מיסטיקה

מאת: או-מד מדיקל ● 25/1/2012 09:16 ● ערב ערב 2534
לורד אריסטו דה סילבר, מדיום המילניום
מיסטיקה

"שמעתי עליך רבות וטובות ולכן אני פונה אליך”. כך קוראים יקרים, התחילה שיחת הטלפון ביני לבין גבר צעיר עם סיפור שהימם גם אותי מפני שהסיפור הוא מאוד מיוחד. הוא ביקש ממני לשנות כמה פרטים על מנת שלא יזהו אותו אם אחליט לפרסם את סיפורו.
הגבר הצעיר בן 25 יוצא לטיול עם חברה שלו לנופש במלון. שם הם פוגשים זוג אחר ומתחברים. בין הגבר הצעיר לבין הבחורה מהזוג השני נוצרת כימיה מדהימה ובלי ידיעת בני הזוג שלהם הם מחליטים להיפרד מבני זוגם ולהפוך לזוג בעצמם. אפילו לעצמם הם לא יכולים להסביר את הקשר המטורף הזה, הם מרגישים כאילו הם לא יכולים להיפרד זה מזו, כמו מכושפים. הכל נראה נפלא עד שהיא מביאה אותו הביתה. "בהתחלה היה נחמד", הוא מספר לי, "אמא שלה אירחה אותנו יפה עד שהתחלתי לספר על המשפחה שלי ועל אבא שלי. אמא שלה הפילה את הכוס והחווירה כמו סיד. בתה מעולם לא ראתה אותה כך, אפילו כשאבא שלה נפטר. האם אמרה שהיא ממש לא מרגישה טוב וביקשה שאני אלך". כמה ימים עברו והקשר בין השניים נותק. הוא ניסה שוב ושוב להתקשר לבחורה שאהב, אך ללא תשובה. ואז נפלה הפצצה הגדולה. באחד הימים הוא קיבל טלפון מאבא שלו שהודיע לו- אנחנו צריכים לדבר ודחוף. בפגישה בין השניים סיפר לו אביו: "אני נשוי לאמא שלך באושר ובאהבה, אבל בצעירותי, לפני נשואי היה לי רומן עם המזכירה במפעל שלנו ועם הקופאית בסופר ממול. לא ידעתי שהן אחיות. שתיהן נכנסו להריון ממני ושתיהן סרבו להפיל. שתיהן ילדו לי בנות. כשנודע לשתיהן שאני האב המשותף כבר היה מאוחר להפיל אבל שתיהן עזבו אותי בכעס. כולנו שמרנו על הסוד שנים וחשבנו שיהיה שקט, אבל הקדוש ברוך הוא רצה אחרת ואתה התאהבת באחותך מבלי לדעת שהיא אחותך ויותר גרוע הכנסת אותה להריון. אמא שלה התקשה אלי וסיפרה לי את הכל. כולם שם בהלם. הבחורה עשתה הפלה טבעית. כשנודע לה היא התעלפה ובבית החולים גילו שהיא הפילה. הבחורה הזו שהבנתי שהיא יפהפייה, חכמה וטובת לב ושהיא הבת שכל השנים התעלמתי ממנה, גילתה גם שאתה- אהוב ליבה הוא בעצם אחיה האבוד שמעולם לא שמעה עליו וגם שהאבא שהיא העריצה בכלל לא אבא שלה. ועכשיו אחרי שהוא מת היא מגלה שיש לה בכלל אבא חי ובנוסף שהבת דודה שלה שהיא שונאת בכל ליבה זו בעצם אחותה ממני. עכשיו משהשמים חיברו בינינו, אנחנו נצטרך לחשוב טוב טוב מה לעשות".
אז כן אדוני הלורד, זהו הסיפור שלי וזה מה שקרה לי בגלל סודות במשפחתי. עזבתי חברה, התאהבתי באישה אחרת שעכשיו אני כבר לא אוכל להמשיך לחיות עמה, היה לי תינוק מאהבה שאיבדנו אותו. למה זה מגיע לנו? מה אנחנו הילדים עשינו שככה נענשנו? אני הייתי בטוח שמצאתי את החצי השני של נשמתי וגם היא ועכשיו נצטרך לחיות כל החיים עם האובדן הזה. איך פתאום אוכל לאהוב אותה כמו אחות, אם היא בכלל תרצה לראות אותי שוב. מה יהיה עלינו לורד? בבקשה תעזור לי.
מעדיף לא לכתוב את שמי אבל תודה מראש

שלום לך חבר צעיר


אימ'לה איזה סיפור. המון סיפורי חיים כבר שמעתי וטיפלתי אבל בכזה סיפור מעולם לא. זה פשוט מדהים איך השמיים חיברו ביניכם מבלי שתדעו שאתם אחים. פשוט הרגשתם מין משיכה מכושפת וחשבתם שזו זוגיות משמים בזמן שבעצם יש לכם את אותו הדם שזורם בעורקיכם. אני יודע שכאן האהבה הייתה גדולה ועכשיו הצער הוא גדול מהחיים עצמם אבל זהו זה אתם אחים ויש לכם עוד אחות ותצטרכו ללמוד לקבל את החיים ולחיות אותם כפי שהם. דרכי השם נסתרות מאיתנו בני האדם, אבל בכל רע יש טוב ועלינו כבני אדם ללמוד למצוא את הטוב ואת הקל. לפי התקשור והספר הקדוש אני רואה שתמשיכו לשמור על קשר כמשפחה כל החיים ובעזרת השם תוך שנתיים שניכם כבר תהיו נשואים כל אחד לאהבה חדשה. בדיוק כמו שבעבר שתי האחיות שהתאהבו נואשות בגבר אחד ואהבתן נדחתה וכל אחת עם תינוקת מצאה אהבה חדשה והמשיכה הלאה בחייה. למזלנו, למזל אין שער שננעל לתמיד וכל שעלינו לעשות זה בסך הכל לחפש את המזל. אם חושבים חיובי הוא ימצא אותנו.
אז אמן שיהיה לכולכם הרבה מזל טוב ותיהנו מהמזל שהיה לכם בחיים למצוא אחד את השני

איתכם לורד אריסטו

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש