אילנס והבית שלכם מושלם

מאת: אביבה דקל ● 11/4/2012 09:17 ● ערב ערב 2545
אם החלטתם שהגיע הזמן לקנות משהו יפה ושימושי לבית, כזה שלא תמצאו במקום אחר - כדאי שתתנו קפיצה לאילנ'ס. החנות שתהפוך את הבית שלכם למושלם. מגוון ענק של כלי נוי, טקסטיל לבית ועוד המון דברים מיוחדים החנות הגדולה המרווחת והמזמינה- אילנ'ס משתרעת על שתי קומות מלאות כל טוב.
אילנס והבית שלכם מושלם

אילן אוחיון פתח את החנות ב-15 למרץ השנה, ולמרות שהחנות חדשה, אילן מוכר לרבים כיבואן המייבא ביגוד, תכשיטים וחפצי נוי מסין, הודו ותאילנד ועוסק בכך שנים רבות. רוב המוצגים בחנות נבחרים על ידי אילן אישית בקפידה ומיובאים על ידו, מכאן המחירים הנוחים כמו גם יופיים של הפריטים השונים המוצגים באילנ'ס.
מכל וכל
כבר בכניסה לחנות קיבלה את פני פינת אוכל לבנה בסגנון עתיק – פינה יפהפייה שכמוה אפשר לראות בסרטים ועליה כלי זכוכית מיוחדים. לא רחוק מפינת האוכל המדהימה ממוקמת כורסה מרופדת שתחזיר אתכם לימים בהם כורסא הייתה משהו להתרווח בו ולא רק משהו ששמים בבית ולא משתמשים בו. בדיוק מול פינת האוכל ממוקמת מחלקת התכשיטים, גם אותם מייבא אילן. בשולחן התצוגה תוכלו להזין את עיניכם בתכשיטים 'גולד-פילד' (מצופים זהב) – טבעות עגילים תליונים ועוד, דברים יפים כמתנה או כפינוק עצמי.
בהמשך הקומה הראשונה תמצאו מגוון שולחנות איפור, שידות וארוניות בסגנון שישדרג לכם כל פינה בבית, אגרטלים בכל הגדלים - החל מענקיים ועד קטנים ופרחי משי מרהיבים, שלל קערות, כוסות, מלחיות, פלפליות, סלים לאחסון, פסלי חרסינה וועוד המון פריטים - כל דבר שהעשוי ליפות ולשדרג את הבית.
אני אישית התעכבתי דווקא ליד הפינה בה הונח מגוון ענק של קופסאות פח מעוצבות תוצרת סין - קופסאות לכל מטרה, לסכו"ם, לעוגיות, כד לשקית חלב ואפילו קופסא לאבקה כביסה – הכל יפה, מיוחד, שימושי ובעיקר- 'אחר' – משהו שכל עקרת בית תשמח לקבל כמתנה ולא רק בחג.

את הקירות מעטרות מראות מעוצבות בכל הגדלים ובצורות שונות: מרובעות, עגולות ואליפטיות, ממוסגרות במסגרות זכוכית צבעונית, כסף או מברזל -– מראות שלא משנה באיזה מקום בבית תתלו אותן, המראה תעניק לפינה או לקיר עליו היא תלויה, נופך מיוחד.
עוד מעטרים את הקירות שעונים דקורטיביים מכל הגדלים- שחורים, לבנים, מעוטרים בעיטורים שונים, וגם פרחי מתכת ולהקות ציפורים לתליה על הקיר שיעניקו לביתכם הרגשה של רעננות - הרגשה אביבית של משב רוח צונן.
בקומה העליונה של אילנ'ס תפגשו את מחלקת הטקסטיל לבית - שטיחים, מצעים, מפות בגדלים שונים, רנרים ווילונות - כל מה שצריך כדי להלביש את הבית - את חדר השינה, הסלון, חדר האוכל - כל חדר וכל פינה בבית אפשר לקשט במוצרים המוצעים לכם במחלקת הטקסטיל לבית אצל 'אילנס'. אז בואו תתחדשו.

אילנ'ס
כתובת: הבורסקאי 16
ליד 'הומלי'
טלפון: 08-6337003
פתוח: ימים א'-ה' 09:00-20:00 שישי 09:00-24:00.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש