א.מ הנדסה ואדריכלות - הכתובת לתכנון מושלם

מאת: אביבה דקל ● 26/12/2012 09:17 ● ערב ערב 2582
מתכננים לבנות את בית חלומותיכם?. להרחיב את דירתכם ולשפר את תנאי הדיור שלכם? לפתוח עסק? "א.מ. הנדסה ואדריכלות". יעזרו לכם להפוך חלומות למציאות.
א.מ הנדסה ואדריכלות - הכתובת לתכנון מושלם

בשנת 2000 פתחו המהנדס אלכס מחלנקין והאדריכל וואלרי קורלוב את משרדם והשילוב של משרד, בו פועל בצוותא ובתיאום מלא צוות מקצועי מאד של מהנדס ואדריכל, הוכיח את עצמו לא אחת. שילוב זה של מהנדס ואדריכל מעניקה למשרד "א.מ. הנדסה ואדריכלות" יתרון בולט על פני משרדים אחרים במתן שירותים ופתרונות בניה, תכנון ועיצוב - שכן ממילא חייב הלקוח להיעזר לצורך כל תכנון הן באדריכל והן במהנדס. וואלרי ואלכס הם אנשי שטח בעלי ניסיון רב בתכנון וביצוע וביכולתם לתת פתרונות תכנוניים מעשיים הנותנים מענה אמיתי לצרכי הלקוח.
"כל מבנה שמתכננים ב"א.מ. הנדסה ואדריכלות" מותאם בדיוק לצרכי הלקוח. אנחנו משתדלים לתת למזמין מוצר המתאים בדיוק לצרכיו", אומר המהנדס אלכס מחלנקין, "הדרישות של כל אדם הן שונות ותלויות, במקרה של בית מגורים למשל, בגורמים כמו גודל המשפחה, טעם אישי, האם חשוב בעיניו סלון אירוח גדול, או דווקא חדר עבודה מרווח ואולי ספריה? ועקרת הבית - האם היא אוהבת מטבח מבודד או מטבח פתוח? האם הלקוח אוהב מרפסת או שאין למרפסת כל חשיבות בעיניו? אנחנו משתדלים לדעת כל מה שצריך לדעת על מה שהלקוח רוצה לפני שאנו ניגשים לתכנון, אנחנו קשובים לדבריו ומשתדלים לתת מענה מדויק ככל האפשר לצרכיו. אנו עושים הכל כדי להגשים לכל אדם את החלום של הבית או העסק האידיאלי בעיניו." אומר אלכס וממשיך "תחום נוסף בו אנו עוסקים הוא טיפול בבעיות המתעוררות אצל אנשים בבית בו הם גרים - כמו למשל חריגות בניה. אנשים רבים נתקלים בבעיות כאלה בשל אי ידיעה שלבניית תוספת יש צורך באישורים מיוחדים. בניית תוספת ללא האישורים המתאימים גוררת אחריה דו"חות, עגמת נפש והתרוצצות בין משרדים. קורה גם לעיתים שאנשים רוכשים נכסים יד שנייה מבלי לדעת שבנכס שרכשו יש חריגת בניה ומופתעים כשהם מקבלים דו"חות וקנסות. אנחנו מחפשים פתרונות תכנוניים מול מינהל ההנדסה ועוזרים לפתור את הבעיה הקיימת מבלי להגיע לשלב של צווי הריסה. כדי להימנע ממצבים כאלה אנו מייעצים לכל מי שרוכש דירה או פותח עסק לפנות אלינו ואנו נערוך בדיקה מקדימה לפני חתימת חוזה כדי להימנע מבעיות עתידיות."

תחום נוסף בו מתמחה א.מ. הנדסה ואדריכלות הוא בקבלת רישיונות לעסקים. קבלת רישיון עסק כרוכה בהגשת תכניות למחלקת רישוי עסקים ולפעמים גם לתיאום עם משרד הבריאות כאשר מדובר במסעדות ובתי קפה או בכל עסק שיש לו נגישות לאוכל, או עסק הקשור לבריאות הציבור כמו בריכות שחיה ציבוריות, מכוני בריאות ועוד. לאלכס וואלרי ניסיון רב בשטח זה והם יטפלו בנושא קבלת רישיון העסק במיומנות וביעילות רבה.
בנוסף לניסיון בשטח יש ל"א. מ. הנדסה ואדריכלות" שני יתרונות חשובים נוספים - קשרי עבודה טובים עם כל הגורמים הרלוונטיים וגם מוניטין שנרכש משך שנות עבודה רבות מול גופים רשמיים הקשורים למתן רישיונות.

א.מ. הנדסה ואדריכלות
מיקום: מרכז סיטי סנטר חנות 65
טלפון במשרד: 08-6340551
אלכס מחלנקין מהנדס:
052-2763736
ולרי קורז'וב אדריכל:
052-3929707
דוא''ל: al6340551@gmail.com




תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש