טארוט

מאת: או-מד מדיקל ● 29/2/2012 21:48 ● ערב ערב 2539
רחל ארז
טארוט

סיפור אמיתי מחדר עבודתה של קוראת בקלפים. ייעוץ והכוונה על פי מסרים וידע רוחני דרך קלפי הטארוט.
"הלו, שלום! את פותחת בקלפים?", שואל הבחור מעברו השני של קו הטלפון.
"את יכולה לפגוש אותי מייד?", הוא שואל. "מצטערת, אבל לא", אני עונה.
"טוב אז לא חשוב להתראות, ביי".
"הלו. שלום! את פותחת בקלפים?", הוא שואל בשנית, זמן קצר אחרי השיחה הראשונה.
"כן, דיברת איתי לפני שעה קלה, אני מבינה שאתה לחוץ. אתה חושב שקלפי הטארוט יכולים לשנות את המצב שבו אתה נמצא כעת?", אני שואלת אותו. ואז אני קולטת את מצוקתו, ומתפנה להבהיר לדובר בטלפון ש"קלפי הטארוט יכולים בהחלט לשקף את מצבך, אך רק אתה יכול לשנות מצבים בחייך ואם אתה רוצה כלים, נוכל להיפגש מאוחר יותר". קבענו פגישה כבר לאותו יום.
נכנס אלי בחור כבן 37, תמיר ונאה.
"נעזרת בעבר בייעוץ בקלפי טארוט, נומרולוגיה, אסטרולוגיה? אתה יודע במה מדובר?" אני שואלת אותו והוא משיב בשלילה ומוסיף: "אני צריך עזרה דחופה. יש לי אישה ושני בנים, תיראי, זאת תמונה שלהם", הוא מראה לי, "משהו קורה לאשתי ואנחנו מדברים על גירושין".
הפתיחות שלו הפתיעה אותי. "תבחר בבקשה קלפים ואני אומר לך מה אני רואה. ובכן, בחור יקר, אני רואה משברים כלכליים שחוויתם בשלוש ארבע שנים האחרונות, פיטורין שלך מהעבודה, היית שוטר", אני שואלת?
והוא מאשר ומוסיף מיד: "פיטרו אותי ככה סתם".
"כלום לא קורה סתם, כיוון שאני רואה שכעת אתה עוסק בתחום שמאוד מושך אותך, ואני גם רואה שאתה מצליח יפה מאוד במה שאתה עוסק כעת".
"נכון", הוא אומר לי,"אני מטפל בנוער במצוקה".
"אני בהחלט רואה שאתה עושה עבודה נהדרת, אני גם רואה שאתה מתמחה, לומד פסיכולוגיה או עבודה סוציאלית", ושוב הוא מחייך, ומאשר: "נכון כבר שנה שנייה".
"אני מתבוננת בנתונים שלך. מבחינה אסטרולוגית ונומרולוגית, אתה עוסק בתחום שהוא צו הנשמה שלך ולכן אתה חווה סיפוק כה רב בעבודתך.
אשתך עוסקת בהוראה, אני רואה אישה עדינה, שקטה ומסורה".
"מה שאני מגלה, בזמן שאני מנתחת את הנתונים שלכם ברמה האסטרולוגית על פי קלפי הטארוט, שאתם בסך הכול שקועים בחיי היום יום שלכם, זהו מצב שנמשך כ- 4 חודשים לערך, אתם כל כך עסוקים בלבנות עתיד משפחתי טוב יותר, נשאבים לתוך עבודה מאומצת ורבה משקיעים בילדים שלכם הכול, ומחמיצים האחד את השנייה. כל אחד שקוע בתוך עצמו.
אני בשום אופן לא רואה גירושין, אבל ברור לך שאתה חייב ליצור שינוי מהותי בדפוסי ההתנהגות שלך. אני רואה שאתה מקפיד בפרטים ודקדקן, וכל מה שאשתך מקבלת ממך זו ביקורת.
אשתך מותשת, מרגישה שזנחת אותה, הפרת הבטחה שתדאג לה. מתי זכור לך שחיזרת אחריה, או שהקשבת לה, לתוך השקט שלה באמת? היא זקוקה לך כחבר, ולא כבעל שמגיע הביתה ומעיר הערות.
בבקשה, קח אחריות על דרכי פעולתך, וזכור שאשתך בטחה בך ואתה שכחת אותה. תעצור את המרוץ המטורף לשעה, ותתקרב לאשתך, דבר אל ליבה מעומק ליבך ואתה, תדע! זכור! אם ברצונך לקצור אושר, הווה זורע אותו בליבם של אחרים". בהצלחה.
לא לקח זמן רב ושני בני הזוג הגיעו אלי לייעוץ זוגי. נפגשתי איתם עוד כפעמיים, הארתי את אופן ההתנהלות האישית שלהם גם כזוג וכמובן שאת עיקר העבודה הם עושים בצורה נהדרת כשהם נעזרים בהיבטים האסטרולוגיים המשפיעים על מבנה האשיות שלהם.
איזה כיף לדעת שהם אכן זרעו אהבה וקצרו אושר. תודה.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש