תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 12/12/2012 12:51 ● ערב ערב 2580
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל, 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


ילידי המזל יכולים השבוע, בעקבות מעבר כוכב התקשורת למזל שלכם, להביע את דעתכם בצורה בהירה וקולעת, כך שכל הקרובים לכם יקשיבו לכם ויעריכו את דעתכם.

קשת


במהלך השבוע, תמצאו את עצמכם במרכז העניינים כיוון שכוכבים המלמדים על הצלחה במערכות יחסים ועם הסביבה נמצאים במזל שלכם וגורמים לכם להביע את עצמכם ביתר הצלחה מהרגיל. מבחינה כספית, זה הזמן לבדוק את כל הדברים שמתעכבים אצלכם ולהכריח את האנשים איתם אתם באים במגע אך אינם עושים את עבודתם נאמנה, לענות לכם תשובות מספקות ולא לאפשר להם למשוך זמן.

גדי


אתם נמצאים עכשיו בתקופה שבה כל תת ההכרה שלכם מוצפת ועמוסה בכוכבים, ועובדה זו גורמת לכם להסתגר ולשאול את עצמכם שאלות שעד היום לא תמיד הייתם מעוניינים לדעת את התשובות לגביהן. נראה שהחיים לא מאפשרים לכם לברוח אל הקונכייה שלכם, ולכן זה גם הזמן שמומלץ לכם למצוא את האנשים המתאימים שיעזרו לכם להוציא החוצה את תחושותיכם הכמוסות ביותר.

דלי


ייתכן ובתקופה הקרובה, יהיו לכם שינויים בכל הנוגע למסגרת עבודתכם. זה הזמן לבדוק את סביבת העבודה שלכם. ייתכן ומתבשלים נושאים ותחומים שונים מתחת לפני השטח שאינכם מודעים להם, ולכן אתם עלולים ביום בהיר למצוא את עצמכם במקום פחות נוח מבחינת העבודה. על כן, אל תהיו שאננים, קחו עצמכם בידיים ונסו לבדוק ולבחון את כל האופציות העומדות לרשותכם ולפעול בהתאם.

דגים


במהלך כל החודש הקרוב, כל העשייה שלכם תהייה בולטת מאוד, ואתם תמצאו שכבשתם את מקומכם בסביבה הקרובה ובעיקר בחיק משפחתכם, וכולם מעריכים את העבודה הקשה שאתם עושים. הצורך להיות מוערכים אינו רק מהיום ולכן ההשקעה שהשקעתם במהלך כל התקופה האחרונה תהיה מאוד משמעותית עבורכם ולמעשה אתם יוצרים תקדים שיהפוך אתכם ליותר רצויים ומוערכים.

טלה


ילידי תחילת המזל מרגישים בשבוע הזה את חוזקו של הכוכב אוראנוס שבא לעזור לכם לעשות את השינוי המיוחל בחייכם. נראה שאתם מתנסים עכשיו בכל מיני אירועים שמכריחים אתכם להתעמת עם האני מאמין של עצמכם. זה הזמן הנכון עבורכם לקדם את עצמכם מקצועית ובכך להציב את עצמכם במקום שהייתם מעוניינים להראות במלוא הדרכם ובמיטבכם. קשרים עם מקומות רחוקים יעזרו לכם לקידום והתפתחות.

שור


בנושאים כספיים אתם עדיין לא נמצאים על קרקע בטוחה, כיוון שהכוכב יופיטר, המביא איתו שפע של הזדמנויות, אכן נמצא במזל שלכם, אך בנסיגה. משמעות עובדה זו היא שזה הזמן הנכון עבורכם להתמודד עם כל המתרחש ולהבין את הנסיבות בצורה אחרת. ייתכן ולאלה מכם שנולדו בשליש הראשון של המזל קשה מתמיד, כיוון שאתם נדרשים להחלטות חדשות הגוזלות מכם אנרגיה בגלל הפחדים שלכם משינוי.

תאומים


אתם נמצאים בתקופה שהיא משמעותית ביותר עבורכם כיוון שהיא מחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם, וזוהי תקופה שבה אתם צריכים לבדוק עם עצמכם את ההתנהלות שלכם במהלך חצי השנה האחרונה ולבדוק האם הגעתם להישגים הנכונים. זה הזמן הנכון עבורכם לעשות את ההחלטות הנדרשות על מנת שעד יום ההולדת הבא שלכם, תוכלו לממש את התוכניות המתאימות לכם ולהצליח בהן.

סרטן


הכוכב מארס, המביא איתו עשייה ותנועה, נמצא בבית השותפויות שלכם ולכן נראה שבחודש הקרוב, יהיה זה הנושא הדומיננטי ביותר עבורכם. יש לכם צורך עז להוכיח עצמכם ולהשקיע בעבודה, וייתכן שעובדה זו מפריעה לתפקוד השוטף שלכם בבית, עד כדי כך, שהקרובים לכם טוענים שאינכם נותנים מעצמכם בסביבת חייכם הטבעית. זה הזמן לבדוק את עצמכם מהצד ובאובייקטיביות.

אריה


קשה לכם עכשיו בסביבה הטבעית שלכם, כיוון שאתם נדרשים לקחת אחריות חדשה ולא תמיד קל לכם להתמודד עם התובנות החדשות של חייכם. זה הזמן להשקיע את עצמכם ביצירה, בהנאה ובתחביבים שיכולים לעזור לכם למלא את עצמכם מבחינה אישית ומקצועית. ייתכן וחלקכם אף יכול להרוויח מעיסוק בתחביב שבהמשך יכול להפוך למקצוע. זה הזמן ללמוד את התחום ולהתמקצע בו.

בתולה


בית הקריירה שלכם יהיה מלא בשבוע הקרוב על ידי כוכב מאוד משמעותי בשם יופיטר הידוע ככוכב המיטיב. ואולם, בתקופה הזו ועד לסוף ינואר, הוא נמצא בנסיגה, ולכן זה הזמן הנכון לא להיענות להצעות חדשות שמגיעות אליכם, אלא עדיף לחכות עד לסוף התקופה. רק בחלוף הנסיגה, החשיבה שלכם תוכל להיות יותר אובייקטיבית ולא מושפעת על ידי נסיבות סביבתיות שלא בהכרח נכונות לכם.

מאזניים


נושאי כספים עתידים להיות רגישים מאוד בתקופה הקרובה, כיוון שהכוכב סטורן נמצא בבית הכספים שלכם ומבקש מכם לקחת אחריות מחודשת על ההתנהלות הכלכלית שלכם. נראה שלאחרונה לא התנהלתם נכון מבחינה כספית, ולכן עכשיו אתם נדרשים לעשות שינויים הכרחיים ולעיתים גם מרחיקי לכת בסגנון חייכם, וזאת על מנת להתאים את המצב הכלכלי שלכם לדרך חייכם.

עקרב


הכוכב וונוס המביא איתו מערכות יחסים נחמדות נמצא במזל שלכם ומביא איתו הצלחה ופופולאריות בקרב האנשים שאיתם אתם נמצאים במגעים קרובים וגם רחוקים. זהו שבוע שבו תמצאו את עצמכם במרכז העניינים וייתכן שגם אחרים ישאפו להיות במחיצתכם בזכות נתונים אישיים שלכם שקוסמים להם. זה גם הזמן לבדוק את מצבכם בבנק ולשוחח עם האנשים המתאימים לכם כדי לעזור לעצמכם להתנהל נכון מבחינה כספית.


* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש