קיץ זוהר

מאת: אסטר שטרית ● 8/8/2012 14:15 ● ערב ערב 2562
הקיץ זה הזמן המושלם להתעטף בצבעים בהירים, שמחים ויפים הצבעים הזוהרים והכתום הלוהט, שמציפים את רשתות האופנה מציפים גם את צבעי הלק בהתאמה. כתבת 'ערב ערב' יצאה לפגישה צפופה עם המניקור וחזרה עם כל הגוונים שצריך להכיר וטיפים לאימוץ הטרנדים החדשים. הקיץ הזה תמרחי זוהר.
קיץ זוהר

מדבקות מים פרחוניות



תמונת כתבה


מי? נטלי קרן (27), 'עולם הספר', מזה כשנתיים עוסקת בתחום הציפורניים.
צורת ציפורניים מועדפת? "אני מעדיפה את הציפורן העגולה, אך לשאר הנשים אני מאמינה שזה אינדיבידואלי, לפי צורת היד. יש כאלה שמתאימה להן ציפורן מרובעת יותר מציפורן עגולה".
צבע לק שטוב לכל השנה - "אדום".
הקיץ הזה תמרחי... "אפרסקים, לגמרי הצבע שהכי הולך בקיץ. בנוסף, כל הצבעים הורודים למיניהם הולכים מאוד טוב העונה. בנוסף, הרבה בנות משתגעות על הצבעים הזוהרים, בעיקר ורוד וכתום".
הטרנד החם בקיץ הזה - "הקיץ יצאו מדבקות חדשות לציפורניים מלאכותיות. זוהי מדבקת מים חדשה, פרחונית מדהימה, הנפרשת על כל הציפורן בגוונים יפים. ניתן להוסיף עליה אבנים ולמרוח סילר וכך היא לא נהרסת. דבר נוסף מקסים שיצא הקיץ הזה הוא הג'ל הנמרח ממש כמו לק, ששומר על הציפורן בצורה נהדרת, נראה טבעי ומעניק ברק מיוחד לציפורן. הוא קיים בכל גווני השמש ומתאים לכל עונות השנה".
טיפ לציפורניים יפות יותר: "לא לאכול אותן", היא צוחקת ומוסיפה, "לשים מחזק ולמרוח שמן הזנה מסביב לעור הציפורן, זה מאוד חשוב וכך היד תראה קסומה".

צבעי הפסטל


מי? אורנה דהן (51), מזה כ-15 שנה בתחום הציפורניים.
צורת ציפורניים מועדפת? "אני הכי אוהבת ציפורן עגולה או מרובעת. אני עם ציפורניים מרובעות".
צבע לק שטוב לכל השנה - "אדום ופרנץ' לבן תמיד טוב".
הקיץ הזה תמרחי... "כל הורודים והכתומים למיניהם, והקיץ הזה מככבים כל צבעי הפסטלים - בעיקר ירוק, כחול, ורדרד".
הטרנד החם בקיץ הזה - "בקיץ הזה נתקלתי בטרנד שבו צובעים כל אצבע בצבע אחר מצבעי הפסטלים, ובנוסף, כל האצבעות ביד צבועות בלק מלא כאשר אצבע אחת צבועה בצבע שונה מהשאר. השילובים הידועים הם צבע תכלת על כל היד ואצבע אחת בצבע כתום, או צבע כתום על כולן בשילוב צבע צהוב באחת".
טיפ לציפורניים יפות יותר: "אני בעד לק מלא, שיהיה עדין בלי יותר מידי קשקושים - לדעתי זה הכי יפה. מעבר לכך, בציפורניים טבעיות יש למרוח מחזק ציפורן ואת הלק מעליו בכדי להביא לציפורן חזקה ומבריקה שלא נשברת".

המראה הטבעי


מי? שרון מויאל (40), בוטיק 'שיזוף ויופי', מזה כעשר שנים בתחום הציפורניים.
צורת ציפורניים מועדפת? "קטנות ומרובעות, כמה שיותר טבעי".
צבע לק שטוב לכל השנה - "אדום".
הקיץ הזה תמרחי... "כל צבעי הפסטלים - ורוד, ירוק, כחול, כתום ובעיקר צבעים זוהרים מרקר".
הטרנד החם בקיץ הזה - "כמה שיותר טבעי , טבעי וטבעי. כולן מעדיפות הקיץ את המראה הטבעי על אף שהציפורן מלאכותית והפרנץ' הלבן ממשיך לככב".
טיפ לציפורניים יפות יותר: "לטפח ולא להזניח. יש להשתמש בשמן הזנה לעור מסביב לציפורן כדי לשמור על מראה עדין ויפה".