צ'יקולולו השם הכי חם בעולם הילדים בדרך לאילת

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 5/12/2012 11:59 ● ערב ערב 2579
חנוכה שמח גם באילת!!. צ'יקולולו – כוכב הילדים החם מגיע אלינו, והשמחה רבה. אסור לפספס
צ'יקולולו השם הכי חם בעולם הילדים בדרך לאילת

תמונת כתבה


צ'יקולולו (איציק בן לולו) לא נח לרגע, עם חיוך ורצון לשמח ילדים, הוא שועט קדימה בכל הכוח. ברזומה של צ'יקולולו, כוכב הילדים המוכר לכולנו מערוץ 'הופ ילדות ישראלית' בזכות קלטת ילדים 'המסיבה של צ'יקולולו' המצליחה, שמכרה כבר מלמעלה מ – 300,000 עותקים וזוכה לשבחים בקרב ילדי ישראל (מעל למיליון וחצי הורדות ב'יוטיוב' וב'הוט'), תמצאו משרת עוזר הפקה בתוכנית הרדיו של דידי הררי ברשת ג', ולא נשכח גם שאת תחילת דרכו החל בצוותי הבידור ברשת 'ישרוטל', "ועל כך תודתי על הבמה שקיבלתי מהם". כיום הוא רץ עם המופע המצליח שלו בכל רחבי הארץ ובקניונים עם לוח הופעות בלתי נגמר, מדן ועד אילת, ויוסי גיספן האגדי אפילו כתב לו שיר שאותו שר צ'יקולולו בהופעותיו – 'בטיחות בדרכים', אשר עלתה בערוץ 'הופ' ואף מערכת החינוך גילתה בו עניין וכמובן הוא עוסק גם במסיבות ימי הולדת, שהן חגיגה של ממש כמו בקלטת. לתוך כל סדר היום העמוס הזה, לא שוכח צ'יקולולו מאיפה הגיע- ומתנדב על בסיס קבוע בבתי חולים לשמח ילדים, והיד עוד נטויה.

וואוו, מאיפה הכוחות לכל אלה?
"הכל החל כשהייתי ילד. משפחתי היתה משפחה קשת יום ובנוסף לזה, תאונת דרכים קשה בגיל חמש וחצי העיבה על ילדותי, אותה ביליתי בעיקר בבתי חולים, עובדה שבמקום מסוים עיצבה את המשך חיי, וכיום אני בעיקר משמח ילדים, ואולי -בזכות אותה תאונה... הבנתי את הקלות הבלתי נסבלת של הקיום, והגעתי למסקנה שצריך לחייך בכל רגע ורגע, הבנתי גם כמה ילדים יכולים להיות עצובים שדבר כמו שלי קורה להם. אז החלטתי שאני מייעד את חיי לשמח ילדים, ולכן אני לא עוצר לרגע".

מה המוטו שלך?
"כאדם שעבר כל כך הרבה והגיע למסקנה שרק שמחה תנצח הכל, שמחה -זו מילת המפתח שלי כאשר אני מגיע למסיבות יומולדת, להופעות. אני בא לעשות לילדים שמח, בא ממקום של כיף. לשמח ילדים זה הייעוד שלי. יכול להיות שעכשיו אני חווה את הילדות האבודה שלי", מחייך צ'יקולולו.

איזה מופע רץ עכשיו?
"זהו מופע לכל המשפחה. מופע מקפיץ, שמח ותוסס המשלב בתוכו את שירי הקלטת המצליחה ושירי ילדות ישראלית, מערכונים, קטעי הומור וסטנד אפ. במהלך המופע, אני מארח את הקהל על הבמה ופשוט נוגע לכולם בלב השמחה!".

ואילו דברים חדשים יש בשק ההפתעות שלך?
"בסוף החודש, אני יוצא לסיבוב הופעות בארצות הברית לקהילות היהודיות. בנוסף, בימים אלו, כבר נשלמות ההכנות לקראת פורים עם התחפושת החדשה שלי לחנויות, רעיון שעלה לפני כחצי שנה, וקורם עור וגידים. בימים אלה, אני עובד על מופע חדש לקיץ 2013, חגיגת ילדות ישראלית, מופע לכל המשפחה עם שירי הילדים הכי אהובים ומתוך תוכניות הטלוויזיה, לצד שירים מהקלטת ה- DVD המצליחה שלי".

ויש גם הפתעות לאילתים...


החל מפסח ובכל חודשי הקיץ, 'צ'יקולולו' יככב על בימות בתי מלון בעיר אילת (פרטים בעתיד – עקבו אחרי הפרסומים).

ומה תרצה להיות כשתהיה גדול? אני מקשה.
"אני רוצה להיות צ'יקולולו לנצח...".

רשמו לפניכם – שבוע הבא זה קורה כאן באילת!
צ'יקולולו מגיע אלינו למופעים במתנ"ס 'יעלים' (9.12 בשעה 11:00) ובמתנ"ס 'שחמון (11.12 בשעה 17:00), והכל הודות לבית חב"ד, שאירגנו את האירוע.
צ׳יקולולו כוכב הילדים, להזמנות חייגו 052-5099999. בואו לבקר אותנו באתר www.chicolulu.co.il.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש