מה בשמיים?

מאת: או-מד מדיקל ● 18/7/2012 11:12 ● ערב ערב 2559
מה בשמיים?

לפני כשבועיים, ציינתי כי יופיטר, כוכב השפע, נכנס למזל תאומים ויסיים את ביקורו בחודש יולי 2013.
בין החודשים נובמבר 12' לינואר 13' יהיה הכוכב בנסיגה.
מאחר ובמהות שלו יופיטר נחשב לכוכב המיטיב, הרי שבזמן הנסיגה, מתהפכות היוצרות ומשתבשת היכולת של יופיטר למלא את ייעודו הבסיסי ולהיטיב.
ייתכן ויוצרו קשיים כמו בכל נסיגת כוכב. ואולם, להזכירכם דווקא בזמן נסיגה רואים את הבעיות בצורה ברורה יותר, כיוון שאז מתחדדים הדברים שיש לתקן. בכל תהליך הנסיגה יש מצב של אתגר בנושא הספציפי המופעל תחת השפעת הכוכב.
במשך כל זמן הנסיגה, זהו הזמן האידיאלי בו ניתן לטפל בבעיות, כך שלאחר התיישרות הכוכב, בדרך כלל הבעיה חלפה ועברה.
ובכל מקרה, כל עוד איננו בתקופת הנסיגה, מומלץ ליהנות מהאפשרויות שיופיטר מביא איתו.

להלן השפעת כוכב יופיטר במזלות השונים

סרטן


בשנה הקרובה, תהיו מחוברים יותר לתת המודע שלכם ותקבלו את התשובות הנכונות לעשייה. עיסוק ברוחניות יעזור לכם להתמודד עם קשיי החיים.

אריה


זוהי שנה מצוינת לקדם את עצמכם מבחינה חברתית ולהכיר אנשים חדשים שייכנסו אל חייכם וישנו את תפיסת עולמכם מקצה לקצה.

בתולה


בשנה הקרובה, תוכלו להכניס אפשרויות חדשות לשגרת יומכם המקצועית ולהוכיח לכולם שהבחירה שלכם הייתה נכונה. הילחמו על דעותיכם.

מאזניים


תהייה לכם אפשרות לפתח את עצמכם על ידי לימודים קצרים או ארוכים כפי שאתם מעוניינים, ועל ידי כך ישתנו וישתפרו חייכם ותפיסת עולמכם.

עקרב


בשנה הקרובה, מתאים לכם לעסוק במקצועות ועיסוקים הדורשים התייחסות אל המבנה הנפשי שלכם ושל הסובבים לכם. בדרך זו תעזרו לעצמכם ולאחרים.

קשת


בשנה הקרובה, תהייה לכם עדנה בכל הקשור לנושא שותפויות אם מבחינה מקצועית ואם מבחינה רומנטית. נצלו את ההזדמנויות הנקרות בדרככם.

גדי


מבחינתכם, השנה הקרובה היא שנת שיא כיוון שזו ההזדמנות האישית שלכם להצליח מבחינה מקצועית ולהוכיח לעצמכם ולסביבה שהנה האמונה השתלמה.

דלי


זוהי שנה מצוינת להצליח עם צעירים מכם במשפחה וגם במידה ואתם פנויים לממש קשר רגשי. הפנו את האנרגיות שלכם ליצירתיות בתחומים שתאהבו.

דגים


ייתכנו שינויים במשפחה שמלכתחילה לא תהיו בטוחים שהם נכונים, אך בחלוף הזמן, תבינו שיש לכם הזדמנויות להתחלות חדשות והגיע הזמן שלכם למימוש.

טלה


בשנה הקרובה, תרוו נחת מהסביבה הקרובה בה אתם חיים. יהיה זה הזמן הנכון לחזק את הקשרים הבין אישיים שלכם ולטפח יחסים שדעכו.

שור


מבחינה כספית זו הולכת להיות השנה שלכם. הזדמנויות חדשות יגיעו לחייכם וחשוב מאוד שתהיו פתוחים וערניים לשדרג את תנאי חייכם.

תאומים


זוהי שנת המזל שלכם. דלת ההזדמנויות תיפתח בפניכם ואתם אמורים לבחור את האפשרויות הנכונות לכם מתוך שלל ההצעות שיגיעו אליכם.


בברכת שבוע טוב
צילה שיר אל
נייד 0522248626


תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש