פיקאסו - מרכז התוספות וההחלקות

מאת: אביבה דקל ● 30/5/2012 08:32 ● ערב ערב 2552
חלמת על תוספת שיער שתשדרג לך את המראה? מתחשק לך לעשות החלקת שיער שלא רק תגרום לך להראות טוב יותר, אלא תפתור לך את בעיית הפאנים הנצחיים?. 'פיקאסו' זה המקום עבורך. שבי לך בנחת על הכסא ותני לחיים אלמדוי, מעצב השיער המנוסה לטפל לך בשיער
פיקאסו - מרכז התוספות וההחלקות

את חיים אלמדוי ודאי כבר מכירות כולן. שתים עשרה שנה במספרה בשחמון, שבע עשרה שנה באילת ואין מי שעושה תוספות והחלקות שלא מכירה אותו - שכן אצל חיים מקבלות כולן טפול מלכותי.

נכנסתי ל'פיקאסו' במרכז המסחרי בשחמון ושכחתי בין רגע איפה אני נמצאת - הרגשתי בחו"ל - המקום יפהפה, מרוהט ומאובזר בטוב טעם בצבעי שחור-לבן - וכסף ומשרה על הנמצא בו אווירת פאר ומותרות. תרצו או לא אבל ברגע שנכנסים ל'פיקאסו' מיד מרגישים טוב, וכששומעים את מה שיש לחיים לספר, ההרגשה הטובה עוד משתפרת.

"אנחנו אוהבים ומכבדים את כל לקוחותינו. אצלנו כל לקוח הואV.I.P. והוא מקבל את היחס והטיפול הטובים ביותר שאפשר לתת לשיער", אומר חיים. "ההתמחות שלנו ב'פיקאסו' היא תוספות והחלקות מהטובות בעולם - וזו לא סתם אמירה. אנחנו משתמשים רק במוצרים ממדרגה ראשונה. השיער שאני עובד איתו הוא 100% שיער טבעי ואי אפשר להשיג אותו במקום אחר, שכן הוא מיוצר עבורי באופן בלעדי. כך שגם אם כבר עשית תוספת שיער, או אם את מתכוונת לעשות תוספת שיער - בואי ל'פיקאסו', בדקי את איכות השיער שלנו ואת שיטת העבודה שלנו לפני כל שינוי שאת מתכננת, שכן בנוסף לשיער האיכותי ולעבודה המקצועית שלנו אנחנו נותנים לעבודה שלנו אחריות של בין שנה וחצי עד ארבע שנים".

אין טוב ממראה עיניים


חיים מעיד על עצמו שהוא היחיד באילת העובד בשיטה בה מטפלים בתוספות שיער ב'פיקאסו'. לדבריו בארץ יש רק שלושה מומחים לשיטה. אבל כמו כל דבר אחר, אין טוב ממראה עיניים ולכן חשוב מאוד לחיים שתגיעי ל'פיקאסו' ותראי במו עיניך על איזה סוג של שיער ובאיזו שיטת עבודה מדובר.
"אצלנו אין נפילות של תוספות", אומר חיים. "השיער נראה 100% טבעי ומותאם לשיערה של הלקוחה באופן מושלם וטוטאלי. אני מזמין כל אחת לבדוק אותנו לפני כל תוספת שהיא מתכננת, בעיקר אם כבר עשתה תוספות בעבר ומבינה במה מדובר. לא פעם ולא פעמיים הגיעו אלי לקוחות עם תוספות שיער שהבטיחו להן כי הן התוספות הטובות בעולם. כשהלקוחות ראו מה אנחנו עושים ב'פיקאסו' ובאיזה סוג שיער אנו משתמשים, הן ביקשו ממני להוריד להן את התוספות הקיימות ולהתחיל מחדש. הפלוס הראשון בשיטה בה אנו משתמשים ב'פיקאסו' הוא שלאחר הטיפול יש ללקוחה שבעה חודשים מדהימים של הנאה מושלמת משערה עד לטיפול הבא. השיער בו אנו משתמשים ושיטת העבודה שלנו גורמים לכך שהתוספת מחזיקה מעמד בטיפול נכון בין שנתיים לחמש שנים".

ב'פיקאסו' מתמחים גם בהחלקות שיער ומשתמשים בתכשירים ובהחלקות של החברות המובילות בעולם- 'יוקו סיסטם' ו'שיסיידו'. החלקות השיער המתבצעות ב'פיקאסו' נעשות אף הן, כמו תוספות השיער, בידיים מקצועיות ביותר ובצורה מושלמת.

בואי לשקם את שיערך


נפלת קורבן להחלקה לא מקצועית או לטיפול לא מקצועי אחר בשיער? חיים יעזור לך לשקם את שיערך.

"מגיעות אלי לקוחות אחרי טיפול במספרות אחרות ואני לא יכול אפילו לנסות לתאר לך באיזה מצב השיער שלהם נמצא", מספר חיים אלמדוי. "החלקת שיער זה לא משחק, והנזק העלול להיגרם מחוסר מקצועיות הוא חמור – נשירה, שיער קרוע, שיער שנראה מת ומסמורטט - אבל אני מבטיח לכל אשה הסובלת מנזק חמור שנגרם לשיערה, שאם היא תגיע אלי, יש לי פתרון מדהים. ב'פיקאסו' נשקם את שיערך בחומר שיקומי מיוחד המתאים לכל גווני השיער, בין אם הוא בלונדיני או כהה. אחרי הטיפול בחומר שיש ברשותנו השיער חוזר להיות בריא ושופע. אני מזמין כל אחת שהשיער שלה נראה רע בעיניה או ניזוק מטיפול כימי כגון החלקה, סלסול, הבהרה או כל טיפול אחר שפגע בו – לבוא אלינו ל'פיקאסו' ואנחנו נפתור לה את הבעיה – ולא, לא מדובר בהחלקה ברזילאית".

ומה לגברים?
"די לקרחת ודי לצלקות אחרי השתלת שיער כושלת. גם לגברים יימצא ב'פיקאסו' פתרון לבעיה - הדמית שיער לגברים בשיטות מיקרופיגמנטציה.

מיקרופיגמנטציה היא מילוי שיער לגברים על ידי החדרת מיקרופיגמנטים לקרקפת, המדמה זקיקי שיער לגבר המעוניין במראה טבעי. (החומר בו משתמשים במיקרופיגמנטציה מתאים גם למילוי גבות - 'אליפציה').

ב'פיקאסו' גם ימלאו, יסדרו ויתקנו השתלת שיער שאינה מלאה מספיק (או לאחר השתלה כושלת), יעלימו כל צלקת או חתך ויסתירו כל פגם. התוצאה של טיפול זה טבעית ומדהימה. אורך הטיפול משתנה מלקוח ללקוח - לפעמים די בטיפול אחד ולפעמים יש צורך ביותר מטיפול אחד. כך או כך חיים מבטיח שהתוצאה הסופית של מראה טבעי מובטחת. (תדמית).

'פיקאסו' - מרכז התוספות וההחלקות
כתובת: מרכז שחמון מול ביה"ס היובל ומול הפארק.
טלפון: לפגישת ייעוץ חינם צרו קשר עם חיים בטלפון:
054-6292929 והוא ישמח לפגוש אתכם ולייעץ לכם בכל נושא.
או במספרה - 08-5334495
פתוח:
ימים א' ג' ד' ה' 09:30-20:00,
ביום שישי וביום ב' 09:00-15:00.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש