תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 28/3/2012 20:41 ● ערב ערב 2543
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


השבוע, ייפתח עבורכם בדרך מאוד נוחה ונעימה ותהיה לכם האנרגיה המתאימה לטיפול באנשים קרובים לכם.

טלה


בתקופה הקרובה, הקשיבו לעצמכם בכל הנוגע לקבלת תשובות הדורשות פתרון מיידי אך מקורי. האינטואיציה שלכם תהיה במיטבה, ואתם צריכים להרשות לעצמכם לזרום עם הנסיבות ולא להיות נוקשים לגבי תשובות שנראה לכם שייתכן והן מתאימות לכם, אך לא לסובבים אתכם. נהלו שיחות פתוחות ותאמו ציפיות עם הקרובים לכם.

שור


זוהי תקופה טובה יותר עבורכם, שכן אתם מרגישים פופולאריים מהרגיל. הכוכב וונוס המקושר עם המזל שלכם בנושאי כספים ויחסים מסב לכם עכשיו הנאה, ואתם נוטים לפנק את עצמכם בכל מיני קניות החורגות מהרגיל וכמו כן, זה הזמן לטפל ביחסי האנוש שלכם. כל מה שלאחרונה הזנחתם יבוא עכשיו על מקומו בשלום.

תאומים


בשבוע הקרוב, ייתכן ותצטרכו כמה וכמה פעמים להסתיר את רגשותיכם האמיתיים ביחס לאנשים הקרובים אליכם. זה לא הזמן להיות כנים, אלא לעשות חשבונות נפש עם עצמכם ולשמור את דעותיכם לעצמכם. בעוד כחודשיים, תחל נסיגת וונוס, הכוכב האחראי על מערכות יחסים ורק לאחר סיום הנסיגה, תוכלו להחליט את החלטותיכם.

סרטן


בשבוע הקרוב, ייתכנו אצלכם שיבושים בכל הקשור לנושאי עבודה. ייתכן ותרצו להביא את עצמכם במקסימום כדי להראות את היכולות שלכם, אך איכשהו לא תתקבלו בהבנה על ידי הקרובים לכם, כיוון שדעותיהם שלהם יהיו שונות משלכם. תצטרכו ללמוד לאזן בין הצרכים שלכם לצרכים שלהם ולמצוא לבד את שביל הזהב עבור עצמכם.

אריה


המצב הכלכלי שלכם דורש התייחסות מיוחדת, כיוון שנראה שאינכם ערים לנושא הכספי שלכם, וישנם דברים אצלכם שעדיין לא פתורים. הגיע הזמן שלכם לשינוי, ואתם צריכים להחליט מהם סדרי העדיפויות שלכם. נסיגת הכוכב מרקורי אינה מקלה עליכם את העניינים, כך שעד תום הנסיגה, תצליחו להבהיר בדיוק כיצד עליכם להתנהל.

בתולה


הכוכב מארס עדיין נמצא במזל שלכם, כך שאתם יודעים שאתם יכולים להגיע להישגים אותם אתם רוצים, אם רק תחליטו לקחת יוזמה ולבצע את כל מה שאתם רוצים לעשות. מומלץ לכם לקבל ייעוץ מאנשים קרובים שאתם סומכים על שיקול דעתם, כיוון שנפטון הכוכב המערפל נמצא במצב בו הוא עלול לגרום לכם לבלבול שעלול לגרום לכם לעשות טעויות.

מאזניים


אתם נמצאים בתקופה שהיא כחצי השנה שלאחר יום ההולדת שלכם. זוהי תקופת מעבר ומבחן עבורכם כיצד ואיך אתם רוצים להמשיך את מחצית השנה הקרובה עד ליום ההולדת שלכם. בית העבודה שלכם מופעל על ידי הכוכב מרקורי, כך שאתם צפויים לבעיות בתקשורת ועליכם לשמור על הציוד שלכם יותר מאי פעם למען לא יהיו לכם תקלות.

עקרב


שני כוכבים נעימים באנרגיה שלהם נמצאים בבית השותפויות והזוגיות שלכם, כך שזה הזמן המתאים עבורכם ליהנות מזרימה חיובית וטובה בכל הנוגע ליחסי בין אישיים. מבחינה מקצועית, יש לכם זמן ליהנות ולהוכיח לעצמכם את יכולותיכם. מומלץ לכם לנסות לעשות איזון בין שני גורמים אלה, על מנת שתוכלו לממש את עצמכם במישורים החשובים לכם.

קשת


נראה שאתם זקוקים לחברים חדשים על מנת להתרענן קצת. אתם מותשים מהעובדה שאתם משקיעים אנרגיה רבה אך עדיין אינכם יכולים לראות את התוצאות המתאימות לכם מבחינה מקצועית, ובמידה מסוימת אתם צועדים במקום. יש לכם הזדמנויות להצליח דרך אנשים קרובים אליכם, שחושבים שיש לכם את הפוטנציאל להצליח.

גדי


בתקופה הקרובה, תהיו אסירי תודה למשפחה הקרובה לכם מאחר והם אלה שמעודדים אתכם בימים קשים שבהם אתם זקוקים לחיזוקים, כיוון שלעיתים אינכם יודעים האם בחרתם בדרך הנכונה עבור עצמכם. למרות חילוקי הדעות, נראה שהצלחתם לסחוף אחריכם את הקרובים לכם, ועכשיו אתם יכולים להתחיל ליהנות מהתוצאות.

דלי


זוהי תקופה מצוינת עבורכם לחזק את הקשרים עם כל הסביבה הקרובה שלכם. נראה שאתם עוברים שינויים וזקוקים לאנשים שיחזקו אתכם בדרככם. מבחינה אישית, זוהי תקופה שבה תוכלו לחזק את היחסים הבין אישיים וללבן עם הקרובים לכם נושאים שהיו טעונים במשך שנים רבות ולא חשפתם אותם ולא הייתם מוכנים להתעמת עם הסביבה בגללם.

דגים


הכוכב מרקורי נמצא במזל שלכם בנסיגה ויתיישר בתחילת החודש הבא. עד אז, מומלץ לכם לא להגיע להחלטות משמעותיות אלא לזרום עם הנסיבות ועם הקיים. תהליך של נסיגה יכול להעיר דברים שלא תרצו להתעמת איתם, וייתכן שעכשיו זה גם לא הזמן המתאים ולכן מומלץ לכם להתאזר בסבלנות עד לאחר חופשת הפסח ורק אז להגיע להחלטות.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש