חצר המלך שלמה – לאירוע כיד המלך

מאת: אסטר שטרית ● 12/12/2012 16:29 ● ערב ערב 2580
אם יש לכם שמחה בקרוב – אל תפספסו את אולם 'חצר המלך שלמה'. באולם האירועים והקייטרינג היפהפה עובר בימים אלו שדרוג ומשנה את פניו. אך ממשיך במתכונת הכוללת תפאורה, מוסיקה ותאורה, ובעצם מי צריך יותר?. היכונו לאירוע של מלכים
חצר המלך שלמה – לאירוע כיד המלך

חצר לקבלת פנים ואולם רחב ומפואר מאפיינים את 'חצר המלך שלמה'. האולם המוכר שנפתח לפני כשנתיים בבעלותו של גיל חיים, עובר בימים אלו שדרוג ושיפוץ ומשנה את פניו, ושומר על המתכונת המעניקה ללקוח את כל מה שצריך לאירוע מושלם. כל אירוע ב'חצר המלך שלמה' מתחיל בקוקטיל קבלת פנים בחצר הגדולה המוארת והמקושטת, שם עומדים לרשות האורחים בר משקאות נדיב, מזנון אקטיבי של סושי ומבחר גדול של מתאבנים אחרים – כולם תאווה לחייך. לאחר קוקטיל קבלת הפנים, עוברים האורחים לאולם הגדול והמפואר בו נערך האירוע המרכזי.
יחד עם הפקה גרנדיוזית של תאורה, מוסיקה, תפאורה וחגיגה קולינרית של אוכל – מקבלים הלקוחות את אשר חפץ ליבם.

אירוע שלא תשכחו


לא משנה אם אתם חוגגים חתונה או מסיבת עובדים - בחצר המלך שלמה מזמינים אתכם לשמחה שלא תשכחו. חגיגה מפוארת וקולינרית מגוונת, מסוגננת ורבת טעמים וניחוחות. יחד עם צוות חצר המלך שלמה, ילוו אתכם בצורה אישית וצמודה לאורך כל שלבי ההכנה לשמחה עד לסיומה המוצלח. באולם ישנם כ-700 מקומות ישיבה המעוצבים לפי בקשת הלקוח ותפריט כיד המלך. עוד במקום - שירותי קייטרינג הכולל צוות מלצרים, עריכה ועיצוב המקום ומנות טריות עם חומרי גלם איכותיים, והכול – בהכשר בד"צ. פלוס נוסף לאירועים בחצר המלך שלמה היא העובדה שלא קובעים מראש שעה בה יש להפסיק את המוסיקה, והחגיגה יכולה להמשך כל עוד האורחים חפצים בכך. 

אז מה חדש?
"אני רוצה לפנק אתכם האילתים יותר", אומר בעלי האולם גיל חיים. "בימים אלו משנה המלך שלמה את פניו וחובר לשף חדש, שף בעל שם בינלאומי שהבאנו במיוחד ממרכז הארץ שיעניק למקום תפריט חדש ועשיר, ללקק את האצבעות. צוות מלצרים צעיר ודינאמי ישרת ויפנק אתכם במהלך האירוע. בנוסף, שודרג מראה האולם ונוספו לו שלושה מסכי לד מרהיבים. אז בואו לטעום, להתרשם. אנחנו כאן בשבילכם. האירוע שלכם – ההפקה עלינו".

דואגים להכול


אם לא די בתאורה, אוכל, מוסיקה טובה ועיצוב מרהיב – באפשרות הלקוחות להתפנק כיד המלך. כל המזמין אירוע ב'חצר המלך שלמה' יכול גם ליהנות במחיר אטרקטיבי משירותי בית ההארחה 'נווה מדבר', השייך אף הוא לגיל חיים. בבית ההארחה 27 חדרים היכולים להכיל עד 120 איש – פתרון מצוין לאירוח של אורחים מהצפון המגיעים לאירוע. במקום לובי גדול בו ניתן להמשיך ולחגוג את האירוע- שבת חתן אם מדובר בחתונה – וליהנות מקייטרינג ברמה גבוהה.


חצר המלך שלמה
אזור התעשייה, רח' היוזמה 18
טל': 08-9103632
נייד: 050-9180469 (לא בשבת)
פתוח: א-ה 10:00-01:00

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש