חולמת על ... מבט קסום ומושך?

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 13/6/2012 09:07 ● ערב ערב 2554
הלחמת ריסים בטכנולוגיה חדשנית למראה זוהר ואופנתי אצל ליזה – המומחית בתחום אז... תגידי ביי ביי למסקרה
חולמת על ... מבט קסום ומושך?

כמה יפים הריסים של היפהפיות בפרסומות, נכון שהיית רוצה להתהדר בריסים כאלו? לתוצאות הללו לא ממש תגיעי בעזרת הרימלים המוצגים לראווה באותן הפרסומות, אלא בדרך שונה לחלוטין.
משך זמן רב שבהוליווד משתמשים בשיטת הלחמת הריסים, והיום - גם באילת יש לכן הזדמנות לנסות את התגלמות היוקרה. הלחמת ריסים מקצועית בטכנולוגיה חדשנית – זה הפתרון הטוב ביותר לאשה מודרנית, שיעזור לה להראות מושלם בכל עת.
יש המתבלבלות בין הדבקת ריסים לבין הלחמת ריסים. שיטת הלחמת הריסים היא לא רק לשם יופי, אלא גם פרקטית ביותר: אין צורך לרכוש רימלים, לשים ולהוריד רימל כל יום, וגם אין צורך לדאוג ל "אולי נמרח לי", זה לא יימרח ולא יימחק אפילו לאחר צלילה בים או סאונה רטובה.
הלחמת ריסים היא שיטה הדורשת השקעה רבה, מפני שבטכנולוגיה זו הריס המלאכותי (העשוי משי) מחובר לריס הטבעי שלך, והיתרונות הנוספים הם: שהשיטה הזו היא לא יקרה במיוחד, בטוחה והתוצאות הן תמיד מדהימות.
הליך ההלחמה אורך בערך כשעתיים וחצי, ולא ניתן להשוות בין השיטה הזו לבין משהו שראיתן לפני כן. מבט אחד שלך – והעולם יפול לרגלייך... אם את רוצה שחלומך יתגשם, אז הגעת למומחית בתחום זה, לקוסמת שתעשה עבורך את הקסם הקטן הזה.
ליזה משתמשת רק בחומרים איכותיים ביותר, שלא ניתן למצוא בישראל. בנוסף, ישנה אופציה לבחור את עובי ואורך הריסים לפי רצון הלקוחה. התהליך דורש חידוש/מילוי בתדירות של פעם בחודש.

כאשר תנסי את ההלחמת הריסים פעם אחת, תתמכרי!

הריסים שלך לעולם לא ניראו כל כך מושלם!
תוכלו לצפות בעבודותיה של ליזה ב'פייסבוק' בכתובת:
http://www.facebook.com/groups/146257365481862/
לקביעת פגישה:
ליזה 054-9176776

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש