'כסף קניון' שווה יותר

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 30/1/2013 11:49 ● ערב ערב 2587
בקניון 'מול הים' לא נשארו אדישים ליום הבחירות. מתוך ידיעה ברורה כי ביום חופשי של ההורים והילדים, כולם מבזבזים יותר, הציע הקניון לבאים רעיון חדשני ומשתלם - כסף קניון. הקהל האילתי הצביע ברגליים
'כסף קניון' שווה יותר

מה קורה כשהילדים נשארו בבית מרוצים מעוד יום של חופש שנחת עליהם ככה סתם, וההורים נאלצו להישאר גם הם בבית, כי בחירות, אתם יודעים ולא רק שצריך לשמור על הילדים, אלא שבמקומות עבודה רבים יצאו ליום 'אוף. בחופשה כמו בחופשה גם אם היא רק למשך יום אחד, האילתים יצאו ליום שופינג מטורף. את זה בדיוק הבינו בקניון 'מול הים' שלא נותרו אדישים והציעו לאילתים הצעה שלא ניתן היה לסרב לה.
'

'מול הים' סטייל


במסגרת המבצעים הרבים וההטבות הבלתי נגמרות שמספק קניון 'מול הים' ללקוחותיו, על 80 חנויותיו שהן רק רשתות ומותגים מובילים, ביניהן ZARA, GAP ,IDIGITAL חנות APPLE, S.WEAR, CASTRO ,FOX ,HOODIES סופרפארם ועוד, יצא הקניון ביום הבחירות בהטבה מיוחדת שהחלה באותו יום ממש - 'כסף קניון' או 'שטר הזהב', תלוי איך תעדיפו לכנות אותה. "מדובר ביוזמה של קניון 'מול הים' עליה עבדנו במרץ בקניון בשנתיים האחרונות", מספר חן לבון, מנהל השיווק של הקניון. "בנינו פורמט שהוא כסף לכל דבר, שטרות שבאים בצורת תווים, שיודעים לכבד גם כפל מבצעים. לדוגמה, את מגיעה אלינו לקניון, רוכשת מאיתנו את ה'כסף קניון' - משלמת עליו 400 ₪ ולמעשה מקבלת 500 ₪. בכך הרווחת 100 ₪ מתנה, כלומר 20% הנחה. עכשיו את מגיעה עם הכסף הזה לחנות כלשהי, אם יש בה אפילו 50% הנחה, תקבלי גם את ההנחה הזו, כלומר - כפל מבצעים. למעשה, יצרנו מוצר שמקנה ללקוח את חווית הקניה הנעימה והמשתלמת ביותר. תארי לך שלקוח שבא מהצפון לרכוש כאן מוצרים, מקבל גם את הנחת המע"מ וגם כפל מבצעים".
ומה עם תושבי אילת?
"ביום הבחירות השנה, פתחנו את היוזמה הזו גם לתושבי אילת והערבה. אמרנו לתושבים - בואו, שלמו במזומן 400 ₪ וקבלו 500 ₪. שלמו 800 ₪ ותקבלו - 1,000 ₪. ויש גם הטבה נוספת - כל מי שקונה 1,000 שקלים כסף קניון - מקבל קפה חינם ב'קפה קפה'. ההטבה מותנית בהצגת תעודת זהות או תעודת תושב אילת בתוקף".

נו, והייתה היענות?
"ביום הבחירות האילתים הצביעו ברגליים - קרוב ל-800 תושבי אילת נהנו מההטבה. הם לא האמינו שזה נכון, לא האמינו שזה מבצע אמיתי. התגובות היו כל כך אוהדות, שהמשפט השגור בפיהם היה - "ככה אתם מנצחים יום בחירות"".

עם הפנים לאילתים כל השנה


ומה קורה יום אחרי הבחירות?
"היוזמה ממשיכה. היום - אפשר כבר לרכוש בכרטיס אשראי ואפילו לחלק לשלושה תשלומים. כך יצרנו חווית קניה, בנוחות מכסימלית ובמחיר נמוך".

אילו הטבות נוספות יש לקניון בקנה?
"כרגע הקניון נמצא במבצעים הכי חמים שלו, 70-80 אחוזי הנחה של סופעונה. הטבה נוספת שתיכנס בקרוב היא הטבת 'ניו קולקשן סייל' - כשתיכנס הקולקציה החדשה לחנויות הקניון, תושבי אילת יזכו להטבות ומבצעים ייחודיים רק להם. במקביל, הם יוכלו לרכוש כמובן גם את הכסף קניון וליהנות כאמור מכפל מבצעים".

היכן ומתי ניתן לרכוש את ה'כסף קניון'?
"ניתן לרכוש את כסף הקניון בכל יום חמישי ובמוצאי שבת בין השעות 18:00 ל-23:00. דוכן המכירות הממותג נמצא בקומת הכניסה, בצמוד ל'קפה קפה'. אנחנו שמחים להעניק את הכסף הזה לתושבי אילת, במסגרת הנתינה לתושבים, כדי שיוכלו לעשות קניה זולה, חכמה והכי משתלמת בנוחות מירבית. שווה להיות אילתי ב'מול הים'".


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש