'מומו הפעלות לילדים' ישדרג לכם את האירוע

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 29/2/2012 19:44 ● ערב ערב 2539
אין משהו שרפי חביב, בובאי במקצועו מזה 20 שנה, אוהב יותר מלראות ילדים מאושרים. זו בדיוק הסיבה שהוא בחר לחבר בין אהבתו לילדים לבין אהבתו לתיאטרון בובות. כיום 'מומו הפעלות לילדים' מציע לא רק תיאטרון בובות, אלא שורה של הפעלות לילדים ולמבוגרים. כי כמו שאומר רפי: "כשהילדים וההורים מרוצים, סימן שהאירוע שלכם הצליח ובגדול"
'מומו הפעלות לילדים' ישדרג לכם את האירוע

חשבתם פעם כמה נחמד היה לו באירוע אליו הוזמנתם עם ילדיכם, מישהו היה דואג להעסיק גם אותם? תארו לעצמכם איך יכולתם ליהנות בחתונה של בת הדודה, אם מישהו היה מקיים עמדות הפעלה לילדים וחוסך מכם את כל המרדפים אחריהם. ומה על ברית המילה ובר המצווה גם שם לא נהניתם בכלל כי הייתם צריכים לבדר את הילדים...
עליכם בדיוק חשב רפי חביב, האיש והרוח החיה מאחורי 'מומו הפעלות לילדים', שהחליט לקחת את העסק שלו צעד חד קדימה. לא רק תיאטרון בובות מדליק, אלא גם מבחר עמדות הפעלה לילדים ולמבוגרים.
תקראו לזה המתכון המנצח, תקראו לזה- יופי של רעיון, כך או כך, גם אם מדובר באירוע לילדים, באירוע למבוגרים נטו או באירוע אליו מגיעים עם הילדים, כשיש במקום עמדות הפעלה לילדים, החיים נראים הרבה יותר קלים והאירוע מן הסתם מצליח יותר.
מגוון עמדות ההפעלה לילדים שמציע מומו כוללות בין השאר: ציורי גוף, קעקועים, קליעת צמות, בלוני צורות, שולחן עבודות יצירה בליווי הדרכה. לאלו אתם מוזמנים להוסיף הצגת תיאטרון בובות מתוך מגוון של למעלה מ – 20 הצגות שונות שיש למומו להציע לכם, הצגות המתאימות לגילאים שבין שנתיים פלוס ועד גיל 10. ושלא נשכח את הפעלת הקסמים של מומו, בה ייהנו הילדים מלימוד קסמים וביצועם.
עמדות ההפעלה למבוגרים שמציע מומו ומתאימות הן לאירועים פרטיים והן לוועדי עובדים או מוסדות שרוצים לפנק את העובדים שלהם כוללות בין השאר: עמדת רפלקסולוגיה, מניקור ופדיקור, מעגל מתופפים (כן, תתפלאו לגלות עד כמה מבוגרים נהנים מהאקט), ציור קריקטורות וקריאה בכף היד. אגב, את מבחר עמדות ההפעלה למבוגרים אתם בהחלט יכולים להזמין גם באירוע של ילדים. או אז לא רק הקטנטנים ייצאו מרוצים, אלא גם ההורים שמגיעים בדרך כלל על תקן מלווים. ואם ההורים יוצאים מרוצים מאירוע בו ילדיהם נהנים, תארו לעצמכם איך הם ירגישו כשהפעם ידאגו באירוע גם להם...
ההפעלות האלו עליהן חתום מומו מתאימות לטרנד החדש שהולך ותופס כיום תאוצה בעיר- הפקת חגיגות יום הולדת בפארקים ציבוריים או במקומות פתוחים אחרים. כאן לא רק נהנים ממרחבים אלא גם מוזילים עלויות. מומו ישמח להצטרף לחגיגה ולהפעיל עבורכם את הבאים במגוון ההפעלות שלו שישדרגו את האירוע ויהפכו אותו מהנה לכולם.

מכל הלב והנשמה


לא כל אחד יכול לעבוד עם ילדים. צריך לאהוב את הקטנטנים כדי לבחור בעבודה שכל כולה עוסקת בהעלאת חיוך על פניהם. מומו בחר להיות בובאי וכבר בגיל 15.5 למד את רזי הפעלת הבובות ממומחה בתחום בפראג. מאז הוא מפתח את ההצגות ותיאטרון הבובות שלו זוכה לשבחים רבים. כיום כשהוא אבא לאיתי בן התשעה חודשים (נשוי לעדי), נדמה כי הוא אפילו נהנה עוד יותר ומתמוגג מכל חיוך של ילד. "לעבוד עם ילדים זה הדבר הכי מהנה שיש", הוא מבהיר, "להופיע ולראות את הילד מסתכל עליך ומחייך בגדול, עושה לך את היום. ילד שבסוף יום הולדת מגיע אליך ונותן לך חיבוק גדול כי נהנה, שווה הכל. להיתקל באמא שמספרת לך שהיא עוד זוכרת אותך מצעירותה והיום היא כאן נהנית עם בתה, זה אומר שהשארת עליה חותם, מבלי להישמע שחצן. וזה שווה הכל".
לאחרונה נפתח ל'מומו הפעלות לילדים' אתר אינטרנטי, בו תוכלו לראות תמונות ולהתרשם מהכיף באירועים.
הכנסו ל-MUMU.ORG.IL, כי אין טוב ממראה עיניים.
ואם גם אתם רוצים שהאירוע שלכם יצליח ובגדול, צלצלו כבר עכשיו למומו, הוא ידאג לכל להכל.

מומו הפעלות לילדים
ליצירת קשר:
רפי - 052-3907155
מייל: havivrafi@gmail.com

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש