א.מ הנדסה ואדריכלות - הכתובת לתכנון מושלם

מאת: אביבה דקל ● 11/4/2012 09:18 ● ערב ערב 2545
בתכניתכם לבנות את בית חלומותיכם? או אולי להרחיב את דירתכם ולשפר את תנאי הדיור שלכם? לפתוח עסק עליו חשבתם שנים והחלטתם שהגיע הזמן?. הכתובת אליה כדאי לכם לפנות היא משרד התיכנון "א.מ. הנדסה ואדריכלות"
א.מ הנדסה ואדריכלות - הכתובת לתכנון מושלם

א.מ. הנדסה ואדריכלות הוא משרד ותיק באילת שנפתח בשנת 2000. מאז נהנו רבים מתושבי אילת והערבה משירותיהם הטובים של המהנדס אלכס מחלנקין והאדריכל וולרי קורז'וב. משרד זה הוא היחיד באילת בו פועל בצוותא ובתיאום מלא צוות מקצועי ביותר של מהנדס ואדריכל תחת קורת גג אחת, עובדה הנותנת לא.מ. הנדסה ואדריכלות יתרון אדיר במתן שירותים ופתרונות - שהרי ממילא חייב הלקוח להיעזר לצורך כל תכנון הן באדריכל והן במהנדס.

אצל אלכס וולרי מקבל כל לקוח שירות מאלף ועד תו בכל הקשור לנושא תכנון הבית או העסק עד הפרט האחרון. השניים הם אנשי שטח בעלי ניסיון רב בתכנון ובביצוע, דבר המאפשר להם לתת פתרונות תכנוניים מעשיים הנותנים מענה אמיתי לצרכיו של המזמין.

ב"א.מ. הנדסה ואדריכלות" שמים דגש על תכנון פרקטי ומעשי וכל מבנה שהם מתכננים מתאים לחיי היום יום של המשתמש בו. במשרד זה עושים הכל כדי שהבית יהיה נוח ופונקציונלי ושיתאים בדיוק לאדם שלו נועד.

"אנחנו משתדלים לתת למזמין מוצר שנעים ונוח לגור בו או במקרה של עסק - לעבוד בו", אומר המהנדס אלכס מחלנקין, "אנו משקיעים בכל פרויקט חשיבה מרובה. הדרישות של כל אדם הן שונות ותלויות, במקרה של בית מגורים למשל, בגורמים כמו גודל המשפחה, טעם אישי, האם חשוב בעיניו סלון אירוח גדול, או דווקא חדר עבודה מרווח ואולי ספריה? ועקרת הבית - האם היא אוהבת מטבח מבודד או מטבח פתוח? האם הלקוח אוהב מרפסת או שאין למרפסת כל חשיבות בעיניו? אנחנו משתדלים לדעת כל מה שצריך לדעת על מה שהלקוח רוצה לפני שאנו ניגשים לתכנון, אנחנו קשובים לדבריו ומשתדלים לתת מענה מדויק ככל האפשר לצרכיו. אנו עושים הכל כדי להגשים לכל אדם את החלום של הבית או העסק האידיאלי בעיניו".

בואו נעזור לכם


"תחום נוסף ולא קטן בו אנו עוסקים", ממשיך אלכס, "הוא טיפול בבעיות המתעוררות אצל אנשים בבית בו הם גרים - כמו למשל חריגות בניה. אנשים רבים נתקלים בבעיות כאלה בשל חוסר ידע. לדוגמא בנית תוספת ללא האישורים המתאימים, דבר הגורר דו"חות והרבה מאד התרוצצות בין משרדים ועגמת נפש. מקרים נוספים בהם אנו נתקלים הם מקרים בהם אנשים רוכשים נכסים יד שנייה מבלי לדעת שבנכס שרכשו יש חריגת בניה ומופתעים כשהם מקבלים דו"חות. אנחנו מחפשים פתרונות תכנוניים מול מינהל ההנדסה ועוזרים לפתור את הבעיה הקיימת מבלי להגיע לשלב של צווי הריסה".

כדי למנוע מצבים כאלה מייעצים אלכס וולרי לכל רוכש דירה או פותח עסק לערוך בדיקה מקדימה לפני חתימת חוזה.
אומר אלכס: "כל אדם הקונה רכב יד שנייה בעלות של כמה עשרות אלפי שקלים בודק היטב את הרכב במכון בדיקה, אבל לא כל מי שקונה דירה בשווי של מאות אלפי שקלים, או שוכר מבנה לפתיחת עסק בעלות גבוהה, פונה למישהו מוסמך שיבצע בשבילו בדיקה מתאימה כדי להימנע מבעיות עתידיות".

תחום נוסף בו מתמחה א.מ. הנדסה ואדריכלות הוא בקבלת רישיונות לעסקים.
כל עסק זקוק לרישיון. קבלת רישיון עסק כרוכה בהגשת תכניות למחלקת רישוי עסקים ולפעמים גם לתיאום עם משרד הבריאות כאשר מדובר במסעדות ובתי קפה או בכל עסק שיש לו נגישות לאוכל, או עסק הקשור לבריאות הציבור כמו בריכות שחיה ציבוריות, מכוני בריאות ועוד.

לאלכס וולרי ניסיון רב בשטח וגם קשרי עבודה טובים עם כל הגורמים הרלוונטיים - דבר חשוב בפני עצמו - וגם מוניטין שנרכש משך שנות עבודה רבות מול גופים רשמיים הקשורים למתן רישיונות. (תדמית)

א.מ. הנדסה ואדריכלות
מיקום: מרכז סיטי סנטר חנות 65
טלפון במשרד: 08-6340551
אלכס מחלנקין מהנדס:
052-2763736
ולרי קורז'וב אדריכל:
052-3929707
דוא''ל: al6340551@gmail.com

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש