זודיאק- תחזית לתאריכים שבין ה- 28/3-4/4-12

מאת: או-מד מדיקל ● 28/3/2012 09:18 ● ערב ערב 2543
זודיאק- תחזית לתאריכים שבין ה- 28/3-4/4-12

טלה

-
בשל ולמרות חגיגת יום ההולדת נראה שבימים אלה ישנו מוטיב של פיזור נפש וחוסר ריכוז. אתם עלולים לשכוח ארנקים או מפתחות. חופשה לא תזיק לכם, אתם חייבים להטען מחדש. במקום העבודה תדרשו לפרויקט לא שגרתי.

שור

-
כסף מגיע ממקור בלתי צפוי ומשמח כמובן את השוורים. התחום המשפחתי אף הוא מנחם ומפנק וישנה תחושה כי באו דברים על פתרונם. זה הזמן לבצע תפניות חדות ולצאת לדרך חדשה כמעט בכל תחומי החיים.

תאומים

-
סף הרגישות אצלכם בשיאו ואתם עלולים לפרש דברים שלא בהקשרם.קניה ומכירה של נכס על הפרק ואפילו התייעצות להרחבת המשפחה. לרווקים הצעה מפתה ואהבה לאורך זמן. בעבודה תתכן היכרות יוצאת דופן ושווה לשים לב לכך.

סרטן

-
העייפות לא מרפה מכם וישנה דריכות הקשורה לעבודה ולדרישות המוגזמות מכם. בני הזוג יפתיעו לטובה ויהוו עבורכם משענת עצומה. ישנה התרחבות בהרכב המשפחתי, נכדים או אחיינים חדשים.

אריה

-
טקטיקה ומניפולציה רבה תחלץ אתכם ממבוכה ואי נעימות. חודש זה ישפיע במיוחד על האריות ותתכן נטייה לחתוך מצב ולסובב את הגב וללכת. חוזים והסכמים יחתמו בקלות יחסית וצפויה זרימה ותחושה כי נעשה הדבר הנכון.

בתולה

-
התחלות חדשות ובצבוצי ניצנים מאפיינים תקופה זו. נושא המגורים עולה על הפרק וריבוי האפשרויות יהווה שער מבטיח להמשך. התמודדות בריאותית אצל דמות האם או בעיות ברחם אצל הבתולות. גם הריון בלתי רצוי אפשרי כעת.

מאזניים

-
תמיכה רוחנית ונפשית צפויה לכם בימים אלה, דבר שיסייע בידכם לבצע תוכניות ולהביאן לידי מימוש. העתיד נראה ורוד מתמיד ואתם נפרדים מחוסר בטחון שלווה אתכם זמן רב בכל הקשור לתנאי המגורים והשיתוף.

עקרב

-
אירועים משפחתיים מסוגים שונים יסחטו מכם כל דקה מיותרת. הפתעה נוסטלגית מהעבר הרחוק תטלטל רגשית ותסחף את העקרבים למחוזות הדמיון. התא המשפחתי המצומצם מקבל מוטיב אנרגטי חם ומפנק והאווירה בבית חמה ומפרגנת.

קשת

-
מלווה אתכם תחושת נבגדות מאדם קרוב ומרגיש לכם לבד במערכה. הפתעה נעימה צפויה מבני הזוג והיא כרוכה בנסיעה מהנה ומתנה נדיבה. עיכובים בחתימת חוזים יוציאו אתכם משלוותכם, אבל לא ניתן לזרז את התהליך ואתם נאלצים להתאזר בסבלנות.

גדי

-
התבהרות בכל התחומים תגרום לכם להערכות מחודשת ולהחלטות חשובות שיקדמו את חייכם. צפויה ביקורתיות כלפיכם מהקרובים בנושאים משפחתיים והתחושה כי אינכם פועלים כשורה תגרום לכם לעוגמת נפש. התחום הכלכלי דורש משנה זהירות ותוכנית.

דלי

-
האביב מיטיב עם הדליים והם מרגישים את ניצני הפריחה. אווירת חג ומתנות מפנקות מאפיינים ימים אלה. הרגשה טובה כי העולם עוצר מלכת וכולם מתעסקים עם אנרגיות פינוק. במיוחד צפו מבני הזוג ובני הבית לעודף יחס. ישנה אנרגיה מינית באוויר והיצריות בשיאה.

דגים

-
התגברות על אי הבנות ותחושת קורבנות שמאפיינת שלושה ימים חולפים, מובילה את הדגים לאנרגיה של שחרור מכבלים ומצב רוח מעודד וטוב. מפגש יוצא דופן במהותו יוציא אתכם משגרת החיים ויפתח בפניכם ערוץ תקשורת חדש. לרווקות, זה עשוי להיות האחד שיוביל אתכן לחופה.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש