שחר גולן

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 14/11/2012 08:59 ● ערב ערב 2576
שחר גולן

תמונת כתבה


בדרכי למספרתו של שחר גולן המדהים, אני שומעת את שלמה ארצי ושלום חנוך שרים: "כמה טוב שבאת הביתה"... אני חונה ליד המספרה של שחר ונכנסת פנימה, השיר ממשיך להתנגן בתוכי. שחר מקדם את פניי בשמחה, ואני אומרת לו – "כמה טוב שבאת הביתה"... "מעולם לא עזבתי את אילת. למרות שחייתי חמש שנים בתל אביב, לבי היה כאן, וכמובן שהייתי מגיע מדי יום ראשון לקבל את לקוחותיי באילת. אילת היא הבית, לכן חזרתי להיות כאן את רוב הזמן ויום בשבוע – לטפל בלקוחותיי במרכז".

תמיד כיף להיכנס למכון היופי של שחר, מכון נקי ואסתטי, מזמין, מרווח, עם חדרים לרוב: חדר חפיפה, חדר קוסמטיקה, חדר שיזוף, חדר הכימיה של שחר בו הוא מערבב צבעים וחדר איפור מקצועי. ותמיד תמיד מרגישים כאן בבית, קפה, עוגיות, שיחה, כזה הוא שחר, לבבי, שמח.

את שחר אין אחת או אחד שלא מכיר, אחד ממעצבי השיער הטובים שיש, שנמצא בתחום מגיל 14 (!) ואוהב אותו כמו ביום הראשון בו החל לעבוד בו.

אנחנו מתיישבים לראיון, ואני שואלת מה חדש במכון של שחר?
"בשהותי בתל אביב למדתי עיצוב אופנה ואני בוגר שנקר, כך שהפן הזה נכנס למכון שלי בתחומי היופי השונים. בנוסף, במהלך שהותי בתל אביב, עבדתי בערוץ 2 – 'רשת', כמעצב שיער של מספר לא מבוטל של טאלנטים. כמאפר מקצועי עם נסיון רב שנים, אני מאפר כלות וכמו כן, אני מאפר איפור ערב ואופנה. כפי שראית, הוספנו מכון שיזוף אולטרה מודרני. במחלקת הקוסמטיקה - טיפולים שונים: פדיקור, מניקור, שעוות, שזירת ריסים, בניית ציפורניים ואיפור קבוע. מעבר לכך, אנחנו מספרה שמבצעת את הכל בתחום השיער: כל סוגי ההחלקות, הלחמות משיער טבעי, תוספות שיער – בהן אני עוסק כבר 14 שנה ולאחרונה, השתלמתי בפאריז בשיטות חדשניות של מילוי והארכות שיער וכמובן שעושים כאן את הרוטינה: גזירות וצבעים". ואם בצבעים עסקינן, אז לא מיותר לציין, כי המומחיות של שחר היא כימיה, הוא נחשב כימאי בחסד.

במכון היופי של שחר נמכרים גם מוצרים של החברות המובילות בשוק.

לסיום, אנו שואלים את שחר, מהם טרנדים לחורף 2013 בתחום השיער.
שחר: "הצבעים השולטים בחורף זה הם חומים על בסיס חם – זהב, נחושת. השיער במראה רך יותר – הגזירות הסימטריות שולטות, שיער ארוך ופחות גזירות קצרות".

שחר גולן, רחוב העפרוני 4014, טלפונים: 08-6373158, 050-5582458. שעות פתיחה: א'-ה' 9:00-20:00, ו' וערבי חג 9:00-16:00.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש