ביתכם הוא אתם - הבתים היפים באילת

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 7/3/2013 09:58 ● ערב ערב 2592
חם ובייתי, מודרני בלי פשרות, כזה שמערבב עיצוב מודרני עם מחודש. כל אחד ועיצוב הבית הפרטי שלו. ארבעה אילתים פותחים לנו צוהר את הבית הפרטי שלהם שמשקף יותר מכל את האני העצמי
ביתכם הוא אתם - הבתים היפים באילת

הבית החם

תמונת כתבה
תמונת כתבה
הדירה: דו משפחתי בעמותת 'צעירי אילת'. 5 חדרים הנחלקים על שני מפלסים. הדיירים: טלי ומשה אמקייס והילדים ירין, סתיו ואייר. דבר הדיירת: "רציתי ליצור בבית אווירה חמה, מקבלת, עם אנרגיות חמות וטובות. בית שיהיה בו כיף ונעים לגדול ולהתארח. בחרתי להשתמש בצבעים חמים, רכים. אני לא מתחברת לעיצוב החדשני, הקווים שם נקיים מדי לטעמי וצבעים קרים ועל הדרך כל מה שאני יכולה לעשות בעצמי אני עושה ונעזרת בבעלי על תקן איש המקצוע". ממליצים: "אני מעדיפה לחדש ולא לקנות חדש. את הסלון ריפדנו מחדש, את השידה צבעתי, החלפתי לה ידיות, את ארונות המטבח צבעתי כמו גם את שולחן הסלון. זה הובי, תרפיה ומשהו שפשוט כיף לי לעשות. לשמחתי, בעלי זורם איתי". החשוב: "תמונת קיר שצבעתי מחדש. היא הייתה בגוונים כתום- צהוב וביום אחד החלטתי שדי לי עם זה, אז צבעתי אותה מחדש בחום וטורקיז ותראי איזה יופי של אווירה היא עושה בבית". הפרקטי: "הסלון. ריפדנו אותו מחדש בבד רחיץ, שאפשר לנקות בקלות. זה נהדר כשיש לך ילדה קטנה בבית ואין בעיה אפילו לשפוך עליו בכיף מעדן"... הנוסטלגי: "מעמד נר מפיץ ריח. כרגע הוא נמצא על השולחן אבל אחת לכמה חודשים הוא עובר מקום בבית. הוא אצלנו כבר 13 שנה, קנינו אותו בטיול שעשינו לצפון". פריטים בחדר: שולחן סלון- קיבלנו מתנה. אח של אמא שלי עשה אותה ומאז הוא החליף כמובן עיצוב וצבע. סלון- עלה 2500 ₪ לפני 4 שנים, היה בצבע כתום. לפני שנה זכה לריפוד מחודש בעלות- 2000 ₪. וילון- 80 ₪ בלמונדו. סך הפריטים בחדר: כ - 2580 ₪.

הבית הפונקציונאלי

תמונת כתבה
הדירה: דירת סטודיו ייחודית במערב 6. הדיירים: ליאורה ודוד מקרטצ'יאן והבן רואי. דבר הדיירת: "לדוד בעלי יש ראש פתוח וחזון עיצובי. הוא רואה את המרחב ופשוט יודע איך לתכנן נכון, שיהיה לא רק יפה אלא בעיקר פונקציונאלי ויעיל וכשמדובר בדירה קטנה יחסית, על אחת כמה וכמה חשוב לדעת לנצל את המרחב. גם הצבעים אצלנו בבית לא רגילים ומוסיפים עניין. בבית קטן, תכנון נכון ויעיל הוא שם המשחק". ממליצים: "את המטבח שעליו גאוותינו, יצרנו יחד עם פאייד מנגריית 'התמרים'. הוא זרם עם כל הרעיון שלנו. הוא הביא את הידע ודוד הביא את הרעיון. אני רציתי כחול חזק, דוד הציע ירוק והלכנו על זה. במטבח כזה אני נהנית מכל רגע שאני מבשלת. אז כן, ממליצים בחום על נגריית 'התמרים' כי אין כמו שיוצרים את מה שהלקוח רוצה". החשוב: "הבר שהוא חלק מהמטבח. כבר בתכנון היה ברור שזו תהייה פינת האכול שלנו. ובאמת, אנחנו אוכלים שם וזו לא סתם פינת אוכל אלא עם שיק". הפרקטי: "בהמשך המטבח דוד הגה רעיון לנצל במקסימום את החלל ויצרנו ארונית המשמשת לתלייה ז'קטים ותיקים כשמתחתיה יש ארון נעליים. זה ממוקם מיד בכניסה לבית, יעיל ביותר". הנוסטלגי: "שידה עתיקה שדוד הביא איתו מארמניה. השידה הולכת איתו כבר שנים ותישאר מן הסתם לנצח. חידשנו אותה, צבע ושיוף, היא ממוקמת בכניסה לבית ועושה את העבודה". פריטים בחדר: מטבח כולל בר- 20 אלף ₪, 'נגריית התמרים', מנורה במטבח- 300 ₪ 'מחסני תאורה', כסאות בר- 160 ₪ לכסא, 'איקאה', מקרר- 6000 ₪, 'דודו אלקטריק', תריסון- 650 ₪ ב'טובלי'. סך הפריטים בחדר: כ- 27,590 ₪.

הבית המעורב

תמונת כתבה
הדירה: קוטג' 5 חדרים פלוס יחידה בפירות. הדיירים: לילך (קוסמטיקאית רפואית) וזיו מיודק והילדים: עידו, אלעד ויהונתן. דבר הדיירת: "אני אוהבת את סגנון העיצוב הכפרי, פרובנס, לואי, בבית יש שילוב בין חדש לענתיקה לייט, לא הפריטים העתיקים הכבדים. הרעיון היה ללקט פריטים. בכל פעם שמצאתי משהו שמתאים לסגנון ולקו העיצובי, הוספתי. הבית לא גדול אבל מנוצל היטב". ממליצים: "אין מקום מסוים. אני יכולה למצוא פריטים לבית בכל מקום, בשוק הפשפשים, במרפדיות ובחנויות יוקרה. אין העדפה העיקר שיתאים". האהוב: "פינת האוכל. היא שונה. היא ממוקמת בנישה אותה יצרתי ועיצבתי. מי שיושב בסלון רואה את פינת האוכל כאילו היא ממוסגרת בתוך תמונה". החשוב: "החצר בכלל ופינת העישון הממוקמת בה בפרט. אני הכי מחוברת לחצר ובכל הזדמנות תמצאי אותי יושבת כאן". הפרקטי: "פינת הנעליים. נישה קטנה בבית, עשיתי עליה מידוף לטובת נעליים, מה שאומר שכן, אני אוהבת מאוד נעליים". הנוסטלגי: "המראה במבואה שמובילה לסלון. הפריט היחיד שהבאתי איתי מהבית הקודם". סך הפריטים בחדר: שולחן סלון- 1200 ₪ 'למונדו', סלון בן שש - 6500 ₪ 'פאזל', מרופד פעם שנייה (אצל לודמילה). 2 כורסאות- קיבלנו. היו חומים ומעור, עברו שדרוג וריפוד מחדש, מנורה- 'למונדו' לפני הרבה שנים. סך הפריטים בחדר: כ- 7700 ₪.

הבית המודרני

תמונת כתבה
הדירה: דירת קרקע בבניין 'סאן סיטי'. הדיירים: שירה ואמיר אלון ('אלון' שירותי מיזוג אוויר') והילדים אורי ורוני. דבר הדיירים: "אנחנו אוהבים את המראה החדשני, קו נקי, לא מצועצע, שילוב של צבעים רגועים ובהירים, שיהיה מודרני מצד אחד ובד בבד גם פרקטי לגידול ילדים קטנים". ממליצים: "'רהיטי איכות'. משם קנינו כמעט את כל הפריטים לבית ואין חוכמות, המחיר מדבר בעד עצמו. איכות, ממש ככה וגם שירות. האהוב: "האי רובוט שלנו – כי הוא עושה את העבודה ומנקה את הבית בצורה מושלמת". הפרקטי: אמיר: "המטבח שלנו. עשינו אותו אצל 'חזן'. מאחר ואני אוהב לבשל, דאגתי שיהיה פרקטי, נוח, על פי הצרכים". החשוב: "הדלפק הנלווה למטבח. אשתי ואני אוהבים לשבת כאן בכל בוקר, לשתות את האספרסו ולהרגיש בבית קפה". הנוסטלגי: "אנחנו לגמרי לא בעד נוסטלגיה, אוהבים להתחדש ולכן אין אצלנו בבית שום דבר בעל ערך נוסטלגי". סך הפריטים בחדר: סלון- 13,000 ₪ 'רהיטי איכות', שולחן סלון- 3000 ₪ 'רהיטי איכות', כורסת טלוויזיה מעור- 4700 ₪, כיסאות בר- 800 ₪ כל השלושה, אהיל סלון- 1200 ₪ 'מחסני תאורה', וילון- 1200 ₪ 'אשרם'. סך כל הפריטים בחדר: כ- 23,900 ש"ח חדשות אילת


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת