זודיאק

מאת: או-מד מדיקל ● 29/2/2012 21:22 ● ערב ערב 2539
תחזית לתאריכים שבין ה- 29-2-12 עד ה – 7-3-12 מאת: רחל ארז
זודיאק

טלה

-
עבודה מאומצת גם בבית. פעלתנות חסרת לאות. העולם סובב סביב צירכם. ידכם בכל ואתם בימים עסוקים כך שהמלאכה רבה והזמן קצר. אתם מטפלים בכל מסמך או נושא ופותרים בעיות לשביעות רצונכם. הנושא הכספי בא על פתרונות מעבר לציפיותיכם. שבוע מבורך שרובו טוב.

שור

-
את השוורים מלווה הרגשה כי מישהו קרוב מתעתע בהם. רצוי ללמוד לשאול את השאלות בצורה ישירה ולמנוע מתח מיותר הבא עקב ניחושים. בילוי כבד בסביבה לא שגרתית, תגרום לכם לומר דברים בהיסח הדעת. התשלום על כך יכול להיות יקר מאוד. שימרו על מוצא פיכם בימים אלה..

תאומים

-
האנרגיה שהקלפים מביאים לתאומים אינה מתאימה לבני מזל זה. אתם פעלתנים ולעיתים מכורים לעבודה והקלפים מספרים שאתם דווקא מבקשים פסק זמן והפוגה מבודדת. לא בא לכם לזוז. את התמיכה לכך תמצאו אצל בני הזוג. חשוב שתמצאו זמן להטען ולשוב אלינו בכוחות מחודשים.

סרטן

-
הקלפים שלכם מלאים אש, מרץ ובעיקר גאווה בכל האמור במסגרת העבודה. כל הכבוד הראוי. הרבה אהבה תורעף עליכם ואתם ממגנטים אליכם את כל הסביבה. כושר המנהיגות הטבעי יבוא לידי ביטוי ושוב תגלו שנועם הליכות צובר קהילה תומכת ומסייעת. בימים אלה אתם עשויים לסגור או לפתוח ערוץ עבודה חדש במקום שונה.

אריה

-
הנושא הזוגי רגיש בימים אלה והקלפים מציעים להתמקד בעבודה ככל שניתן ולהניח לדברים להסתדר מאליהם. צפו לקידום או להצעה ללימודים אשר יקדמו את מקומכם בעבודה. מוטב לאריות להתמקד במה שקיים, זה טוב מאשר לעסוק במה שאולי יגיע. זכרו, "אור קטן מגרש חושך גדול".

בתולה

-
הקלפים של הבתולות מלמדים על תהליך בעיצומו. שינויים מהותיים שבני מזל זה חווים יניבו פירות בכל הרמות. צפוי בתקופה זו חיבור גוף נפש שכל ורגש גם בתחומים הארציים ביותר שלכם. הרהורים מתוך הרגש יביאו לסופם של מאבקים מתישים ואפילו לכדי סיומם של דברים שלא מרגיש לכם יותר להיות. זהו ניתור אדיר עבורכם. בהצלחה.

מאזניים

-
התחושה כי כל הנחלים זורמים אליכם, תיצור רתיעה וחשש טבעיים אך הקלפים מספרים על דלתות חדשות שנפתחות במסגרת חייכם. יחסים נועדו להתהדק ואתם תחוו זאת בתקופה הקרובה. הצעות למיסוד ותחושה של עשיית המעשה הנכון. אתם ממגנטים אליכם הרבה טוב שזורם אליכם מעצם האנרגיה הנעימה והטובה שבכם. תתבוננו באנרגיה ותקבעו אותה.

עקרב

-
הקלפים מספרים שלמרות התבונה הרוחנית הרבה שניחנתם בה אתם מתעקשים לזרז תהליך ולהביא דברים לידי סיום בלתי אפשרי. מומלץ לכם להימנע מכך. זה דבר שיוביל למבוכה מיותרת."כשהפרי בשל, לא כואב לא לעץ ולא לפרי". אפשרו לתהליכים להתבצע בעיתם. בעיקר מומלץ להתחבר לאהבה.

קשת

-
הצעה לשינוי שקשה לסרב לה. למרות המוטיב האנרגטי שמשרת את הקשתים והיכולת שלכם לנוע ולהחליט במהירות, אתם בוחרים להאט ולחשוב. ההתלבטויות בימים אלה לא פשוטות. מומלץ לקבל את השינוי. אתם עשויים לקצור פירות לקראת מאי.

גדי

-
נראה כי העולם סובב סביב צירכם ואתם עסוקים בלחלק הוראות ועצות בכל מקום. מרוב דאגה לרווחת המשפחה אתם עלולים לשכוח מהצרכים הבסיסיים ביותר שלכם. מוטב לשחרר מעט ולנוח. ישנם דברים ששעתם הגיעה והקלפים ממליצים לכם לוותר. הכניסו חדש ונקו את הישן בכל התחומים.

דלי

-
האכזבה מכך שהנוצץ אינו זהב תגרום לכם לסערה פנימית ולזעזוע. הבחירה שבחרתם לא תענה על הצפיות. אין זה הזמן לסדר ולשנות. יש לאפשר לאנרגיה להתנועע בגמישות ראויה ואז הדברים ינוחו על ציר כוחם. הקלפים מלמדים שאינכם במיטבכם אז אל תחליטו."כשהלב נכון. בעד ונגד נשכחים".

דגים

-
יצר נדודים והרפתקאות, זה המוטיב השולט בקלפים של הדגים. בא לכם לבצע מהלכים לא שגרתיים, בא לכם לרכוש ידע ולספק את הסקרנות. הקלפים מלמדים על תקופה חיובית וכל דבר אשר תבחרו לעשותו יניב הצלחה. יש לשים לב לתזונה מבוקרת ומזינה. התחום הזוגי מבטיח דמות מעברכם שתגיע באבירות רומנטית. תיהנו.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש