כל סודות היופי במקום אחד

מאת: אביבה דקל ● 24/9/2012 14:32 ● ערב ערב 2569
אם את רוצה להראות יפה יותר, ללמוד להתאפר, לפנק את עצמך בטיפול פנים מקצועי, לסדר גבות או לשזור ריסים, להסיר שיער, לעשות פדיקור או מניקור מקצועי, להיכנס למקלחון שיזוף ולצאת ממנו שזופה אחרי שמונה דקות - כדאי שתגשי לסטודיו לאיפור וטיפולי יופי של אנה לוגבינסקי. כל סודות היופי תחת קורת גג אחת
כל סודות היופי במקום אחד

אנה לוגבינסקי עובדת כבר למעלה מארבע שנים באופן עצמאי בבית הלקוח ובביתה הפרטי תוך כדי עבודתה במאק. משך כל השנים בחרה אנה לעבוד עם מיטב המכשירים והמוצרים בידיעה שללקוחותיה מגיע לא פחות מטיפול מושלם!!! כשגדל הביקוש ועוד ועוד לקוחות נוספו לרשימת לקוחותיה הפרטיים, החליטה אנה ללכת עד הסוף ופתחה סטודיו מהמם שבו יכולה לקוחה ליהנות מכל טיפולי היופי במקום אחד!
אנה היא מאפרת מקצועית, בוגרת בתי הספר הנחשבים ביותר בתחום האיפור כמו: 'איל מקיאג'' ו'קריולן'. מאחוריה ניסיון של שנים רבות בתחום. גם עבודתה בחנות 'מאק' MAC כמאפרת ויועצת, מוסיף לרזומה שלה כבוד רב שכן ב'מאק' מעסיקים רק מאפרות מהשורה הראשונה. אנה עבדה בצוות האירועים של 'מאק' בטלוויזיה בתכניות כמו אורלי וגיא, אודטה, עולם האשה, ישראל היום ובהפקות אופנה של החברות המובילות בארץ. אנה מומחית בתחום ויש לה ניסיון מקצועי רב באיפור ליום יום, באיפור לאירועים ולצילומים וגם באיפור מקצועי.
כשאנה החליטה לפני חדשים מעטים לפתוח לעצמה עסק משלה היא חיפשה עד שמצאה מקום בצדו האחורי של בית עברונה - מקום נגיש ומרכזי ופנתה לבן זוגה נתנאל - "נ.מ פרויקטים", מומחה בעבודות שיפוצים, עבודות גבס ועבודות גמר, שהפך את האולם הענקי והמוזנח לפנינה אמיתית מעוצבת להפליא.

מה בסטודיו?


בסטודיו של אנה הצבוע בצבע שמנת מרגיע עם נגיעות של עץ חום, חמישה חדרי טיפולים נוחים ונעימים המעניקים למטופלת רוגע, שלווה ופרטיות מוחלטת כשברקע מתנגנת מוסיקת נעימה.
בחדר הכניסה עמדת קבלה, פינת ישיבה להמתנה ועמדת איפור. משם עוברים דרך דלת רחבה לחדר קוסמטיקה בו תוכלו ליהנות מטיפולי פנים על ידי קוסמטיקאית מוסמכת לטיפול פנים רפואי. החדר השני הוא חדר פדיקור רפואי, מניקור ובניית ציפורנים ברמה גבוהה ביותר. חדר הטפולים השלישי הוא המקום בו מסירים שיער הגוף בשעווה וגם בטכנולוגיה מתקדמת בשיטת NCPL הסרת שיער בשיטת ה-NCPL היא ללא כאב ותופעות לוואי. מכשיר הדרמו - פלאש עובד בשילוב של טכנולוגית הפולס המהיר המקצרת את זמן הטיפול וניתן להשתמש בו בשטחי גוף גדולים. בטיפול זה אפשר להגיע להפחתת שיער עד 90% לצמיתות. מכשיר זה יעיל גם לטיפול בפטרת הציפורניים, לטיפולים בפיגמנטציה, להעלמת נימים בולטים ולטיפול נגד אקנה. החדר החמישי מוקדש לשיזוף סולרי בעמידה במקלחון. הטפול המבוקר במקלחון השיזוף נמשך לא יותר משמונה דקות. אנה תמכור לכם קרמים לשיזוף המיועדים למקלחון השיזוף ומונעים אדמומיות, התייבשות והתקלפות העור, מגן עליו מנזקי השמש ותורם למראה בריא וחלק.

סדנאות איפור מקצועי


בסטודיו לאיפור מעבירה אנה שיעורים וסדנאות איפור אחד על אחד או בקבוצות. "כל אחת יכולה ללמוד איך להתאפר ולשפר את מראיה ביום יום ולא רק באירועים. אני מדריכה את החניכות שלי גם בחומרים שכדאי להשתמש בהם, בצבעי האיפור המתאימים להם ואיך בדיוק להתאפר בכל הזדמנות", אומרת אנה שמשתמשת במוצרים של חברת 'מאק'. למכירה מציעה אנה מוצרים של חברת OFRA חברה מארצות הברית שרבים מגדולי המאפרים עובדים עם המוצרים שלה. כמו כן אפשר להשיג אצל אנה מברשות מקצועיות לאיפור מאיכות מעולה.

ומה לכלות?


אנה שמה דגש על איפור, אבל כלה המגיעה לסטודיו יכולה להתפנק בכל הטיפולים האחרים שמציע המכון מכף רגל ועד ראש, וגם ליהנות מתסרוקת או תספורת שכן אנה עובדת בשיתוף פעולה עם הספר אילת אברג'יל שהמספרה שלו נמצאת באותו מתחם. לדברי אנה כל אישה צריכה לעשות לעצמה מנהג ומפעם לפעם לפנק את עצמה ביום של יופי - בין אם זה לאירוע מיוחד ובין אם זה סתם לשם תענוג. (תדמית)

הסטודיו של אנה
כתובת: בית עברונה מאחור. טלפון: 08-6636355, 054-764803
פתוח: א-ה 10:00-20:00 שישי שבת סגור
אתר: WWW.ANNALOGVINSKI.CO.IL
וגם בפייסבוק: אנה לוגבינסקי סטודיו לאיפור מקצועי וטיפולי יופי.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש