זודיאק

מאת: או-מד מדיקל ● 21/3/2012 08:48 ● ערב ערב 2542
תחזית לתאריכים שבין ה - 21-28 במרץ
זודיאק

טלה

-
בשל החוש האינטואיטיבי שלכם אתם צפויים לחשוף ולגלות מידע או רמז למשהו שיוביל לשינוי משמעותי בהמשך דרככם המקצועית. האווירה עם בני זוג ושותפים סוערת עדיין.
צפו לבשורות טובות אחרי התקופה המתישה של חוסר היכולת להחליט, השבוע תוכלו לפסוק בקלות ולפעול בהתאם.

שור

-
האנרגיות חושניות. ישנה הטבה במערכות יחסים ושותפויות מכל סוג שהוא. נדרש מכם ומבן הזוג שינוי בדרך שאתם מתקשרים בתוך מערכת היחסים. בעבודה תיתכן ביקורת כלפי הממונים. יש לא מעט חילוקי דעות ומאבקים. מילת המפתח עבורכם הינה מגע, אתם זקוקים לחום ולקרבה. שבוע מאוד חזק בכל מה שקשור ליחסים אינטימיים.

תאומים

-
חשוב שבמהלך השבוע תשתפו פעולה בתחום המקצועי שעשוי להשתפר ולהוציא החוצה יכולות שלא הייתם מודעים להם. בבית הזוגיות לא מעט אי הבנות וחילוקי דעות, זה הזמן לעבוד על מיומנויות התקשורת שלכם. שבוע זה מאופיין בבחינת השטח וחיפוש אחר משמעויות ותובנות.

סרטן

-
האווירה והדרישות מכם בבית יאלצו אתכם להקדיש יותר זמן וכן הפרזה בהוצאות, שלא כמתוכנן.
עבורכם זהו זמן חיובי השבוע. אם תחוו הכל מתוך שקט פנימי, תוכלו לחוש שרגלכם נטועות באדמה באופן יציב בדיוק כפי שאתם אוהבים, והאור בקצה המנהרה גלוי לפניכם כך שאתם ממתינים כעת לקבל את ההסמכה הרשמית.

אריה

-
אתם מצויים בתקופה נהדרת של התבוננות פנימית והפקת לקחים בנוגע לחייכם האישיים, הרבה תובנות. עם בן הזוג ובתחום הרומנטי יש הרבה אופטימיות.
גם כאשר קשה לכם בתקופה זו עדיין קיים הצורך לפעול למען המשפחה והבית, דבר זה עלול ליצור קונפליקט עם הדרישות מבחוץ. התקשורת עם הילדים עלולה להיות יותר מאתגרת השבוע.

בתולה

-
אף אחד לא מצליח להבין אתכם כעת. הנסיגה תהייה מעט בעייתית וחלקכם ירגיש צורך להתנתק. בכל הנוגע לתחום היצירתי, אומנותי וטיפולי זוהי תקופה מצוינת להתחבר להשראה, לדמיון ולאפשר ליצירה לדבר בשמכם. עם כספים ורכוש יש נטייה לפעול מהבטן ופחות מהראש. שווה להמתין, למרות האינטואיציה הנפלאה שלכם, עד לתחילת יוני.

מאזניים

-
זהו שבוע שקט יותר מקודמיו. שבוע שבו אתם מוצאים עצמכם תומכים מאוד באדם קרוב ומסייעים בידיו להגיע למסקנות הנכונות. בתחום הזוגי תתכן תחושה עזה של לחץ וצורך בשינוי. שאיפה לקרבה צעירה, פתאום בני הזוג יראו לכם כבדים. הרצון לפעול ולעשות למען עצמכם חזק ולא מאפשר כל כך שיתוף פעולה עם גורמים אחרים. כספים, אתם בתקופת צמיחה והתחזקות.

עקרב

-
אתם עדיין חווים את הבלימה הפתאומית, כמעט בכל התחומים. אנרגיה המלווה בהרגשת עייפות וכניעה. התחום הזוגי מעורפל עבורכם, אתם כה משוועים לאהבה, אך מצפים לקבלה כמובן מאליו. פיתחו את זרועותיכם וליבכם ותבינו שהיא שם. הרצון לפעול לבד מתנגש עם דרישות המערכת בתחום הקריירה.

קשת

-
האנרגיה הירודה עלולה להקשות עליכם בהתנהלות היום יומית ולעכב דברים חשובים בעבודה ובלימודים. השתדלו להיות ברורים ולא לאבד סבלנות. זו תקופה טובה להתחבר לדמיון ולהוציא רעיונות אל הפועל.
בתחום הרומנטי ועם בן הזוג היחסים עשויים להתעלות ולעבור שדרוג משמעותי אם תתחברו לאמת.

גדי

-
תדחו חתימה על חוזים והסכמים לתחילת יוני. כספים בדרך אליכם נתקעו. בעבודה עליכם להשקיע מאמץ רב יותר מאשר בדרך כלל, התקשורת לקויה ודברים יוצאים מהקשרם. למרות זאת מומלץ לכם לזרוע זרעים חדשים. האנרגיה טובה ושקטה, אתם ממעטים בדיבור מבלים הרבה מחוץ לבית ומוצאים זמן לכל דבר. ישנה משיכה למותרות ודברים איכותיים.

דלי

-
בתחום הרומנטי יש תחושה של התעלות והארה.
הרצון לפרוץ קדימה בתחום הקריירה חזק במיוחד השבוע אך אתם עלולים להיתקל בהרבה התנגדות וחוסר שיתוף פעולה מצד גורמים אינטרסנטיים. כלכלית אתם בתקופה טובה ומתחילים לראות תוצאות בעקבות השינויים של השנה האחרונה.

דגים

-
אתם באנרגיות של תשוקה ואהבה. יתכן אף מהפך בתחום הרומנטי. הימנעו מקנאה ורכושנות העלולים להרחיק. התקשורת שלכם נוטה להיות מעט מבולבלת ולא ברורה.
אתם מעיזים יותר לקראת סוף השבוע ויתכן שתחליטו לקדם מערכת יחסים למקום מחייב יותר. מבחינה כספית מצבכם עשוי להשתפר השבוע.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש