מה בשמיים?

מאת: אביבה דקל ● 12/12/2012 12:53 ● ערב ערב 2580
צורך בשבירת מסגרות, שינוי תפיסת עולם וסגנון חיים.
מה בשמיים?

כוכב אוראנוס השליט הטבעי של מזל דלי המקושר עם רצון לחופש ושחרור ממסגרת, יוצא השבוע מהנסיגה בה שהה בחודשים האחרונים ומתחיל במסעו במסלול הישר, עד שייכנס בפעם הבאה לנסיגה בחודש יולי 2013.

השבוע נמצא הכוכב אוראנוס המביא איתו אנרגיה של שינויים מהירים ולא צפויים בזווית מאתגרת וקשה אל וונוס במפת המדינה.

תפקידה של וונוס הוא ליצור יחסים של איזון והרמוניה בין האנשים. ועם היבטים כמו בתקופה הזו, וונוס סובלת ביחסיה הבין אישיים הן במדינה והן בקשרים עם שכנינו הערבים והעולם כולו.
עד לחודש יולי 2013, עדיין צפויים זעזועים, חוסר יציבות והפתעות בזירה המדינית והפוליטית, וזאת בגלל השפעת אוראנוס על מפת המדינה.
תחושת הביטחון והסטטוס קוו שהורגלנו אליו ייעלמו, והדבר הכי יציב בחיינו המדיניים, יהיה חוסר היציבות שאנו חווים.
כבר עכשיו אנו חשים באנרגיית הכוכב על ידי הניסיון של מובילי הדעה לארגן רשימות לבחירות הבאות.
אופן ההתנהלות והשמות החדשים שצצים בכל רגע מלמדים על חוסר יציבות ורעידת אדמה קטנה מתחת לרגליו של כל מוביל שמחייבת אותו ליצור שינויים חדשים בכל פעם, על מנת ליצור את הרושם שהוא חזק ויכול להוביל.
לצערנו, אנו חווים גם חוסר יציבות בינינו לבין שאר מדינות העולם וזאת בגלל הדרך שבה מתנהלת הממשלה.
מאחר וכרגע אנחנו לא יודעים בוודאות האם ראש הממשלה צודק בדרכו או לא, ורק ההיסטוריה תעיד על כך בהמשך, הרי שהתחושה היא של ערפול ועמימות כתוצאה מחוסר היציבות שמביאה בעקבותיה גם תחושת חוסר בטחון.
כל זה כאמור עד למחצית שנת 2013.

גם ברמה האישית, ירגישו בכך בעיקר ילידי המזלות שנולדו בשליש האמצעי של המזלות הבאים: טלה, מאזניים, גדי, סרטן, בתולה ועקרב.
ייתכנו שינויים משמעותיים פתאומיים בחייכם, אך תקבלו אותם בברכה כיוון שעמוק בתוך עצמכם – רציתם בזאת, כך שאתם אמורים ליהנות מהתוצאות.

כל שאר ילידי המזלות שלא צוינו יזרמו עם אנרגיה זו באופן טבעי או כתוצאה מקרבה לילידי המזלות שציינתי ולא יתנגדו לשינויים.

להזכירכם, השאיפה הטבעית של כוכב זה הוא להיות עצמאי, לפעול לפי אידיאלים, לא להיות חייב או מושפע מאף אחד, ובנוסף- קיים רצון חזק לשמור על הטריטוריה הפרטית שתהיה כמעט בלתי חדירה לזולת, לפחות לא עד שיעמדו בתקופת המבחן הנדרשת ליצירת אמון.
כיוון שכך ובאופן טבעי, קיימת בעיה לאנשים המושפעים מאנרגיה זו בנושאי זוגיות ושותפויות, בהם יש צורך טבעי בשיתוף הדדי.
אנשים עם רצון עז לחופש יתקשו במגע עם אוטוריטה (חוק ומסגרת) ועוד יותר יתקשו ביצירת קשרים ארוכים. כל היחסים האישיים והמקצועיים שלהם חייבים להיות בנויים על אינדיבידואל וצורכי היחיד.
כאשר מבקר כוכב זה במזלות השונים, הרי שהוא גורם להם להיות מושפעים מאנרגיית הכוכב, גם אם היא נוגדת את תפיסת העולם וההתנהגות היום יומית הרגילה שלהם.

בהשפעה היותר קשה של הכוכב במזלות שציינתי, עלול להיווצר דחף פנימי
שידחוף אתכם לשבור מסגרות שכבר לא מתאימות לכם יותר.

ולסיכום, אולי תקל על כולנו הידיעה, שכוכב אוראנוס בתפקידו הבסיסי נועד לנפץ את העבר כדי להוביל לקדמה. נכון שדרכו מהירה וחסרת סבלנות, אך אלה שיסכימו איתו, ייהנו ממנו יותר לעומת המתנגדים לו, שבכל מקרה יבצעו את השינוי, אלא שיאלצו 'לשלם' מחירים יותר משמעותיים.

שבוע טוב
צילה שיר אל
נייד 0522248626

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש