שרון, האומן הספרדי סלבדור דאלי.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש