זודיאק- תחזית לתאריכים שבין ה- 12-19 בדצמבר 2012

מאת: או-מד מדיקל ● 12/12/2012 16:41 ● ערב ערב 2580
מאת: רחל ארז
זודיאק- תחזית לתאריכים שבין ה- 12-19 בדצמבר 2012

טלה

-
הקלף המאפיין בעוצמה את המוטיב שחוזר על עצמו הינו הצורך בשינוי מהיר. ישנה בהילות לתפוס כיוון וליצור שינוי. לפתע אתם חווים שעמום וחוסר חשק להמשיך ומחפשים אתגר ועניין. לרווקים, צורך במיסוד. לנשואים, אולי ילד נוסף. לעצמאים, עסק חדש. חפשו פעילות הנובעת מצו הנשמה, ללא קשר לשכל או לרגש.

שור

-
מופיעה הרגשה של לבלוב ופריחה ובכלל זה התחלה חדשה. האנרגיה הזו מלווה את השוורים ומובילה בסופו של תהליך לפתיחת דלת אחרת במהותה. עשייה וביצוע, חיבור מנצח של ידע, ניסיון ותעוזה.

תאומים

-
הקלפים שלכם מלמדים על חוסר יכולת להבחין בשלב הזה בין הרגש לשכל, מה חשוב ומה נכון. אמביוולנטיות. התחום הזוגי די מעורפל ודו משמעי. לא תוכלו לשבת על הגדר. יאלצו אתכם לבחור ולהחליט. ישנה בעיה רפואית ובריאותית שמצריכה את תשומת ליבכם, חשוב שתבדקו ותטפלו.

סרטן

-
ההרגשה כי שוב ידכם על העליונה במערכת הזוגית יכולה להיות מוקדמת מדי. לאלו שמתמודדים עם חוזים והסכמים, קלפי הטארוט מתריעים מפני עיכוב מרגיז אשר יתברר בדיעבד כמוצדק ולטובתכם. חברים קרובים זקוקים לכם ולתמיכה שאתם יודעים להעניק, אבל מרגישים שהזנחתם אותם.

אריה

-
אי בהירות בתחום העבודה. דבר הכובל את ידכם בימים אלו. אין זה מתאים לכם להיות במקום כה מגביל. הקלפים מזהירים כי תתכן התפוצצות שתיווצר ללא מחשבה וכמו הר געש תוביל אתכם בדיוק למקום שאתם רוצים להגיע אליו. עיכובים וביטולים יתכנו בתחילת השבוע בכל התחומים.

בתולה

-
הקלפים מלמדים כי אתם חווים האטה נוספת בקצב החיים. זה גובר על הצורך הנואש לצאת לחופש או לנסיעה קצרה ומהנה. בתחום הזוגי מסתמנת מגמה של צעידה על בהונות על מנת לשמר את הקיים ואת מה שהושג, גם זה מוסיף לכבדות שמאפילה ומחשיכה כעת את המתרחש.

מאזניים

-
רומנטיקה וחיזור מסחרר שאתם שוחים בו היטב ואוהבים להרגיש ולחוות. דבר זה ייצור אצל מרביתכם את הרצון לכבוש, לטפס ולהצליח גם בעבודה. הקלפים ממליצים כי תשתדלו לא להוביל את הדברים בצעד פזיז ונמהר. תנו לזרימה הטבעית להתרחש. נראה מוטיב חיובי במיוחד לכל אלו שטרם נישאו. הצעות נשואין ושותפויות מכל סוג בפתח.

עקרב

-
התכנסות פנימה על מנת לקבל תנופה ולצעוד קדימה בביטחה תוליד את התחושה כי הנה שוב אתם מולכים בהנאה על חייכם. התוצאה תשיב נפש ותעצים את התדר הנהנתני שהיה כה חסר לכם לאחרונה. האנרגיה בזרימה ושוב אתם ממגנטים אליכם את כולם. הפתעות נעימות במיוחד צפו מבני משפחה בקרבה ראשונה.

קשת

-
אהבה וחיזורים, הנאות וטיולים מאפיינים את הקשתים. נראה כי אתם בשיא הרומנטיקה. חוזי עבודה נחתמים, הצעות נישואין מתקבלות בברכה, דרישה להעלאה בשכר מומלצת בימים אלו. קלפים שמבטיחים הגשמת משאלות. הקלפים מיטיבים עם הקשתים החוגגים את יום ההולדת בתקופה זו.

גדי

-
אצל הגדיים מסתמנת התמודדות בנושא מגורים. החלטות שנדחו זה מכבר יצוצו וידרשו פתרון ומהלך מיידי. הקלפים מבטיחים כי כבר לקראת יום הולדתכם תרגישו בתוצאות מעשיכם כך שתוכלו להתרווח. הקלפים מורים על מגמת בחירה לא פשוטה או קלה עבורכם בתחום העבודה.

דלי

-
אתם נאלצים לוותר על מקום או תחום. מטבעכם אתם עדינים ומעדיפים תמיד ללכת על דרך קיצונית, האמצע מומלץ לכם הפעם במיוחד. הנושא הכספי יעסיק את מחשבתכם ויסתמן פתרון. לאלו שאמורים להתמודד עם בעיות ממסד צפויה הקלה ואולי רווח.

דגים

-
הקלפים מלמדים על חוסר סבלנות לאור התמודדות עם דברים פעוטים ולא חשובים. נראה כי לאחרונה בחרתם לעצום עין או להתעלם מסכסוך משפחתי, כעת זה הזמן להתעמת עם הגורמים ולשאת באחריות. דעתכם תיצור גל חדש שיסחף את האחריות לכיוון שונה. ישנה המלצה למנוחה ולשמירה על המושג.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש