w שעונים ותכשיטים

מאת: אביבה דקל ● 26/12/2012 12:01 ● ערב ערב 2582
מחפשים מקום לקנות בו שעון יוקרתי או תכשיט שלא תראו כמותו בחנויות אחרות?. רוצים להפתיע אדם יקר ואהוב בתכשיט מיוחד? w ב'פארק הקרח' הוא המקום בשבילכם. כי מתנות קונים מכל הלב
w שעונים ותכשיטים

החנות הלבנה והיפה שנפתחה לאחרונה ב'פארק הקרח', מזכירה בצורתה חנות תכשיטים ניו יורקית או פריזאית. היא נראית כמו קופסת תכשיטים מהודרת ונוצצת. אם חיפשתם תכשיט מיוחד ויוקרתי לעצמכם או לאדם אהוב, רוב הסיכויים שתמצאו כאן מענה.
בחנות למעלה מארבעים מותגי שעונים בטווח מחירים רחב– החל משעונים במחיר של מאה שקלים, ועד לשעונים שמחירם מגיע לעשרות אלפי שקלים.
באגף שעוני היוקרה תמצאו מותגים כמו FREDRIQUE CONSTANT, TUDOR, TAG, CERTINA, SEIKO ועוד.
את השעונים האופנתיים מייצגים כאן המותגים GUCCI, GEUSS, DKNY, MICHAEL KROS, HUGO BOSS, ARMANI ומותגים רבים נוספים.
בחנות תמצאו גם מגוון שעונים לחיילים (G SHOCK ומבחר גדול של שעונים לילדים ולנוער.

ולא רק שעונים תמצאו ב - ,W אלא גם מבחר תכשיטים גדול. כל תכשיט מיוחד ויפהפה, מה שהופך את ההחלטה באיזה מהם לבחור ללא פשוטה כלל.

Wמייצגת באילת בלעדית את 'מילר' – רשת חנויות שעוני יוקרה ותכשיטים מיוחדים, שלה סניפים רבים במרכז הארץ. רשת 'מילר' מייבאת קולקציות תכשיטים מיוחדות מאיטליה, תכשיטים אותם תוכלו למצוא באילת אך ורק בחנות W ב'פארק הקרח'.
לדוגמא תכשיטים מעוצבים ומיוחדים במינם של PESAVENTO, מעצב על איטלקי. התכשיטים היפהפיים והמיוחדים של חברה זו עשויים מכסף מצופה זהב ומשובצים באבני חן ובאבנים קרמיות.
בנוסף, בחנות תכשיטי זהב ויהלומים בעיצובים מיוחדים של מעצבים ידועים שלא תמצאו כמוהם בחנויות אחרות באילת.
בעל החנות, רועי אלוש, אילתי במקור, התמחה בעשר השנים האחרונות בניהול חנויות לשעונים ותכשיטים במרכז הארץ, ולמד כל מה שצריך ואפשר לדעת על הענף ועל ניהולו. במשך ארבעת השנים האחרונות ניהל אלוש את חברת 'מילר'. כשהחליט לחזור לאילת עם משפחתו - אך טבעי היה שיפתח חנות בענף בו התמחה ואותו הוא מכיר מקרוב, ועוד יותר טבעי היה שייצג בלעדית באילת את חברת 'מילר'.
בנוסף לניסיון הרב שיש לרועי בתחום ולמגוון הגדול של השעונים והתכשיטים שבחנות, מובטח לכם שתיהנו כאן גם משירות אדיב ומקצועי. ב- W יסבירו לכם פנים, יענו על כל שאלה, ויעזרו לכם לעשות את הבחירה הנכונה. כי בענייני תכשיטים, ההכוונה לא פחות חשובה. (תדמית)

W
WATCHES & JEWLERY
מיקום: פארק הקרח קומה ב'
טל: 08-6522992
פתוח: ימים א'-ה' 10:00-23:00, שישי 10:00-16:00
שבת: ממוצ"ש עד חצות

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש