אילתרבות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 30/5/2012 08:48 ● ערב ערב 2552
אילתרבות

לקראת סטנד אפ
קובי מימון במופע סטנד אפ



תמונת כתבה


קובי מימון, סטנדאפיסט מחונן ומוכשר, שמביא לבמה הומור שאין אחד שלא יזדהה איתו. מימון לוקח סיטואציות קטנות מחיי היומיום ומוציא מהן המון הומור ובדיחות טובות. מימון הוא גם מאלתר טוב מאוד, אפשר לומר שזו המומחיות שלו, ומה שטוב אצל מימון שהוא פשוט מכייף על הבמה, הוא בא לגרום לנו הנאה ונהנה גם כן. למימון, המתנשא כמעט לגובה שני מטרים, יש תנועות גוף ופרצופים מצחיקים שמוסיפים הרבה צבע למופע. מימון כיכב בתוכניתו של שלום אסייג, 'עושים צחוק מעבודה' ורץ עם אחד המופעים הכי מצחיקים שיש היום על במות הבידור, 'קובי של שושנה'.
כרטיסים: 'מופעים ועוד' 08-6370004.
יום חמישי, 31.5.12, בשעה 21:00 ב'תיאטראות אילת'.

מיסטיקה לכל דורש


מרתון יריד המיסטיקנים הגדול באילת ב-6-7 ליוני 2012
היכונו למרתון היריד הגדול של מיטב המיסטיקנים מהגדולים שנראו אי פעם בעיר אילת ויתקיימו בשני מקומות בעת ובעונה אחת: בחוף הים בניהולה של שחר וב'מאהל הבדואי' אצל אבו יוסף יוקמו דוכני מתקשרים, מטפלים, הילרים, נומרולוגים, קבליסטים, קוראים בקלפים ובאבני קריסטל, מראי דרך, רפלקסולוגים, טתא הילינג,
פותחים בתהילים, בספרי קודש ופותרי חלומות בשיתוף עם סגן ראש העירייה אילת - יהודה מורדי
לאור הצלחות גדולות וביקוש רב לירידים מסוג זה שנערכו ברחבי הארץ, הוחלט להעניק לקהילה באילת ובסביבתה את המתנה הזו תחת הכותרת 'ואהבת לרעך כמוך', שמטרתה לתת שוויון הזדמנויות לכל הקהילה, ובעיקר לאלה שאין ביכולתם לשלם סכומי כסף גדולים עבור תקשורים וטיפולים מאנשי המקצוע.
קבוצת 'המתקשרים הרוחניים' נוסדה ב'פייסבוק' ב-2009 על ידי המתקשר - הילר יוסי מימוני, צלם עיתונות ומפיק חדשות בערוץ הראשון, אשר הלכה וגדלה וכיום מונה - למעלה מ-2765 חברים וכ-100 מיסטיקנים, מתקשרים מטפלים ויועצים על כל סוגיהם, אשר נתנו מענה ללמעלה 200,000 חברים מתוך אהבת חינם וללא תמורה בכל המסגרות כמו 'מתקשר תורן', 'עו"ד תורן" ו'יועץ זוגי תורן'. בנוסף לכל הפעילות ברשת החברתית 'פייסבוק', הקבוצה מנהלת כנסים, ירידים וערבים שכל מטרתם היא למען הקהילה בכל רחבי הארץ. יישר כוח.
לפרטים נוספים:
יוסי מימוני -0544428829.

על חבל דק - אביתר בנאי ב'צוקים'



תמונת כתבה


''מדברא' - מתחם הצימרים הצפוני של צוקים מזמין אתכם להופעה מדברית עם הזמר אביתר בנאי במופע 'על חבל דק' - על החבל הדק שבין הפומבי לאישי, כמו לוליין של הנשמה, מפליא אביתר בביצועי פסנתר לשירים המוכרים מכל האלבומים בעיקר מהאלבום האחרון 'לילה כיום יאיר', עם הרבה פסנתר, גיטרה אקוסטית ונשימה גדולה להאיר את המקומות בהן האמונה הופכת לשירה. "עכשיו אני מתחיל חדש המנגינה סוללת את דרכי אתה".
תאריך – 31/5 בשעה 20:30.
מחיר כרטיס - 150 ₪.
במכירה מוקדמת - לתושבי הערבה דרך מזכירויות היישובים 120 ₪.
אורחי הלינה הכפרית בערבה דרך מרכז תיירות בערבה (1-800-225-007)– 120 ₪.
מספר המקומות מוגבל.
להזמנת כרטיסים באמצעות כרטיס אשראי - 052-7010444.

סיום שנה



תמונת כתבה


חוג היפ הופ ג'אז.
בהדרכת ליאל ווהל.
הכניסה חופשית.
יום ד', ט"ז סיון, 6.6.12 בשעה 18:00 במתנ"ס 'שחמון'.

'נעים' - מופע תנועה ומחול



תמונת כתבה


להקת המחול אילת, להקת המחול חיוך, התעמלות אמנותית ויוגה.
מתאים לכל המשפחה.
הכניסה חופשית.
יום ד', ט"ז סיון, 6.6.12 בשעה 18:00 במתנ"ס 'בית רובין'.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש