תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 5/12/2012 11:46 ● ערב ערב 2579
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל, 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


אתם נמצאים בנקודת שיא בחייכם בה הרבה דברים מהעבר כבר לא מתאימים, ולכן זה הזמן הנכון לעשיית חשבונות נפש ולמימוש השינויים הנדרשים בחייכם.

קשת


בשבוע הקרוב, היחסים הבין אישיים שלכם עדיין בחוסר וודאות ולא בטוח שתוכלו להגיד את דעותיכם בקול. הרגשותיכם נמדדות ביחס לאינטואיציה, ולעיתים אתם מפספסים את העובדות בשטח. למדו לעשות איזון בין ההיגיון לרגש כדי להגיע למקום המתאים לכם. נושאים כספיים יטרידו אתכם השבוע, אך כל זאת על מנת שתוכלו להתקדם בצורה הטובה ביותר בחייכם, ועם שינויים המתאימים לכם כלכלית.

דלי


בשבוע הקרוב, תהיו עסוקים בכל הנוגע לקידום הקריירה האישית שלכם. לאחרונה, התגלו קשיים ביניכם ובין הממונים עליכם בגלל ניגודי השקפה בכל הנוגע לסגנון ודרך עבודתכם. אתם מבינים את חשיבות העובדה שאתם צריכים ללמוד לשווק את עצמכם הרבה יותר טוב ולשדרג את מערכות היחסים שלכם בהתאם. הקשיבו למצפן הפנימי שלכם בכל פעם שאתם לא בטוחים בהמשך דרככם – יש לכם יכולות תקשור.

דגים


זה הזמן הנכון עבורכם להשקיע אנרגיה בכל הנוגע לקידום היחסים הבין אישיים שלכם, למרות שלא נראה לכם כרגע שאתם זקוקים לכך. אבל בכל זאת, מאחר וקשה לדעת לאן החיים זורמים, הרי שיהיה נכון עבורכם לשפר את יחסי האנוש שלכם כדי שתהייה הדדיות ברגע שגם אתם תצטרכו עזרה. ייתכן ואתם שואפים עכשיו למצות חלק נוסף מיכולותיכם הרגישות על ידי התחברות לעבר ולסגירת מעגלים – אתם פועלים נכון והמשיכו בכך.

טלה


עוברת עליכם תקופה מאוד עמוסה של שינויים והתחלות חדשות שבה מרובות ההפתעות בחייכם. ואולם, ההפתעות הן לטובה. נראה שאתם זוכים להכרה והערכה מצד הסביבה הקרובה שמעריכה את יכולותיכם ומצד שני, אתם מוערכים גם על ידי הממונים והשותפים לכם בזכות הישגיכם שנושאים פרי. ייתכן וכספים שתכננתם לגביהם עדיין לא מגיעים, אך בעוד כחודש, גם נושאים אלה יסתדרו.

שור


אתם נמצאים כרגע בתקופה מאוד משמעותית שהיא מחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם, ולכן נראה שזה הזמן המתאים לבדוק עם עצמכם את הישגיכם בשנה האחרונה לעומת הרצון שלכם להישגים בשנה הקרובה – ובעיקר אילו תחומים נראה לכם שאתם עדיין צריכים לשפר. אם אתם בונים על כספים עתידיים, נראה שעדיין אין לכם יכולת לקבל אותם, ולכן, עליכם להסתפק במה שקיים כרגע.

תאומים


אתם המזל היחיד שנהנה בתקופה הזו ממהלך נסיגת יופיטר, כיוון שלמרות שהוא נמצא בנסיגה שהיא כידוע תקופה פחות טובה שדווקא מראה את נקודות החולשה של הנושאים, הרי שאתם בכל זאת נהנים מהתחלות חדשות ומשפע של תנאים טובים לתחילת דרככם בנושאים שונים. אתם עסוקים יותר מתמיד ויש לכם יכולות לבנות את עצמכם מבחינה מקצועית לשנים הקרובות.

סרטן


בחודש הקרוב, תפעלו תחת לחץ ופחות בגלל היוזמה האישית שלכם, וזאת בגלל העובדה שהכוכב מארס נמצא אצלכם בבית המחבר אתכם אל השותפויות של חייכם. נראה שזה הזמן הנכון עבורכם לעשות חשבונות נפש ביחס לאיך אתם מנהלים את חייכם. חלק מחשבונות הנפש שלכם הוא מהות הקשר שלכם לצעירים מכם, ובעיקר אלה מכם שיש להם משפחה, מרגישים לחוצים בגלל עומס אירועים.

אריה


אתם עסוקים מאוד בבניית הקן הפרטי שלכם לפי הסטנדרטים שלדעתכם מתאימים. מצד אחד אתם זקוקים מאוד לשותפים בחייכם על מנת לממש את תוכניותיכם ומהצד השני, אתם פועלים לפי צרכיכם האישיים ולעיתים יטענו שאתם פחות מתחשבים באחרים. היצירתיות שלכם בתקופה הזאת הינה במיטבה, וזה גם המקום שבו אתם יכולים לנקות את הראש ולתכנן לעצמכם בשקט את מהלך והמשך דרככם.

בתולה


אתם נמצאים בתקופה בה אתם מודעים לעובדה שאתם צריכים לשנות במקצת מאורח חייכם על מנת לפעול בתיאום עם הקרובים לכם. הנתינה הטבעית שלכם והצורך בטיפול פועלים מיידית בכל פעם שאתם רואים אדם קרוב לכם במצוקה, ואולם הגיע הזמן שתלמדו פרופורציות מהן – ובכל זאת, הקשיבו גם לאני הפנימי שלכם המבקש מכם לא להיסחף בצורך שלכם לתת ולזכור שאתם חייבים קודם כל עבור עצמכם.

מאזניים


נושאי כספים קצת מעיקים עליכם כרגע, וזאת בגלל העובדה שמרבית הכוכבים כרגע יושבים אצלכם בבית הכספים וגורמים לכם להבין שאתם צריכים לעשות שינוי משמעותי על מנת שתוכלו להמשיך בתוכניותיכם, מבלי להרגיש שאתם נלחצים כלכלית. התייעצו עם אנשים שאתם סומכים עליהם – ייתכן והם יוכלו להראות לכם דרך נוספת שבה תוכלו להצליח מלבד הכיוון הנראה לכם כרגע.

עקרב


אתם בתקופה של התחלות חדשות בהן אתם יכולים להיות מודעים הרבה יותר לצרכים האישיים שלכם ולקבל מה שאתם מבקשים. הכוכב וונוס נמצא במזל שלכם ומעניק לכם הרבה ימים יפים של פינוקים ובילויים שכבר מזמן לא היו לכם. גם הכוכב מרקורי האחראי על תקשורת יצא סוף סוף מהנסיגה במזל שלכם ומאפשר לכם להיות הרבה יותר פתוחים, תקשורתיים ויעילים עם הסביבה.


* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש