אשרם חנות קטנה- גדולה

מאת: אביבה דקל ● 28/3/2012 08:57 ● ערב ערב 2543
חג הפסח בפתח ואיתו הרצון לייפות את הבית. מה שאומר שעכשיו יותר מתמיד כדאי לכם לתת קפיצה ל'אשרם'. החנות הקטנה שמבחר הפריטים לעיצוב וקישוט הבית בה ענק גם בימי, חול לבשה חג ובימים אלו המבחר בה גדול מתמיד
אשרם חנות קטנה- גדולה

לא עושים פסח מבלי להיכנס לאשרם. את זה יגידו לכם כל מי שאוהבים לייפות את הבית רגע לפני החג. כי באשרם תגלו מהר מאוד שלא צריך להשקיע הרבה כסף כדי לתת לבית טאצ' מיוחד של חג.
כל הנכנס ל'אשרם' נדהם למראה השפע שנמצא בינות למדפים. כאן תמצאו כל מה שצריך כדי שהבית שלכם יהיה מקושט, נעים ויפה יותר וכדי ששולחן החג ייראה בפסח הזה יפה מתמיד. בכל פינה ב'אשרם' מחכה הפתעה ועוד חידוש ומהר מאוד תבינו שגם חנות קטנה יכולה להכיל הרבה הפתעות. העובדה שהחנות קטנה היא פלוס גדול שכן היא חוסכת ללקוח צעדת קילומטרים בחנות ענקית. באשרם הכל נגיש ומתחת ליד - מה שמוכיח שוב שלא תמיד הגודל קובע.
'אשרם' באילת היא מקום מרגיע בדיוק כמו האשרם ההודי. כאן תוכלו להירגע מהלחץ הכרוך באבזור וחידוש הבית לקראת החג מהסיבה הפשוטה שב'אשרם' תמצאו תחת קורת גג אחת את כל מה שאתם רוצים וצריכים, וגם דברים שלא ידעתם שאתם רוצים - הכל כדי שבבית שלכם תוכלו להתרווח ולהירגע, ולארח בחג הפסח בהנאה.

סיפור של הצלחה


בשנת 1999 פתחו אתי ושרון בן הרוש, בעלי חברת 'אשרם' את החנות באילת וזו הפכה להצלחה חסרת תקדים לא מעט בזכות העובדה כי המחירים בחנות זולים מבכל מקום אחר מהטעם הפשוט- חברת 'אשרם' מיבאת מסין את כל פריטי הטכסטיל היפהפיים שתמצאו בחנות, כך שכל הקונה ב'אשרם' באילת קונה למעשה ישירות מהיבואן.
חברת 'אשרם' היא המשווקת למרבית הרשתות הגדולות בארץ ביניהם: 'ביתי לי', 'המשביר', 'קיקה' ועוד.
במהלך כל ימות השנה דואגים באילת הבית אתי ושרון ש'באשרם' אילת יימצאו כל הדברים שיגרמו לבית שלכם להראות יפה, חגיגי, נוח ונעים יותר, אבל לקראת פסח הם הגדילו לעשות ומילאו את החנות במבחר ענק של כל סוגי הטכסטיל לבית ובמגוון חפצי נוי שאתם צריכים כדי ל'הלביש' בו את ביתכם לקראת החג:
וילונות מכל המינים, הסוגים והצבעים – קצרים, ארוכים, פרחוניים, בדוגמאות שונות או חלקים וגם מוטות לוילונות בכל הצבעים.
מפות שולחן בכל הגדלים, מכל המינים ומבדים שונים, אפילו מפות אוכל דוחות כתמים תמצאו כאן, כאלו שיאפשרו לכם לשבת אל שולחן החג, חגיגי מכוסה מפה, מבלי לדאוג שהילדים יכתימו אותה.
אם אתם מחפשים חפצי נוי, ב'אשרם' מחכה לכם מבחר גדול של קערות, אגרטלים, שעוני קיר, שעוני רכבת וכריות מכל הצבעים והמינים, שיקשטו את הבית ויהפכו כל דירה סתמית לדירה מפוארת ונעימה.
ואי אפשר שלא להזכיר את פרחי המשי המרהיבים אותם תעזור לכם לבחור ולסדר שוזרת הפרחים המקצועית והמנוסה, שרה שפילר, ממנה תוכלו גם לקבל עצות לעיצוב שולחן לקראת ליל הסדר. יחד עם שרה שפילר, מנהלת החנות, מחכות לכם גם רחלי ומאירה - שלישיה שהופכת כל קניה ב'אשרם' לחוויה.

ב'אשרם' מבצעים גדולים במחיר קטן


"המבצעים ב'אשרם' הם מבצעים אמיתיים, שכן ההנחה ניתנת בחנות ממחירו האמיתי של המוצר", אומרת מנהלת החנות שרה שפילר ומוסיפה: "אצלנו לא מעלים מחיר ואחר כך מורידים אותו וקוראים לזה מבצע. בואו לבדוק אותנו ותיווכחו".
בין שלל המבצעים המפתים בחנות תוכלו למצוא מבצע על מפות שולחן - קונים אחת ומקבלים שתיים חינם (המחיר נקבע לפי המפה היקרה).
מבצע על וילונות: כנף ארוך או קצר החל מ 20- ₪ ועד 40 ₪ לכנף.
יתרון נוסף חשוב לקניה ב'אשרם' הוא העובדה שאתם יכולים לקנות כל דבר, מוילון ועד מפה, כרית או צנצנת, לבדוק איך הפריט משתלב בבית ואם לא אהבתם - תמיד תוכלו לחזור ל'אשרם'. כאן יקשיבו לכם, יחייכו, ייעצו ויחליפו במשהו שיתאים יותר לטעמכם .
וכמובן, אין כמו 'אשרם' למתנות לחג. מי לא תאהב לקבל מפה יפה, כרית תואמת או משהו ממגוון פריטי הנוי היפהפיים שתמצאו כאן.
אז אם אתם רוצים חג שמח, חגיגי ויפה באמת, וגם לא יקר - תנו קפיצה לאשרם ולא תתחרטו.


'אשרם'
כתובת: רחוב החרש 10 מול 'הום סנטר'
טלפון: 08-6317799.
ימים ושעות פתיחה:
ימים א'-ה' 08:00-20:00,
יום שישי 08:00-15:00.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש