פוד מרקט וקייטרינג רוזמרין-המקום המושלם לאוהבי אוכל טוב

מאת: אביבה דקל ● 30/5/2012 08:31 ● ערב ערב 2552
מתי בפעם האחרונה נתקלת במשמש גדול, עסיסי וטעים?. הלא אחת הבעיות מולה נאלצים להתמודד תושבי אילת היא העדר הצבע והטעם של הפירות שמגיעים לעיר. לא עוד. ב'פוד מרקט רוזמרין' ימכרו לכם את מוצרי המזון הטריים והמובחרים ביותר - ועכשיו גם ירקות ופירות, הכל כשר בהשגחת הרבנות אילת
פוד מרקט וקייטרינג רוזמרין-המקום המושלם לאוהבי אוכל טוב

ב'פוד מרקט רוזמרין' לא חדלים להתחדש. בימים אלו נפתחה באולם רחב הידיים והממוזג, המעוצב כחנות דליקטסים אירופאית גם מחלקת פירות וירקות מדהימה.
במחלקה הפרי והירק של 'פוד מרקט רוזמרין' מבחר ענק של ירקות ופירות טריים המגיעים למקום מדי יום ביומו. כדאי מאוד להגיע למקום ולהיווכח במו עיניכם באיכות המובחרת של הירקות והפירות - החנות כולה היא חגיגה לעיניים ומחלקת הירקות והפירות היא חגיגה של טריות וצבעים מרהיבים. לא רק שהסחורה היא שופרא דשופרא, או כמו שאומרת טלי סלמה, בעלת הבית, "ירקות ופירות VIP" - המחירים מצוינים לא פחות . רוצים דוגמא? השבוע למשל מחיר המלפפונים 1.99 ₪, עגבניות 4.99 ₪, בצל 1.99 ₪, אבטיח 1.99 ₪ - מחירי סיטונאות - בהחלט מחירים שכדאי בשבילם להגיע ל'פוד מרקט רוזמרין' ולהצטייד בפירות וירקות טריים באיכות ראשונה במעלה.

חגיגה גם במחלקת הבשר


חגיגת מחירים תמצאו ב'פוד מרקט רוזמרין' גם במחלקת הבשר.
בקצביה של 'פוד מרקט' מתמקדים בבשר טרי ומוצריו של כל החברות המובילות בתחום הבשר בארץ. השבוע לדוגמא עוף טרי בקצביה של ה'פוד מרקט' תמצאו במחיר של 12.99 ₪ לקג' , חזה עוף ב-17.99 ₪ לקג' - מחירים מצוינים לכל הדעות ואיכות ללא פשרות.
לצד מחלקת הירקות והבשר מתהדרת 'פוד מרקט' במחלקת דליקטסים בה תמצאו מוצרי מזון ייחודיים כגון: שמנים מיוחדים, פטריות כמהין ופטריות פורצ'יני, פסטות מיוחדות תוצרת איטליה ועוד ומחלקת האלכוהול שבה כל סוגי האלכוהול במחירים בין הזולים ביותר באילת, מחלקת מאפים ולחם, ממתקים ועוד.

לקחת וליהנות בבית


ואי אפשר כמובן בלי הממלכה של טלי סלמה - מזון ביתי מוכן מעשה ידי טלי - לקחת וליהנות ממנו בבית בכל יום שישי.
היהלום שבכתר של ה'פוד מרקט' הינה מחלקה גדולה של מזון מבושל שמכינה במו ידיה טלי סלמה. האוכל ביתי ולא תעשייתי והוא תמיד טרי וטעים להפליא. בימי חמישי מבשלים ובימי שישי שהם ימי מכירת המזון המבושל, מגיעים המוני לקוחות כדי ליהנות מהמטעמים ביניהם: דגים מזרחיים, פילה מושט, נסיכת הנילוס, טונה, בס וחריימה של דגי ים. שמונה סוגי תבשיל עוף, חמישה סוגי תבשיל בקר, חמישה מינים של תוספות ירק וחמישה סוגים של תוספות פחמימות.
קייטרינג 'רוזמרין', ממנו הכל התחיל, הוא שירות קייטרינג לאירועים ולשמחות שעוזר לאנשים המתכננים אירוע לחגוג בלי להתרוצץ ולשבור את הראש, בלי לקחת משכנתא ולקבל אירוע שהוא חגיגה אמיתית של אוכל וטעמים שלא מהעולם הזה.
קייטרינג 'רוזמרין' הוקם על ידי אדי לפני שבע שנים כדי להגשים את החלומות הקולינריים שלו ולצאת מהמגבלות של בית מלון. אדי מתפעל מזה עשרים שנה מחלקת מזון ומשקאות במספר בתי מלון, מבין באוכל ויודע כל מה שצריך לדעת על בחירת המוצרים הטובים ביותר ועל דרך השימוש בהם. בקייטרינג 'רוזמרין' מרשה לעצמו אדי לרחף על כנפי הדמיון, להכין מאכלים מיוחדים ביותר שנוסף להם גם ניחוח אישי וכתוצאה מכך האירועים בהם הלקוחות מקבלים שירותי קייטרינג מ'רוזמרין' הם תמיד מיוחדים ביותר, טעימים ביותר ויצירתיים ביותר - וזאת לדברי עשרות לקוחות מרוצים. אז למה אתם מחכים. תנו קפיצה ל'פוד מרקט רוזמרין' ולא תתחרטו. (תדמית)

פוד מרקט רוזמרין וקייטרינג רוזמרין
רח' האורגים 75/6 אזור תעשיה אילת
טל: 08-6331462, 052-8017807
פתוח: א-ה 08:00-20:00
בשישי מכירת מזון מוכן
08:00-15:00

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש