תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 27/2/2013 12:31 ● ערב ערב 2591
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל, 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


בשבוע הקרוב, תהיו עסוקים מאוד בלנסות להבין את מניעי האחרים, מאחר ומאוד חשוב לכם להיות בסדר עם הסובבים אתכם, ודבר זה יכול להתממש רק אם תבינו את הזולת לעומק.

דגים


אתם נמצאים בתקופה נהדרת של התחלות חדשות. מרבית הכוכבים נמצאים במזל שלכם, כך שזהו שבוע מוצלח במיוחד שבו אתם מוזמנים לשתף את האחרים בשמחות שלכם ובדרך זו אתם יכולים להצליח לממש את תוכניותיכם. לאחרונה, כל מעשיכם מחזקים אתכם, והאגו שלכם הולך ומתחזק יותר ויותר ומה שחשוב בעיקר, היא העובדה שאתם מוערכים במיוחד על ידי הסביבה הקרובה שלכם.

טלה


יש לכם צורך עמוק להיות נאמנים לעצמכם ולא לתת לאחרים לנצל את טוב הלב הטבעי שלכם. זה הזמן הנכון עבורכם לעשות זאת בפרופורציה הנכונה על מנת שתוכלו למצות את ההישגים שלכם עם האחרים. היכולת שלכם עכשיו להבין את הזולת והקרובים לכם הינה במיטבה, וחשוב מאוד שתתחברו לאינטואיציה הטבעית שלכם בכל פעם שאתם רוצים לקבל תשובות והכוונה לגבי דרך הפעולה שלכם.

שור


בתקופה הקרובה, יש לכם צורך להתמקד ביכולת החברתית שלכם כיוון שאתם חשים שחייכם האישיים עומדים להשתנות. ייתכן וחלקכם מתנגדים לכך, אך ככל שתמשיכו לעשות זאת, החיים יכריחו אתכם. ולכן, מומלץ לכם להתמודד ולקבל את השינויים ולהבין את היכולות שלכם מהמקום החיובי. ככל שתהיו מוכנים לפתוח עצמכם להבין את תחומי החיים, כך יקל עליכם בכל מעשיכם.

תאומים


בשבוע הקרוב, תהיו עסוקים מאוד בלבדוק את היכולות שלכם בכל תחומי הקריירה ובכל מה שנדמה לכם שיכול לקדם אתכם מבחינה מקצועית. אל תרשו לעצמכם להיות שאננים בתקופה הזו, כיוון שכוכב התקשורת מרקורי נמצא בנסיגה בבית העבודה שלכם וייתכן שאתם תהיו מאוד רגישים בכל הנושאים הללו, עד אשר תהיו בטוחים שהגעתם למקום הנכון מבחינה מקצועית.

סרטן


יש לכם קשר עם מקומות המרוחקים ממקום מגוריכם הטבעי, וזאת כדי למצוא מקום חדש לחיזוק מעמדכם האישי והמקצועי. זהו זמן נכון לבחור לעצמכם נושא ללימוד כדי שבעתיד תוכלו להשתמש בו לשיפור תדמיתכם הציבורית. ייתכנו אצלכם שינויים מאוד משמעותיים בעבודה, ולכן הגיע הזמן לא להיות שאננים אלא לבדוק אופציות אחרות בשקט, כדי שאם יגיע הרגע שבו תאלצו לפרוש בניגוד לרצונכם, תהייה לכם כבר תוכנית עתידית.

אריה


אתם מודעים לעובדה שצורת חייכם הנוכחית עומדת להשתנות, ולכן יש בכם פחדים פנימיים שאתם לא משתפים בהם את האחרים, כיוון שאתם לא יודעים עדיין כיצד יראה עבורכם העתיד. אתם אומנם מנסים להיות אופטימיים, אך כדי להמשיך לצעוד בדרך שאתם רוצים, אתם נאלצים לעשות הרבה ויתורים ואתם לא בטוחים שאתם מוכנים לכך נפשית או פיזית. מומלץ לחכות עד לסיום הנסיגה לקבלת החלטות.

בתולה


אתם נמצאים בתקופה מאוד משמעותית שבה החיים לא מחייכם אליכם כפי שהייתם רוצים. זהו זמן מעבר עבורכם כיוון שאתם נמצאים בתקופה שהיא כחצי השנה שלאחר יום ההולדת, שזוהי למעשה תקופת מבחן לצורת חייכם ולדרך שבה אתם מנסים להתנהל. נראה שתאלצו לעשות ויתורים כדי להמשיך בדרך חייכם ובעיקר לבדוק האם האחרים שאתם חיים בסמוך אליהם מוכנים לשינוי שאתם הייתם רוצים לעשות.

מאזניים


בשבוע הקרוב, נושאי עבודה יהיו מאוד אקוטיים עבורכם, כיוון שאתם מנסים בכל הכוח למצוא לעצמכם דרך ייחודית משלכם לביטוי עצמי ולא תמיד יכולים להגיד לעצמכם שאתם גם מצליחים בכך. אל תתייאשו גם אם תשמעו את ה"לא" , כיוון שייתכן ואתם זקוקים לכך שאחרים יקשיבו לכם שוב ושוב עד אשר תצליחו להעביר את דעתכם הייחודית בנושאי עבודה. שמרו על עצמכם מבחינה בריאותית – למדו להקשיב לגוף.

עקרב


אתם נמצאים במלכוד מסוים, כיוון שמצד אחד אתם מבינים את כובד וגודל האחריות העומדת על כתפיכם ומצד שני, יש לכם רצון עז להרשות לעצמכם קצת לנוח ולהתאוורר. השבוע הרשו לעצמכם ליהנות יותר מבלי להרגיש ייסורי מצפון כיוון שמומלץ לכם לחשוב שאתם לוקחים לעצמכם פסק זמן וזאת כדי להיטען אנרגטית. בעוד כשבועיים, תחושו שאתם מוכנים לקחת על כתפיכם את מלוא האחריות מחדש.

קשת


אתם חייבים לומר לעצמכם שאתם צריכים לשמור על איזון ופרופורציה כיוון שיש לכם נטייה להיסחף רגשית אל מקומות קשים ולא טובים לכם, גם אם הצדק איתכם. אתם משלמים מחיר פיזי, רגשי ובריאותי, אין הדבר שווה את הצדק שלכם. מומלץ לכם להיות חכמים ולא צודקים ולכן אתם יכולים להתייעץ עם אנשי מקצוע במקביל, אבל חייבים לשמר את האיזון של עצמכם וזהו המוטו העיקרי לשבוע זה.

גדי


השבוע זהו הזמן המתאים לעסוק בכל הנוגע לשיפוץ סביבת המגורים הקרובה שלכם. נראה שאתם מרגישים צורך להתאוורר ואפילו לערוך שינויים מרחיקי לכם בחיים שלכם, ואולם מומלץ לכם לעשות זאת לאט לאט כדי שלא תתחרטו. נראה שיש לכם אכזבות מאנשים שציפיתם שיהיו לצדכם הרבה יותר ממה שהיו מוכנים לעשות זאת עבורכם, ועובדה זו גרמה לכם לתחושת קושי ובדידות.

דלי


בשבוע הקרוב, תהיו מוכנים לעשות ולפעול הרבה למען חיזוק ביטחונכם הכלכלי. נראה שהיו לכם תוכניות כספיות שלא תמיד תאמו את המציאות, ולכן נקלעתם לקשיים כלכליים מאוד משמעותיים, שהיום מצריכים מכם משאבים רגשיים בנוסף לצורך לשנות חלקים נרחבים בסגנון חייכם. חכו עד לסיום הנסיגה ואז הרשו לעצמכם לפעול לשינויים חדשים שלא יגזלו מכם את הנוחות אותה אתם לא רוצים לאבד.


* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש