חוגגים 63

מאת: או-מד מדיקל ● 29/2/2012 21:25 ● ערב ערב 2539
אילת חוגגת 63 שנים בסימן שנת האשה ובמקביל מציינת את אירועי פורים. כל האירועים, כל החגיגות, כל המחוות החל מההצדעה המסורתית לוותיקי העיר ועד לעדלאידע הססגונית והגדולה. גזרו ושמרו כמיטב המסורת גם השנה, תציין אילת את חגיגות יום הולדתה ה-63
חוגגים 63

במגוון אירועים פעילויות לקטנים ולגדולים. במסגרת חגיגות אילת שעומדות השנה בסימן שנת האשה, תניף את דגל הדיו בטקס הממלכתי באום רשרש, עו"ד סימה נמיר, יושבת ראש נעמ"ת אילת. בישיבת מועצת עיר חגיגית, יוענק אות הוקרה לשתיים מוותיקות אילת על פועלן כל אחת בתחומה. חגיגות אילת יצאו לדרך למעשה כבר בשבוע שעבר באירועי שבוע החינוך. אתמול יום שלישי התקיים במלון קלאב הוטל אירוע ההצדעה המסורתי למייסדי וותיקי העיר.

מה עוד צפוי לנו בשבועיים הקרובים?


ישיבת מועצת עיר חגיגית
מתי? היום, יום רביעי (29-2-12)
שעה: 18:00.
איפה: בקמפוס אילת של אוניברסיטת 'בן גוריון'.
מה באירוע? ישיבת מועצת עיר פתוחה וחגיגית בה יהיה אורח הכבוד השר החינוך גדעון סער. על הקטע האומנותי בישיבה ינצחו בנות החוויה האתנית של מתנ"ס יעלים'.

גלריית אומני אילת ומוזיאון 'אילת עירי' פתוחים לקהל
מתי? החל מיום שבת (3-3-12) למשך שבוע ימים.
שעות: ימים ב'- ה'- 10:00-20:00, יום ו' 10:00-14:00 שבת- 12:00-20:00.
איפה: מתחת לגן המרכזי מול מרכז התיירות
מה בתוכנית? לרגל חגה של אילת מוזמנים תושבי העיר לבקר במוזיאון המעלה בתמונות ובמייצגים את ההיסטוריה של העיר אילת, ובגלריה בה מוצגים מיטב יצירות אמני אילת בתחומים שונים. הכניסה תתאפשר בימים אלו ללא תשלום בהצגת תעודת תושב. במסגרת שנת האשה תוצג בגלריה תערוכת 'נשים באילת' בציור, פיסול וצילום ותוצג במשך חודש ימים.

קבלת פנים חגיגית לתושבי אילת
מתי? במוצאי שבת (3-3-12)
שעה: החל מהשעה 19:30
איפה? במתנ"ס 'בית רובין'
מה באירוע? קבלת פנים חגיגת של תושבי אילת לרגל יום חגה של העיר. ראש העירייה, חברי מועצת עיר ומייסדי אילת ישמחו לפגוש אתכם וללחוץ את ידכם. במקום תוצג תערוכת צילומים של אילת מימיה הראשונים. במהלך האירוע יתקיים מופע אומנותי של להקת 'רונדו' מבית מתנ"ס 'בית רובין' בניהולו המוסיקאלי של ליאוניד בורודה.

'אני מדברת מדבר' - תערוכת ציורים
מתי? מוצאי שבת (3-3-12)
שעה: התערוכה תפתח לקהל בשעה 20:00
איפה? מלון 'קלאב הוטל' בעיר
מה בתוכנית? האמנית האילתית דליה זר- אביב מזמינה לתערוכה הפתוחה לקהל הרחב בנושא אהבתה למדבר. ציורים יפהפיים מעוררי השראה והקשר שבין המדבר הגדול הסובב אותנו לעצמתה של האשה. שיח גלריה יתקיים במקום בשעה 21:30. אוצר התערוכה: אמיר אלקיים.

הטקס הממלכתי באום רשרש
מתי? יום ראשון (4-3-12)
שעה: 17:30
איפה? ברחבת אום רשרש
מה באירוע? הטקס המסורתי והמרגש להנפת דגל הדיו. השנה יתקיים הטקס במעמד יושב ראש הכנסת ראובן ריבלין, שר התחבורה- ישראל כץ ובהשתתפות ראש העירייה, מאיר יצחק הלוי, משחררי אילת, מייסדיה וותיקיה. במופע תינתן לקהל טעימה מהמופע של הזמרת ריטה, להקת טררם ואומנים אילתים.

הזמרת ריטה בפעולה
מתי? יום ראשון (4-3-12)
שעה: 20:30
איפה? במלון 'הרודס'- אולם הפביליון.
מה באירוע? הופעתה של הזמרת ריטה ספיישל לתושבי אילת לרגל יום הולדתה של העיר. מיטב משיריה של הזמרת בתיבול שיריה הפרסיים החדשים. מחיר כרטיס - 50 ₪ לתושב. המכירה במזומן מתקיימת במחלקת האירועים בעירייה. בית התמר קומה ב'. מכירה באשראי במשרד 'מופעים ועוד'.

חוגגים עדלאידע
מתי? יום שלישי (6-3-12)
שעה: יציאת העדלאידע בשעה 9:00
מאיפה? מרחבת בית הספר התיכון על שם 'רבין'.
מה בתוכנית? ילדים, נציגים של מקומות עבודה, כולם צועדים בתהלוכה צבעונית ועליזה מבית הספר 'רבין' במעלה אילת לאורך רחובות יותם, אילות, שדרות התמרים ועד לבמה המרכזית ברחבת הדואר המרכזי. חגיגה צבעונית שגם אם לא משתתפים בה, שווה להתבונן עליה מהצד ולהריע לצועדים המחופשים.

טורניר הכדורגל לזכרו של בוגי ז"ל
מתי? יום שלישי (6-3-12)
שעה: החל מהשעה 17:00
איפה? באצטדיון הכדורגל הסמוך לבית הספר 'רבין'.
מה בתוכנית? גמר כדורגל השביעיות של ילדי כתות ה'-ו', גמר ליגת הוותיקים וגמר ליגת השביעיות (קבוצת נגב נגד וולדמן).

שיוטי הבנים
מתי? ימים חמישי עד שבת
(8-10.3.12)
שעה: בכל יום ייצאו השיוטים לדרך החל מהשעה 11:00 בבוקר
איפה? בחוף הצפוני. ניתן להתבונן על האקשן שבמים מקו החוף.
מה באירוע? שיוטי הבנים המסורתיים על שם צור מאור ואבי גבעתי ז"ל. תחרות ארצית המושכת אליה את מיטב השייטים בארץ. בסיום התחרויות יתקיים במרכז הימי בעיר טקס הסיום וחלוקת הפרסים. יום שבת (10-3-12) בשעה 15:00.

קונצרט קלאסי קאמרי
מתי? יום שני (12-3-12)
שעה: 21:00
איפה? מלון הנסיכה
מה בתוכנית? תושבי אילת מוזמנים ללא תשלום לקונצרט מצעד הוירטואוזים עם הרכב כנרים מיקוטיה, טעימה מתוך פסטיבל אילת ה-7 למוסיקה קאמרית שיתקיים במלון הנסיכה בעיר בין התאריכים 11-18.3.12. כרטיסים לקונצרט ניתן לקבל חינם עם הצגת תעודת תושב אילת במשרד 'מופעים ועוד' בבית פיליפ מוריי. הסעה בתשלום סימלי של 10 ₪, תצא ממלון קלאב הוטל למלון הנסיכה בשעה 20:00, בשריון מקום מראש במשרד 'מופעים ועוד'. מספר הכרטיסים מוגבל.

דרך אשה - בעקבות נשים בתנ"ך
מתי? מוצאי שבת (24-3-12)
שעה: 20:00
איפה? בחוות הגמלים (נחל שלמה).
מה בתוכנית?
החוויה האתנית של מתנ"ס 'יעלים' במופע תיאטרון ומחול המשקף את מאפייניהן של דמויות נשים בתנ"ך, תוך מיזוג מרהיב בין הרקדנים, השחקנים והטבע. עוד יתקיימו במקום: שוק נבטי, פינות אירוח אתניות וקולות מדבר. מחיר כרטיס: 50 ₪. המכירה במתנ"ס 'יעלים'

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש