בגישה אחרת

מאת: או-מד מדיקל ● 28/3/2012 09:22 ● ערב ערב 2543
ד''ר משה גרסטנר מייסד 'בגישה אחרת'
בגישה אחרת

יש עוד אפשרות!


יש אנשים שמוצאים את עצמם באיזשהו מקום בחיים שבו המצוי אינו עונה על הרצוי, שמה שיש לא מספיק. אם רק הייתי יודע איך... הייתי יכול....
יכול מה? זו באמת שאלה טובה שכדאי ורצוי לשאול מפעם לפעם את עצמנו.
אני לא יודע אם מדובר בתחומי העבודה ובקריירה, אם במערכות יחסים וזוגיות, ואם בתקשורת עם הסביבה ואולי אפילו ביכולת וברצון לרכוש את יכולות הביצוע וההתפתחות כך שיש מקום כזה שבו ניתן ואפשר לעזור לאחרים בעוצמה גבוהה יותר... האם משהו עוצר אותנו? תוקע אותנו? או שזו סוג של תחושה פנימית שעולה ואתם שואלים: "אני מרגיש ויודע שאני יכול להיות הגורם שמשפיע ומותר לי להזיז את עצמי למקום טוב יותר, שמתאים יותר ופותח דלתות ואפשרויות חדשות או נוספות.
האם אדם חייב להרגיש תקיעות? תסכול? חוסר אונים? חוסר סיפוק, או להצליח ולממש את הפוטנציאל שלי? כל התחושות הלא נעימות האלו נוצרות מהפער הזה... שבין הרצוי למצוי. ואם רק מישהו היה מספק לך את הכלים של איך לצאת מזה... מה שיכולת לעשות עם עצמך... וואוו...
עוד לפני שאספר לך שקורס חדש ומרתק עומד להתקיים באילת בקרוב, בחרתי להביא מקצת מדבריהם של בוגרים שעשו שינוי בחייהם.
חנה, מנהלת הזמנות מלונאיות: "יכולתי לחוות, להשתתף, לראות, לשמוע ולהרגיש - תחושה של "עשיתי זאת" בכוחות עצמי ובהצלחה מרובה. לוקחת איתי את היכולת לבטוח בעצמי ולאפשר לאחרים לקבל כל הסיוע ממקום של חופש, עוצמה, בטחון והצלחה. למדתי שאחריות יכולה להיות בקלות ובהנאה ממקום של חופש בחירה.
אורלי, מאמנת, מנחת סדנאות: "מקורס ה-NLP שלי לקחתי שפה חדשה, דרך להעשיר את הרצאותיי. טכניקות חדשות לדברים ידועים כמו שגמישות ונחישות יכולים לחבור יחדיו ושרואים נפלא מכל נקודת מבט כשמקשיבים.
רשלין, מורה: "לקחתי עוצמה פנימית. שחרור מעכבות ואמונות מגבילות. חיבור בין האני הפנימי והחיצוני במצב של איזון ויש לי את הכלים לקבל ולטפל גם באחרים.
גם לכם יש את כל המשאבים הפנימיים להגשים ולממש את מה שכבר חלמתם עליו או לפחות לעשות צעד משמעותי לכיוון הפתרון במקום להישאר עם הבעיה.
עד היום סיפרתי לכם בטור על קצה המזלג על הטכניקות שמאפשרות תכנות מחדש של המודע והלא מודע... אותם חלקים שגם אם איננו מבינים איך, יוצרים את מערכת ההפעלה הפנימית שמביאה אותנו למצבים בלתי רצויים ומצבי רוח שאינם מתאימים לנו יותר.
ליאל, מנהלת מכירות: "הגעתי לקורס כדי לקבל את הכלים שבאמצעותם אעזור לעצמי ולאחרים להשיג את המטרות ואת הרגשת הביטחון שאני עושה את הדבר הנכון בדרך הנכונה. נפתחו לי כאן מגוון דרכים ומגוון אפשרויות. למדתי המון על דרכי החיים ועל דגמי העולם של אנשים אחרים. קיבלתי את הכלים להתאים את הגישה לכל אדם ואדם. כל מה שהגעתי לקבל - קיבלתי!".
כוכי, קוסמטיקאית: "חיזקתי את הביטחון העצמי שלי. למדתי כיצד לטפל בעצמי ובאחרים. למדתי להתחבר לעצמי ולשחרר את הפחד באהבה. למדתי להתחבר לחסמים שלי ולשחרר אותם ללא התנגדות. קיבלתי מידע רב שהטמעתי וכלים בכדי לעזור לאחרים".
קרין, עצמאית: "ה-NLP העשיר את יכולת התקשורת שלי עם אנשים. באופן אישי ה-NLP נתן לי כלים עצומים לעבודה עצמית על בעיות שלא ידעתי לאבחן ושעכשיו הן כבר לא בעיות".
עכשיו גם לכם יש אפשרות לבחון מקרוב איך הקורס המלא שמורכב על טהרת הטכניקות האמריקאיות לאימון אישי ולהשפעה על אחרים, איך הכלים שכבר מאז שנות ה- 70 מוכיחים את עצמם פעם אחר פעם בהצלחה ובמצוינות יתרה, עבור אלה שמוכנים לקחת את עצמם בידיים... יכול להיות אפשרי גם עבורך. ההרשמה לקורסים בעיצומה

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש