חוזרים לבית הספר עם חיוך ב'מיקסר בשכונה'

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 4/7/2012 08:45 ● ערב ערב 2557
יש משהו מיוחד, כובש ומקסים בחנות 'מיקסר' החדשה שנפתחה לפני מספר חודשים בשכונת מערב 6 (מול בית הספר 'צאלים') - אחות ל'מיקסר' במרכז העיר. אלו המוצרים היפים והצבעוניים, זו התצוגה המרהיבה שמתחלפת שם חדשות לבקרים, השירות המחוייך והאדיב ואיך לא - המחירים לכל כיס. בימים אלו תמצאו שם כל מה שרציתם לבית הספר. מהרו פן לא יישאר
חוזרים לבית הספר עם חיוך ב'מיקסר בשכונה'

סניף חדש של 'מיקסר', החנות האהובה והמוכרת ממרכז העיר, נפתח לפני מספר חודשים בשכונת מערב 6, הוכחה לכך שגם בתוך השכונות אפשר לפתוח חנות מעוצבת שתעשה לתושבי העיר טוב על הלב והנשמה. כי אין כמו להיכנס לחנות שהעיצוב שלה, הצבעוניות של המוצרים והמגוון, גורמים לכם לרצות לקנות ולא, שכל אלו לא יטעו אתכם, המחירים כאן זולים. בדוק.
ב'מיקסר' כמו ב'מיקסר' המוצרים מתחלפים, על פי עונות השנה, החגים, מצב הרוח וכמובן, עכשיו לקראת שנת הלימודים החדשה, לבשה החנות המטריפה שבשכונה תצוגת חזרה לבית הספר.
תמצאו כאן כל מה שאתם צריכים כדי לפתוח את שנת הלימודים הקרובה ברגל ימין, ולא פחות חשוב, עם חיוך גדול על הפנים: מגוון גדול של תיקי גב צבעוניים, ממותגים והכי חשוב- אורטופדים, תיקים לגני ילדים, מחברות, יומנים, מדבקות, קלמרים, כלי כתיבה וכל הנלווים והכל במחירים מפתים..
אנגרי בירדס, פיניאס פרב, בוב ספוג, דרדסים, גיבורי הכדורגל ועוד חברים מחכים לכם על המדפים. גם את הכבשה המדליקה הממותגת 'ניקי' תמצאו כאן מככבת על מיני פריטים לבית הספר. די להעיף בהם מבט כדי לרצות שוב לחזור אל ספסל הלימודים.
אבל לא רק מותגים תמצאו כאן, אלא גם את כל הציוד הבסיסי הנחוץ לחזרה לבית הספר. ואם בימים אלו אתם מרגישים שרק יצאתם לחופשה ויש עוד זמן לחשוב על החזרה ללימודים, תשכחו מזה. זה בדיוק הזמן להתחיל להיערך וליהנות משלל מבצעים, מחירים נמוכים ובעיקר- מגוון ענק של מוצרים שמחכים לכם על המדפים. כי גם בחזרה לבית הספר, ככל שמחכים- מפספסים.
אז תיפרדו לזמן קט מהבריכה ובואו ל'מיקסר' בשכונת מערב שש כדי להמשיך את החגיגה ולהיערך מבעוד מועד לבית הספר. ואם ממש קשה לכם להיפרד, אל דאגה, שעות הפתיחה של 'מיקסר' מאפשרות לכם תמרון נוח- שימו לב, בכל בוקר החל מהשעה 10:00 ועד השעה 21:00 בלילה. שכחתם משהו בשישי? 'מיקסר' בשכונה פתוח עד השעה 17:00.

מגוון ענק של מוצרים


עוד תמצאו ב'מיקסר' בשכונת מערב 6 עולם ומלואו לילדים: מגוון עשיר של מתנות ליום הולדת, משחקי קופסה, משחקי יצירה, גאדג'טים, שמלות מקסימות לבנות במחירים מדהימים (59 ₪ בלבד), אקססוריז, הפתעות לימי הולדת במחירים חסרי תקדים ותאמינו לי- מכל פינה עליה תסתכלו יצוץ לכם גימיק מדליק אחר.
ושלא נשכח את היחס, השירות האדיב והמחויך כי ב'מיקסר' השירות והיחס לא פחות חשובים. לכן, אם אתם מתלבטים, מבולבלים, תהיו בטוחים שהצוות יעזור לכם למצוא בדיוק את מה שאתם צריכים.
סיימתם את הקנייה? חכו, זה לא הסוף - האריזה של 'מיקסר', צבעונית ומקסימה, משלימה את החגיגה. דבר אחד בטוח- מ'מיקסר' תצאו מחויכים. בגלל המוצרים, השירות, המחירים והאריזה וזה כבר שווה קפיצה. לא???

'מיקסר' בעיר תמיד לשירותכם


ובזמן שחגיגת בית הספר כובשת את 'מיקסר' בשכונה, בחנות 'מיקסר' במרכז העיר ממתינים לכם כמו תמיד מגוון המוצרים המקסימים לימי הולדת, מגוון ענק של גאדג'טים לגברים, נשים, למטבח ולבית, הפתעות מדליקות למסיבות רווקות ורווקים, ברכות, מדבקות קיר ועוד.

אמרתם חידושים, גאדג'טים מדליקים, הפתעות ומתנות- אמרתם 'מיקסר'. אז למה אתם מחכים?

'מיקסר' בשכונה
מיקום: מרכז מערב שש החדש (מול בית הספר 'צאלים').
ימים ושעות פעילות: א'-ה' 10:00-21:00, יום ו' 9:00-17:00.
טלפון: 08-6333100


'מיקסר' בעיר
מיקום: שדרות התמרים (מול מאפיית המשפחה).
ימים ושעות פעילות: א'-ה'- 9:00-22:00, יום ו'- 9:00-16:00, שבת - מצאת השבת עד 22:00.
טלפון: 08-6370777

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש