צמיגי אילת - לא סתם עוד פנצ'ריה

מאת: אביבה דקל ● 18/4/2012 11:04 ● ערב ערב 2546
אין משהו מעצבן יותר מאשר לגלות פנצ'ר בגלגל. או אז מחפשים מיד את המקום האמין והטוב שייתן פיתרון מהיר והולם. 'צמיגי אילת' היא לא עוד פנצ'רייה לתיקון תקרים באזור אילת. 'צמיגי אילת' היא גם מכון פרונטים וגם מוסך לתיקוני רכב המתמחה גם בהכנות לטסטים
צמיגי אילת - לא סתם עוד פנצ'ריה

דני בוהדנה, שעליו אומרים שהוא ממציא את הגלגל בכל יום מחדש, הגיע כנער לאילת לטיול. בחיפוש אחר מקום עבודה הגיע באופן מקרי לחלוטין למקצוע בו הוא עוסק כל חייו - תיקון תקרים ברכבים. כשחזר לאילת אחרי שסיים את שירותו הצבאי, השתלב באופן טבעי לגמרי במקצוע אותו הכיר מנעוריו - תיקון פנצ'רים. בשנת 1999, פתח את העסק העצמאי הראשון שלו- 'צמיגי אילת' בו הוא משקיע זמן, מחשבה ושנים של ניסיון וזוכה להצלחה מרובה.
דני שהגיע לאילת כחייל משוחרר, הקים באילת משפחה לתפארת - דני נשוי לגליה ואב גאה לארבעה ילדים: אמיתי המשרת בצ.ה.ל, אביה בת החמש עשרה וחצי, שלמה בן התשע וחצי ויהלי בת השלוש.

'צמיגי אילת', האימפריה של דני, הוא עסק המשרת קהל לקוחות רחב ביותר ומטפל ברכבים מכל המינים, של כל החברות המוכרות וגם באלה של חברות המוכרות פחות. אין כמעט רכב ש'צמיגי אילת' לא מסוגלים לטפל בו. כל רכב המגיע ל'צמיגי אילת' מקבל טיפול מושלם, בין אם מדובר בתיקון, הכנה לטסט או החלפת או תיקון צמיגים.
ב'צמיגי אילת' מועסקים שנים עשר עובדים מקצועיים ביותר, כדי שהלקוח יקבל תמיד את השירות המהיר, הבטוח והאמין ביותר שאפשר.

"המחירים אצלנו ב'צמיגי אילת' הם המחירים הנמוכים ביותר בעיר", מבטיח דני, "וממילא הם הנמוכים במדינה, שכן לקוחות באילת נהנים גם ממחירים ללא מ.ע.מ".

לרשות לקוחות 'צמיגי אילת' עומדת גם משאית מאובזרת (פנצ'רייה ניידת) הנותנת שירות במקום באילת ומחוצה לה לכל סוגי הרכב, כך שאם אתם באילת או תקועים בדרך אליה או ממנה, כדאי מאוד שתתקשרו ל'צמיגי אילת' ותקבלו שירות מהיר, מקצועי, אמין ובמחירים נוחים ביותר.

צמיגי אילת
כתובת: רחוב המלאכה 4, אזור תעשייה אילת.
טלפון: 08-6377885.
פתוח: א'-ה' 07:00-19:00 יום שישי 07:00-16:00.
טלפון למקרי חירום (מוקד):
08-6377885.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש