מכון היופי של סיגל

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 26/12/2012 09:07 ● ערב ערב 2582
המחיר יגרום לכם לבוא – הפינוק יגרום לכם להישאר...
מכון היופי של סיגל

תמונת כתבה


סיגל, אילתית כבר 13 שנה, מאלה שהגיעו רק לסופ"ש, התאהבו ונשארו בעיר. כאן גם הכירה את בעלה, ומאז הכל היסטוריה. "מאז ומתמיד חלמתי לעסוק בתחום היופי", מספרת סיגל, שלפני כשנה, הגשימה את חלום חייה, "והכל בזכות בעלי היקר שנתן את הפוש, והלכנו על זה".

את לימודיה בתחום היופי – פדיקור, מניקור רפואי, בניית ציפורניים, עיצוב גבות, עשתה סיגל בבית הספר 'מישל מאייר' באילת במשך שבעה חודשים, בסופם קיבלה תעודות מביה"ס וכמובן ממשרד התמ"ת. "משם הכל המשיך להתגלגל כמו כדור שלג", אומרת סיגל בחיוך, "פתחתי מכון בביתי, עם ציוד חדש וחדיש, מוצרי יופי מהחברות המובחרות בשוק, מכון אינטימי, אסתטי, עם אווירה נעימה, עם כיסא אורתופדי מפנק – בתוספת חימום ועיסוי, פשוט כיף. המטרה שלי היא בסופו של דבר – הלקוח/לקוחה יצאו מכאן עם חיוך, מרוצים".

אילו טיפולים יש במכון של סיגל?


בניית ציפורניים בכל השיטות – מילוי וכל סוגי הקישוטים. סיגל: "אני משתלמת חדשות לבקרים בכל החידושים בתחום. ביה"ס 'מישל מאייר' מעדכן בנושאי השתלמויות, הם מלווים אותי, אין על בית הספר הזה. בתחום הזה תמיד יש משהו להתחדש איתו, למשל כרגע נכנסה בניית שבלונה לציפורן הטבעית. היתרונות בשיטה הם: פחות חומרים שיושבים על הציפורן. גם אם הציפורן מקבלת מכה, רק הבניה עצמה נשברת, אין נזק לציפורן. כמו כן, המסה מהירה".

פדיקור רפואי ורגיל – הוצאת יבלות, טיפול בציפורן חודרנית ובעודף עור שגדל במיוחד באצבעות הגדולות, עיוותי ציפורן, רגל סכרתית – שימוש במכשיר מיוחד ולא בסקלפל, ללא חומרים, רק בעבודת ידיים. המכשיר המיוחד 'מגלח' את הרגל למצב של אפס, או כמו שסיגל אומרת: "לקוחה נכנסת עם רגל חומה ויוצאת עם רגל וורודה". השימוש בסקלפל הוא מוגבל אך ורק למצבים בהם העור עבה במיוחד, וכמובן ראוי לציין גם את המשייפים האיכותיים שיש לסיגל. "כל לקוח מקבל באופן אישי ערכה סטרילית המיועדת אך ורק לו. הכלים מחוטאים בסטריליזטור שמגיע לטמפרטורות גבוהות במיוחד". בנוסף, במהלך כל הטיפול סיגל משתמשת בנוזלי חיטוי לסטריליות מרבית. "יש לציין, שלאורך כל הטיפול, אני ממשיכה לחטא את הכלים שעברו סטריליזציה", מסכמת סיגל.

שעווה – שימוש בשעוות שרף של 'דפילב' – "השעווה הטובה ביותר בשוק כיום". באזור הפנים – "גבות – אני מסירה את רוב השיער בשעווה, ורק אחר כך נותנת פיניש עם פינצטה, שפם – גם בשעווה. אחרי שעוות הפנים – יש לי חומר מיוחד שאני מורחת על הפנים, שלא משאיר אדמומיות. צבע העור שנכנסת אליי, הוא צבע העור שתצאי ממני. שעוות גוף – הוא תהליך מפנק עם עיסוי. לפני מריחת השעווה, יש קרם מיוחד שמורחים כדי לרכך את השערות. לאחר הסרת השיער, אני מורחת שמן מיוחד שמסיר שאריות שעווה ולבסוף, אני מורחת את הקרם של אחרי, שמחזיר את העור לצבעו הטבעי".

תמונת כתבה


יש לציין, כי הטיפולים מיועדים לנשים וגברים כאחד. המחירים שווים לכל נפש.

סיגל ציפורניים, שעות פתיחה: א'-ה' 9:00-14:00, 17:00-21:00 יום ו' – 8:00-13:00. טלפון ליצירת קשר: 054-7942177.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש