רוסטביס – סנדוויץ' בר

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 29/2/2012 19:39 ● ערב ערב 2539
אייל שומר לא שוקט על השמרים (תרתי משמע – שמרים – פיצה – יו נואו...) ומביא לנו האילתים חידושים והפתעות לרוב וכשמו כן הוא – שומר על רמה קולינרית גבוהה. לפני כחודש, פתח אייל את הבייבי החדש שלו – 'רוסטביס' – סנדוויץ' בר, בצמוד ל'שרי פיצה'
רוסטביס – סנדוויץ' בר

'רוסטביס' הוא בר סנדוויצ'ים בשרי שנותן מענה לארוחות לכל מגוון האוכלוסיה במהלך כל היום. וכדי לעשות את זה על הצד הטוב והמקצועי ביותר, חבר אייל לשף שמעון יפרח, ליצירה מושלמת של סנדוויצ'ים. אחרי שטעמתי את סנדוויץ' הטונה שהכין לי השף, הבנתי סנדוויץ' גורמה מהו: לחם 'רוסטיק' קריספי בדיוק במידה הנכונה, טונה, סלטים מדהימים, להרכב טעמים מנצח מתחילת הסנדוויץ' ועד סופו. או כמו שאמר אייל וצדק: "הביס הראשון והביס האחרון בסנדוויץ' צריכים להיות אותו הדבר, ההקפדה על האחידות בכל הסנדוויץ', עושר הטעמים, העידון, הם שעושים את ההבדל בנוסף לחומרי הגלם הטריים והאיכותיים".

השף יפרח מספר לנו עוד על סוד ההצלחה: "הדבר הבסיסי החשוב בסנדוויץ' טעים ביתי, כמו גם בכל מנה אחרת ביתית, הוא חומרי גלם איכותיים וטריים. משם השמיים הם הגבול על פי דמיון, כשרון בהרכבת טעמים ונסיון. מיותר לציין, שאני יוצא מדי בוקר לברור את הירקות המגיעים העירה. לאחר מכן, ישנה הקפדה יתרה בהכנת הסלטים, הרטבים שיהיו מיוחדים, פורצי דרך ועם זאת טעימים ומתאימים לסנדוויץ'. מעבר לכך, אנו אופים במקום את הלחמים שלנו, אם זה באגטים ואם זה לחם 'רוסטיק' מיוחד עם ובלי דגנים. המנה מורכבת מכמות בשר מפנקת ומכובדת. זה לא עוד סנדוויץ' בר – זו חוויה".

חגיגת סנדוויצ'ים


אילו סוגי סנדוויצ'ים תאכלו כאן? ובכן, במקום תמצאו את כל סוגי הנקניקים, רוסטביף חם, אווז חם, נקניקיות, שניצל ביתי, פרגיות, חזה עוף, קציצות הבית, חביתות מכל הסוגים: ירק, פטריות, בשר, סנדוויצ'י טונה שונים (ביניהם סנדוויץ' טוניסאי), סלטים: סלט חזה עוף + ירקות, סלט טונה וסלט ירקות.

לבגט/רוסטיק הקריספי, נוספות, כמובן, התוספות המנצחות. קבלו טעימה: אבוקדו ברוטב לימון, פלפלים קלויים על האש, חציל טבעי על האש, חציל מטוגן, סלט כרוב בסלרי ומלפפון ירוק בתיבול מיץ לימון טבעי, טחינה ביתית, פרוסות עגבניה טרייה, חסה, רטבי – חרדל דיז'ון, פסטו, ממרח לימונים, ממרח זיתים ועוד ועוד. רעבים? בואו לכאן או הזמינו!

כי:
'רוסטביס' זה לא "עוד סנדוויץ'" – זו חוויה. פעם אחת מספיקה כדי להתמכר!

בקרוב יוכלו כל העובדים המחוברים ל'סיבוס' לאכול ולהנות מ'שרי פיצה' ומ'רוסטביס'.

'רוסטביס', רחוב שדרות התמרים בחזית ה'קניון האדום', טלפון: 08-6370714. שעות פתיחה: ימים א' – ה': 10:00-23:00 (בעונה – עד 01:00), שישי: 10:00 עד כניסת השבת, מוצ"ש: מצאת השבת עד 23:00 (בעונה עד 01:00). מחירים נוחים לקהל האילתי. משלוחים. כשר.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש