אילת תרבות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 15/8/2012 09:58 ● ערב ערב 2563
אילת תרבות

'שם פרטי'
במסגרת 'מועדון הסרט הטוב באילת'



תמונת כתבה


דרמה קומית מצחיקה, על חברות, משפחה, הורות ושמות פרטיים. זאת הייתה אמורה להיות ארוחת ערב נעימה לחמשת החברים בדירתם הפריזאית של אליזבת', מורה בתיכון ופייר בעלה, הפרופסור לספרות. ראשון מגיע אחיה של אליזבת', וינסנט – איש עסקים מצליח שעומד להיות אב טרי. שני מגיע חברם הטוב קלוד - מוזיקאי מוכשר שאיש עוד לא משוכנע כי עמד על טיבו. אליזבת כבר הכינה ארוחה מרוקאית מיוחדת ומרשימה, וכולם רק מחכים לאנה, זוגתו הצעירה של ווינסנט שמאחרת תמיד. אבל הערב מקבל תפנית לאחר שוינסנט מספר לחברים על השם שבחר לתינוק שבדרך. מדיון אידיאולוגי טעון בין האב הטרי לפרופסור החריף, הערב מתפתח לוויכוח שיסחוף אל כל החמישייה ויאיים על כל מערכת הקשרים ארוכת השנים ביניהם כאשר כל הדברים שלא נאמרו ייצאו החוצה, כל הסודות ייחשפו, ודבר כבר לא ימשיך להיות כפי שהיה במשפחה הזאת.
20-21.8.2012, 'תיאטראות אילת',
כרטיסים: 08-6373176.

ריח מנטה



תמונת כתבה


בחוף 'הדקל' באילת יתכנסו בין התאריכים 23-26 באוגוסט 2012 מיטב האמנים הבולטים בישראל: דודו אהרון, משה פרץ, איציק קלה,
ישי לוי, רגב הוד וקובי פרץ.
הפסטיבל בהנחייתו של ירון אילן.
יש למהר ולהקדים הזמנות כרטיסים, מספר המקומות מוגבל!
פסטיבל 'ריח מנטה' באילת, 23-26 באוגוסט, רכישת כרטיסים במשרדי מופעים ועוד, טל: 08-6370004. עלות כרטיס ליום הופעות 110 ₪.

'האמא של הכלה'-'אום לערוסה'



תמונת כתבה


חלומה הגדול ביותר של רחל הוא שבתה הרווקה סוזי תמצא חתן. היא נוקטת יוזמה ומפרסמת מודעת שידוכים בעיתון. יוגב, רווק פנוי, נענה למודעה ומגיע להכיר את הבת. כאשר אבי החתן, אדון גוזלן, מגיע להכיר את הכלה המיועדת, מסתבר כי הם כבר מכירים, ומכאן מתחילה להתפתח עלילה מטורפת וקומית עד לסיום המפתיע. עוד קומדיה בשפה המרוקאית מבית היוצר של אשר כהן ותיאטרון אל מג'רב. כתיבה: אפי כהן, תרגום ובימוי: אשר כהן, שחקנים: ריימונד אבקסיס, אבנר דן, אתי אלול-בוחניק, אמנון אבוטבול, יוגב קינן.
יום שלישי , 11/9/12, ב'תיאטראות אילת', 21:00.
מחיר כרטיס 100 ₪.
כרטיסים: 'מופעים ועוד' – 08-6370004.

שינקן עם סחוג/עומרית קאלק
ספר שהוא קופסת הסרדינים, החור האפור, כל מה שכאב...



תמונת כתבה


'שינקן עם סחוג' בהוצאת הספרים קונטנטו דה סמריק, במובנים רבים הוא סיפור חייה של המחברת עומרית קאלק. מסע מרתק אל נבכי החיים, עתיר יצרים, רגשות ואירועים שמשרטט את החיים בעיר קטנה בדרום גרמניה במאה העשרים ואחת מנקודת מבטה של אישה ישראלית שקשרה את גורלה במקום.
דורית, ישראלית צעירה ממוצא תימני, חולמת לכבוש את העולם. מסעותיה בעולם מובילים אותה לגרמניה, שם היא נישאת לקלאוס. דווקא כאשר נדמה שחלומותיה מתחילים להתגשם, מציאות החיים בגרמניה טופחת על פניה והיא נאלצת להתמודד עם חמותה, גרמנייה קתולית בעלת עבר נאצי שממררת את חייה ומבקשת לא רק לסלקה מהבית, אלא גם להשתלט על בנותיה ועל חינוכן כנוצריות כשרות. הרומן מתאר את תלאותיה של דורית ואת ניסיונותיה פעם אחר פעם למצוא פתרון שיאפשר לה להמשיך לחיות ולגדל את בנותיה בבטחה. דווקא כשכלו כל הקיצים ונדמה שפתרון אין, מתברר לדורית שממש מתחת לאפה מצויה התשובה.
עומרית קאלק (צברי), 34, נשואה + 2, מתגוררת ברידלינגן-גרמניה. מטפלת בילדים שהוריהם גרושים, המופנים אליה ממשרד לילד ולנוער בגרמניה, לומדת פסיכולוגיה

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש