השבוע נגיד מזל טוב למזל החודש - דגים

מאת: או-מד מדיקל ● 20/2/2013 09:47 ● ערב ערב 2590
השבוע נגיד מזל טוב למזל החודש - דגים

תאריך המזל: בין ה-19.2 ועד ה-21.3

אלמנט המזל: מים, משתנה

סמל המזל: שני דגים שוחים האחד מול השני

איבר בריאותי רגיש: כפות רגליים

נאמנות: ייתכן מצב של חיים כפולים או נאמנות מוחלטת לבן/בת הזוג.

תכונות טובות של המזל:אנשים מאוד רגישים לזולת, למצב הרוח הסביבתי ולכל אנרגיה שזורמת באוויר. אינטואיטיביים, מבינים, בעלי יכולת הזדהות, בעלי יכולת הקרבה ונתינה אמיתית לזולת, יצירתיים, פיוטיים, אנשים נעימים בחברה, בעלי יכולת הקשבה, בעלי יכולת ריפוי אנרגטית.

תכונות שליליות של המזל:חסרי יושר, מחליקים מצבים כדי לא להתעמת עם נסיבות קשות, לא יודעים להגן על עצמם, בורחים מן המציאות על ידי התמכרות כלשהי, מבולבלים, לא מעשיים, מניפולטיביים, מנצלים את היכולת שלהם להרגיש את הזולת לתועלתם האישית.

תחזית כללית שנתית לילידי המזל



שפע –
הכוכב המביא איתו יצירתיות ושמחה נמצא בבית המשפחה שלכם כך שזה הזמן המתאים עבורכם ליצור ולתכנן תוכניות חדשות. תקבלו את התמיכה והאהדה מבית ונראה שתוכלו להצליח בתוכניות אותם אתם מתכננים מזה זמן רב לשיפור היחסים במעגל המשפחתי הראשון. לאחר חודש יולי 13 נראה שתהיו קרובים יותר לצעירים יותר מכם במשפחה והצורך שלכם ביצירתיות יפרוץ החוצה להנאתכם ולהנאת כולם.


אתגר
בשנה הקרובה ולמעשה במשך כל השנתיים הקרובות, יהיה הכוכב סטורן בבית המקושר עם תפיסת עולם. כלומר, זה הזמן שבו תהיו יותר פתוחים לקבל דעות שונות ממה שהורגלתם להם עד היום. מומלץ לכם מאוד לנצל את זמנכם הפנוי ללימודים כיוון שעכשיו זהו הזמן האידיאלי ללמוד תחומים נוספים שיעזרו לכם לשקם את ביטחונכם העצמי שלפעמים ובמיוחד בתקופה האחרונה, לא היה במיטבו עבורכם.



בברכת שבוע טוב
ומזל טוב
צילה שיר אל
0522248626


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש