רפואה ואסתטיקה

מאת: או-מד מדיקל ● 26/12/2012 13:38 ● ערב ערב 2582
ד”ר מוניקה הרצמן N.D ו P.H.D ברפואה 08-9363745 | 050-9005022
רפואה ואסתטיקה

הכינו עצמכם לחורף. החורף מגיע וזהו זמן מצוין לטפל בגופינו ובבריאותינו....

אנו חיים בעולם בו סובבים אותנו מספר רב של אלמנטים הגורמים לירידה ואף לפגיעה בגופנו ובבריאותינו. סגנון חיים של אכילה לא בריאה ולא מבוקרת, תרופות שאנו בולעים, תוספי מזון סינתטיים הנלקחים גם הם בצורה לא מבוקרת, שתיית אלכוהול, עישון, האוויר המזוהם שאנו נושמים, ותורשתיות, כל אלה ועוד גורמים לירידה בתפקוד גופינו, לעליה במשקל, לצבירת שומנים ורעלים ולצלוליט.

מה זה צלוליט?


צלוליט הוא התדרדרות במצב העור והרקמות התת-עוריות, שגורם להיווצרות מראה לא אסתטי של העור. בשלבים מתקדמים של הצלוליט, מזכיר הדבר מראה של קליפת תפוז.
ישנם שלושה שלבים לצלוליט:

שלב הבצקת הלימפתית השלב הראשון-
שלב זה של צלוליט מתחיל מתהליך האטה של זרימת הלימפה בתוך כלי לימפה. הדבר מוביל לכך שהחלק הנוזלי של הלימפה מתחיל לדלוף דרך דפנות כלי הלימפה ולהצטבר בחוץ. בגלל הדליפה שאר הלימפה מתעבה וגורמת להאטה נוספת של זרימתה, המרכזים מתקשים ולא מספיקים לנקז את הלימפה המעובה - מה שגורם לבצקות באזורי הלימפה.

שלב 2- בצקת ורידית
בשלב השני של הצלוליט, יש עליה של בצקת בין- רקמתית באזורים של בלוטת הלימפה וכלי הלימפה. הלחץ מתגבר יופץ על ידי הגוף לרקמות סמוכות. כלומר חלק מנוזל בין רקמתי יעבור לאזורים שכנים וחלק ייספג על ידי תאים סמוכים. בראש ובראשונה יהיו אלה תאי השומן בגלל יכולתם האדירה להימתח בהשוואה לתאים אחרים. הגדלת נפח תאי השומן יוביל לעליית לחץ נוסף באזור. בתהליך הפתולוגי מעורבים וורידים קטנים. בגלל לחץ מכל הצדדים, הוורידים הקטנים מקטינים את פתחם, כתוצאה מכך יש ירידה בחילוף החומרים. בגלל הירידה בחילוף החומרים, מוצרים המטבוליים מתחילים להצטבר באזורים בעיתיים ולהתיישב על קירות התאים. עקב הגדילה של תאי שומן, מוצרים מטבוליים מתיישבים בכמות רבה בתאי שומן ועקב לחץ חיצוני של מוצרי חילוף חומרים, תאי השומן גדלים בנפח ונדחסים. תחת ההשפעה של גורמים חיצוניים, סיבים קולוגנים וליפיניים הממוקמים בין תאי השומן מתחילים להתעבות.

שלב 3- השלב המיקרונודולרי
בגלל תנועה מאד איטית של נוזלי לימפה, וורידים ונוזלים בין ריקמתיים, החומרים הנמצאים בנוזל, במיוחד דחוסים, מתחילים לעמוד ולהדבק לקירות. בתאי שומן תת עורית רקמות תמיכה בשם קולגן אשר מחזיקות ומפרידות קבוצות של תאי שומן, מתחילות להתעבות בצורה לא שווה, מאבדות גמישות, והופכות לקשיות ולא שוות. קבוצות אלה, קצת דומות לחלות דבש ונקראים נודולים.

כיצד אנו מטפלים בבעיות של צלוליט?


אנו עובדים בשיטה משולבת - א. אנו עושים עיסוי לימפתי עם מכשיר העיסוי של ד"ר לייף. ובכך מנקים את הגוף מרעלים, מתכות ונוזלים שליליים. ב. אנו משתמשים בתכשירים טבעיים של 'ווינר קוזמטיקום' עם חבישת הגוף בתחבושות אלסטיות עם אפקט החום וקור, ובצורה טבעית ובריאה אנו גורמים למאגרי השומנים המיותרים להתנקז החוצה דרך השתן והצואה ותגובות לקוחותינו מדברות בעד עצמן.

הצטרפו לקהל לקוחותינו מרוצים, נסו ולא תתאכזבו. בשבועות הבאים נמשיך לכתוב על נושאים שונים בבריאות ואסתטיקה לחיים טובים ובריאים יותר.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש