קטנה קטנה - אבל מלכה

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 30/5/2012 08:43 ● ערב ערב 2552
'ברזיל הקטנה' יצאה גדולה, כך קובע 'ערוץ האוכל', שהכתיר אותה לאחת מעשר מסעדות הבשר הטובות בארץ ובפרט באילת!!!
קטנה קטנה - אבל מלכה

לפני שלושה חודשים בדיוק, הוכתרה מסעדת 'ברזיל הקטנה' כאחת מעשר מסעדות הבשר הטובות בארץ, בסקר שנעשה על ידי ערוץ האוכל ופורסם אחר כבוד באתר y-net כבוד. יצאנו לחקור מה עושה את המסעדה הקטנה הזו, הכל כך גדולה.

'ברזיל הקטנה', מסעדת בשרים איכותית, בשיטת ה'צ'ורסקריה' (הגריל הברזילאי המסורתי) ולא רק, היא מלכת הבשר הבלתי מעורערת, מבין מסעדות הבשר האילתיות, כך קבע הסקר. ומה עושה אותה לכזו? יצאנו לחקור. יצוין, כי בסקר שמו דגש על חמישה מדדים במהלך בחירת המסעדה: חווית האכילה במסעדה, השירות, איכות התוספות, תפריט היין וכמובן - איכות נתחי הבקר הכבדים.

ראשית כל, וכיאה למסעדת בשרים, נמצא בסקר כי מדובר בבשר טרי, איכותי, המיושן במקום על פי כל כללי היישון. הדגיש הסקר במיוחד את "נתח הפיקאניה העסיסי והבשרי, כמו גם הראמפ סטייק, לב הבקר, כתף בקר ומנקניקיות הצ'וריסו". עד כאן, כיסה הסקר את האלמנט החמישי – והוא איכות נתחי הבקר הכבדים.

במדד 'איכות התוספות', ניצחה המסעדה בגדול עם תוספות כיאה למטבח ברזילאי איכותי: "תפוחי אדמה מטוגנים עם שום ופיז'ואדה, תבשיל שעועית שחורה המוגש לצד אורז לבן". כנ"ל בנוגע לתפריט היין: "מרשים ואיכותי, עם נציגות מכובדת ליקבים ישראלים". את שני המדדים הנוספים, חווית האכילה במסעדה והשירות, לא ממש הזכירו בסקר, אך כלקוחה קבועה במקום, אני יכולה לומר בפה מלא (בשר...), כי הם לא נופלים משאר המדדים, וכי הם מהווים מסגרת מושלמת לארוחה מושלמת.

מסעדת 'ברזיל הקטנה' מעוצבת כבית ברזילאי קטן וחמים. האווירה במסעדה, בדיוק כמו בברזיל, תוססת ומהנה, עם מוסיקת רקע ברזילאית נעימה. בנוסף לתפריט הבשרים העשיר, מציעה המסעדה תפריט עונתי רענן, המבוסס על חומרי גלם טריים, מהים ומהאדמה. המסעדה מגישה ארוחת שיפוד רץ איכותית של בשר בקר! בנוסף, יש ארבעה מדרגי ארוחה שמתחילים מ- 49, 69, 89, 119 הכוללים ראשונה לסועד, עיקרית ותוספת לעיקרית כולל שתיה קלה. ככל שעולים ברמת המחיר - העסקית מציעה יותר, והעיסקיות גם בשבת!

ברזיל הקטנה, אילות 3, פתוח:
מ- 12:30 בצהריים,
טל' 08-6372018

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש