4Seasons

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 6/3/2013 10:04 ● ערב ערב 2592
 4Seasons

חלק גדול מחוויית הבילוי שלכם אתם חבים ללא ספק לאשכול העסקים - 4-Seasons בבעלותם של אושרי גבאי, נמרוד מאסטרו ואלעד גוזלן, הכולל מספר עסקים, בין היתר - קפה 'לנדוור' ובוטיק 'מילאנו' ב'פארק הקרח', פאב - מסעדה 'שאטו' ב'עיר המלכים', מלון 'ריו' במרכז העיר ומועדון ה'וויו'. כדי שהעניינים יתקתקו, תפגשו מאחורי הקלעים וגם מלפניהם את מנהלת השיווק ויחסי הציבור - מורן בן אבו, שהגיעה אלינו מהמרכז לפני חודשיים, במיוחד לתפקיד הזה שתפור עליה. מורן מספרת איך הגיעה לעיר השמש הנצחית: "אחרי ניהול תחנת רדיו באזור גוש דן, שנים של עבודה בתקשורת, שהייה בת שנה בארה"ב, קיבלתי הצעה מאושרי גבאי ולקחתי אותה בשתי ידיים. נכנסתי לעולם מדהים של תרבות הבילוי, עולם קסום המשלב לילה עם יום. אשכול 4 Seasons הוא עסק שרואה קודם כל את טובת הלקוח לנגד עיניו. אנחנו תמיד חושבים איך לפרגן ללקוחות ולשמרם".

קפה לנדוור



תמונת כתבה


מורן: "פנינה אמיתית בקניון 'פארק הקרח'. בית הקפה הכי יפה כיום בעיר. הוא בעל מבנה אליפטי ומיוחד וממוקם במקום הכי אסטרטגי... ניתן לצפות ממנו במתרחש על הקרח... המעצבת אלונה אליאסי עיצבה סניף מיוחד בחלל שחופשי מתקרה ומקירות. היא יצרה מתוך חוויית הלנדוור שפה של אלמנטים מיוחדים וגדולים, היוצרים קומפוזיציה של גדלים, צורות ומשחקים ומעניקים ליושבים במקום חוויה עוצמתית ואינטימית כאחד. המקום מתהדר ראשית בקפה משובח, בתערובות שהורכבו במיוחד ל'קפה לנדוור'. בנוסף, תוכלו להנות במקום מסלטים, פיצות, ארוחות בוקר, צהריים וערב, לחמים ומאפים הנאפים טריים במקום, עוגות ועוד ועוד, הכל מהפרודוקטים האיכותיים ביותר עם נגיעה של שף בכל מנה. מצפה לכם חוויה קולינרית בלתי נשכחת לצד שירות מקצועי, משפחתי ואדיב וכמובן הנחות לאילתים".
'קפה לנדוור', קאמפן 5, פארק הקרח, 08-6422422, א'-ו' 09:30-23:00 שבת 10:00-23:00.

בוטיק 'מילאנו'



תמונת כתבה


מורן: "בוטיק ייחודי הכולל את כל המותגים המובילים באופנה בעולם לגברים ולנשים: 'דולצ'ה וגבאנה', 'ארמני', 'בוס', 'ברברי', Fred Perry ג'ינסים של True Religion ועוד, בגדי מעצבים ישראלים וגם מחלקת נעליים ממותגי יוקרה מובילים. אנשינו נוסעים לחו"ל ובוחרים את הסחורה האיכותית ביותר. הבוטיק הוא אחד היפים בארץ, בעיצובו הושקעה מחשבה רבה בכל הקשור לתאורה, לחללים ולנוחות. במקום תמצאו תמיד מבצעים מתחלפים".
'בוטיק מילאנו', פארק הקרח, 08-6343363.

שאטו



תמונת כתבה


מורן: "פאב-מסעדה 'שאטו', שאין אילתי שלא מכיר, מעניק חווית בילוי בלתי נשכחת לצד תפריט פיוז'ן כשר עם נגיעות מזרח-מערביות ובר משקאות מרשים ועיצוב פנים ייחודי שמגדיר מחדש את חווית הבילוי, לאונג'ים רחבים עם ספות, שולחנות ישיבה וההיילייט מרפסת חיצונית המתהדרת בעצמה בבר. רוצים טעימה מהתפריט? קבלו: כבד אווז שמוגש לצד פטל וקרוסטיני לוהט, קרפצ'יו מעלף של פילה בקר אלוהי שוחה בבלסמי ושמן זית או קבבוני טלה שמוגשים על מצע של לאפה וחציל קלוי עם זריקות של טחינה. המסעדה הופכת בשעות הלילה הקטנות לפאב - אחד האיכותיים בעיר, עם מבחר אלכוהול עשיר, עם מוסיקה המשלבת סגנונות מכל הזמנים, ומארח אנשים בחתך גילאים 30+. ובקיצור – בילוי איכותי שונה ומיוחד. ובל נשכח – הנחות לאילתים".
'שאטו', מתחם 'עיר המלכים', 08-6332666, שעות פתיחה: ראשון עד חמישי 18:00-02:00, שבת: מצאת השבת עד 02:00. כשר.

ריו – מלון בוטיק



תמונת כתבה


מורן: "מלון בוטיק מיוחד הממוקם בלב העיר. המלון מעוצב ברמה גבוהה, עם חדרים נדירים ביופיים, הושקעה מחשבה רבה בעיצובו, כמו בשאר העסקים שלנו. המלון פונה לקהל שמחפש חופשה אינטימית ואקסקלוסיבית עם תפריט מדהים וכל הפינוקים שבית מלון מספק. המלון כולל סך הכל 47 חדרים, מתוכם - 9 סוויטות".
'ריו', התמרים 9 – אילת (מול קניון 'שלום'), טלפון: 08-6301111.

מועדון VIEW


על גג המשקיף על העיר כולה, ממוקם מועדון ה'וויו', תחת כיפת השמיים – במועדון הכי יפה בעיר אילת, נערכות המסיבות הכי חמות שמצליחות לקבץ את מיטב הפנים היפות של אילת ואת מיטב הסלבס והבליינים מהארץ. המועדון פתוח רק בעונת הקיץ, החל מחודש אפריל ועד סוף אוקטובר ובמהלך כל הקיץ, מתקיימות במקום הופעות של אמנים מהשורה הראשונה, ומיטב הדי ג'יים מהארץ ומהעולם מתארחים במקום. בצמוד ל-VIEW מתחם חורף סגור - ה 'גוסיפ'.
'וויו', המלאכה 1, אילת. טלפון: 08-6333888.

מורן מסכמת את חווית הבילוי באשכול4 Seasons: "אנחנו לא שוקטים על השמרים ותמיד חושבים איך להפתיע את הלקוחות שלנו. החל מפסח והלאה לתוך חודשי הקיץ – אנחנו עובדים על הפקות מטורפות וערבים שהעיר אילת טרם חוותה. אנחנו הולכים לצבוע את העיר בצבעים מגוונים, שווה לחכות".

ליצירת קשר – מורן בן אבו – 054-6642606.

חדשות אילת