בבילון פארק – משחקים מעולם אחר

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 26/12/2012 09:05 ● ערב ערב 2582
בואו איתי להרפתקה. לונה פארק מקורה המשתרע על שטח של 1,400 ממ"ר. מתחם ג'ימבורי מהחדישים בארץ, מכוניות מתנגשות, סימולטורים, שולחנות הוקי אוויר, מכונות לונה פארק לקטנטנים, רכבת מדוגמת ועוד, והכל באווירה קצבית ומחשמלת
בבילון פארק – משחקים מעולם אחר

תמונת כתבה


ברוכים הבאים ללונה פארק המקורה המדהים ב'פארק הקרח'. בואו להנות באטרקציה שופעת פעילויות לילדים, שממוקמת במתחם סגור ומוגן ומאפשרת הנאה צרופה לילדים החל מגיל שנתיים, דרך בני נוער מתבגרים וכלה גם בנו ההורים. בא לכם לערוך שופינג ב'אייס מול' או להנות על כוס קפה עם חברה ועל הדרך גם לתת לילדכם חוויה יוצאת דופן? אתם יכולים להיות רגועים וסמוכים שהילדים שלכם בידיים טובות ובטוחות. ככה זה ב 'בבילון פארק', לונה פארק 'אינדור' (מקורה) ב'פארק הקרח', המשתרע על שטח ענק של 1,400 ממ"ר ומכיל את כל הטוב שהילדים שלנו רק יכולים לדמיין. ואם לא די בקומת המשחקים, הכוללת מתחם מכוניות מתנגשות, שולחנות הוקי אוויר, מגוון סימולטורים, מכונות משחק, מתקני לונה פארק לקטנטנים ועוד, הרי שבקומה מעל, ממוקם לו הג'ימבורי הכי חדיש בעיר שמציע לקטנטנים מגוון מתקני משחק מוגנים, רכים ונעימים. בקומת הכניסה לקניון, ממוקמת רחבת סימולטורים שמזמינה את הקטנטנים ליהנות מנסיעה על אופנוע, סירת פיראטים, כרכרת פיות ואפילו לתפוס טרמפ לעל כנפי הדמיון עם מיקי מאוס וחברים. ואם לא די באלו, הרי שרכבת ההפתעות של הקניון תיקח את ילדכם לסיבוב חוויתי ברחבי ה'אייס מול'.

תמונת כתבה


הכרטיס החכם


מה עושה חברה מקצועית בבעלותו של איש העסקים אפי מלכה, מהוותיקים בתחום משחקי הווידאו בארץ, שלה עוד שישה מתחמי 'בבילון פארק' הפרושים בקניונים בכל רחבי הארץ? חושבת על נוחות ההורים. זו בדיוק הסיבה שבמתחם באילת תוכלו להשתמש בכרטיס החכם- כרטיס אותו תרכשו במחיר חד פעמי של 2 ₪ בלבד ואותו תוכלו לטעון בכל פעם מחדש בנקודות משחק. במקום לרוץ בכל פעם מחדש לפרוט כסף, להסתובב עם כיסים מלאים במטבעות, השימוש בכרטיס הנטען הוא הרבה יותר נוח. הכרטיס גם צובר נקודות פרס במשחקים. אספתם די נקודות פרס? תוכלו לקבל מתנה ראויה בדלפק המתנות במתחם. גם כאן תוכלו לטעון את הכרטיס בנקודות ואף תוכלו לברר כמה נקודות פרס צברתם בכרטיסכם. אגב, למעט הרכבת, השימוש בכרטיס הנטען נעשה בכל המשחקים של ה'בבילון'. ויש גם בונוסים ברכישת נקודות משחק: הרוכש 50 נקודות ב- 50 ₪ יקבל 10 נקודות בונוס, הרוכש 100 נקודות משחק ב - 100 ₪, יקבל 30 נקודות בונוס, ואילו הרוכש 200 נקודות משחק יקבל 70 נקודות בונוס, ומאחר ואין תוקף למשך שמירת הנקודות על הכרטיס הנטען, אין ספק כי זהו הסכום המשתלם ביותר. בנוסף, תושבי אילת מקבלים כרטיס וי אי פי המקנה להם מחירים מופחתים בשימוש בכל מתקן ומתקן.

בואו לחגוג יום הולדת-משחקים מעולם אחר


הורה שרוצה לחגוג יום הולדת בסגנון אחר, מוזמן לעשות את זה כאן ובגדול. במחיר סמלי של 50 ₪ לכל משתתף ביום ההולדת, יקבל כל משתתף כרטיס שתוקפו למשך 45 דקות אשר מקנה שימוש חופשי בכל משחקי ומתקני המתחם, כולל הסימולטורים, ואפילו המכוניות המתנגשות. בתוספת 20 ₪ לכל משתתף באירוע, יוכלו הבאים (מגיל 6-7 ומעלה) ליהנות גם מהחלקה על הקרח עד שעה. כך יוצא שיום ההולדת יתחיל בחגיגה במתחם הכניסה ל'בבילון קידס' עם מתוקים, עוגה וכדומה, כשאת המתחם ידאג צוות המקום לקשט מבעוד מועד. מי שרוצה, מוזמן להביא הפעלה שתתקיים במתחם זה. מכאן ימשיכו הבאים ל - 45 דקות משחקים במתקנים, עוד כחצי שעה החלקה על הקרח ותמיד יוכלו לקנח בעוד שעה במתחם ה'קידס'.

ימי גיבוש וחברות מסחריות


ה'בבילון פארק' וה'בבילון גיימס' מפוזרים במספר מקומות בישראל. נשמח לשת"פ, חסויות, לימי גיבוש ועסקאות חבילה לחברות מסחריות. במספר סניפים בארץ ניתן לשלב אמן, קייטרינג ועוד
alon614@gmail.com

ויש גם מבצעים


מבצע לתושבי אילת ב'בבילון קידס' (מתחם הג'ימבורי לקטנטנים)- כניסה למשך כל היום בסכום של 12.5 ₪ בלבד.
ימי שישי הם ימי הבבילון לצעירי אילת - ניתנת הנחה של 50 אחוז בשימוש בכל מתקני ומשחקי ה'בבילון' בין השעות 18:00- 01:00.

'בבילון פארק', מתחם 'פארק הקרח' - קומה שנייה וקומת כניסה.
ימים ושעות פעילות: כל ימות השבוע החל מהשעה 9:00 בבוקר ועד 01:00 בלילה.להזמנות אירועים 052-8438008. בקרו אותם באתר האינטרנט:
www.babylon-games.co.il