סטאר הפקות הופך כל פנטזיה למציאות

מאת: אביבה דקל ● 25/1/2012 09:15 ● ערב ערב 2534
מתכננים אירוע? רוצים שהוא יהיה בדיוק כמו שתמיד חלמתם?. רצוי וכדאי שתתקשרו עם סטאר הפקות. היפגשו עם דורית והיא תעזור לכם להפוך פנטזיה למציאות
סטאר הפקות  הופך כל פנטזיה למציאות

תמונת כתבה


סטאר הפקות הוא עסק המתמחה בהפקת אירועים: בר/בת מצווה, חתונה, ערב חברות, או כל אירוע אחר. כל אירוע שסטאר הפקות מפיק הוא ייחודי ומקורי, תפור בדיוק על פי מידותיו של המזמין ואין אירוע אחד הדומה למשנהו.
לא קשה לתווך ולקשר בין תקליטן, אולם, קייטרינג ונגנים לאירוע – את זה כל אחד יכול לעשות, אבל לצקת באירוע תוכן מיוחד ולהפוך אותו לאירוע שלא תשכחו לעולם - זה כבר סיפור אחר. בכדי להפוך את האירוע שלכם לאירוע בלתי נשכח אתם צריכים את עזרתה של דורית פדלון, מנהלת סטאר הפקות.
לדורית כישרון, או אולי תקראו לזה חוש, הגורם לה ליצור קשר בלתי אמצעי עם בעל האירוע, לדעת כבר אחרי פגישה אחת מהי הפנטזיה שלו ולהפיק לו אירוע בדיוק כמו שחלם עליו - אירוע שבו הוא מככב ואותו יזכור עד סוף ימיו. משך שנים רבות תכננה ועזרה דורית לחברים ולבני משפחה להפיק אירועים מיוחדים במינם עד שמישהו הפנה את תשומת לבה לכך שאולי כדאי שתהפוך תחביב זה למקצוע.
דורית הרימה את הכפפה יזמה והקימה את סטאר הפקות, עסק אותו היא מנהלת ואליו היא מביאה את מה שהיא הכי אוהבת לעשות, הפעם כמקצוע.

כמה זמן לפני האירוע כדאי להתקשר לסטאר הפקות?
"על פי רוב מגיעים אלי לקוחות אחרי שסגרו תקליטן, אולם וצלם...ואז מה שנשאר זה בעצם לבנות תוכן לערב ואת הדבר האמיתי עליו ידברו ביום שאחרי. חודשיים לפחות לפני האירוע זה זמן סביר לתכנון ולהתארגנות.
היו לי כבר מקרים של הדקה התשעים. אין דבר שהוא בלתי אפשרי עבורי, אבל לפעמים כשהזמן דוחק צצים אילוצים שדורשים התפשרות וחבל".

מה מיוחד בבר/בת מצווה שאת מפיקה?
"כשההורים קובעים איתי פגישה, אני תמיד מבקשת שיגיעו עם הילד\ה. כבר מהפגישה הראשונה אני יודעת לזהות מה מתאים לו ולמשפחה.
המפגש הבא הוא כבר עם הילד\ה לבד, שם אנחנו מוציאים את המיטב ומרכיבים תוכן וקונספט אישי שמתאים לו בדיוק, וכך הוא גם הופך לשותף מלא בהכנות לאירוע שלו, שזו חוויה בפני עצמה .
* הכניסה חייבת להיות מרגשת ובלתי נשכחת
* הקליפ שהפך לסטנדרטי ודומה בכל האירועים הופך למשהו אחר ומקורי שבו הילד הוא הכוכב, עם בימוי ותסריט שנכתב בשבילו בשילוב שחקנים בדיוק כמו שחלם.
* ואפילו כל עניין הברכות והדרשה שעליהם אי אפשר לדלג ולעיתים הוא די מתיש יכול להיות מעניין ומרגש, אם יוגש למשל כדרשה מוסיקלית שייזכרו לתמיד במילים שאני כותבת לכל שיר שרק רוצים, החל במזרחית ועד להיטי MTV שבנות אוהבות, בשילוב מופע שבו הילד מככב.

הילד יקבל הדרכה מוסיקלית, קולית, ייפגש עם כוריאוגרף אם צריך, יגיע למספר פגישות, עד כמה שצריך, וללא הגבלה, יקבל כלים מקצועיים וירכוש ניסיון ובטחון, איך לעמוד מול קהל ולהופיע בצורה הטובה ביותר. לסיכום נערוך חזרה גנרלית באולם כדי לוודא שלא יצא פחות ממושלם.
גם הילד הביישן ביותר יידע לרגש ולהפתיע אם רק יקבל את הכלים הנכונים.
ניתן לשלב בהפקה רקדנים, שחקנים, תלבושות, אביזרים, אטרקציות ייחודיות ומתחדשות ועוד.... הכל בהתאם לתכנית.
בנוסף תקבל המשפחה ליווי צמוד בכל הקשור לארגון האירוע וביום האירוע, מה שיאפשר לה להתנטרל מריצות מיותרות ולהיות אורחים באירוע של עצמם. מנסיוני הרב בתחום אוכל גם לייעץ איך להתנהל נכון עם תקציב האירוע ולהימנע מהוצאות מיותרות.

איך את מצליחה להפתיע כל פעם מחדש?
"אילת היא עיר קטנה ואני לא יכולה להרשות לעצמי לחזור על אותו קונספט פעמיים באותו שנתון, מה שדורש מחשבה ויצירתיות תמידיים.
בבר ובת מצווה היו מצבים שהילדים בחרו להפתיע את המשפחה ולא לשתף אפילו את ההורים במה שבחרו לעשות ואז ההפתעה היא כפולה ומרגשת בכל פעם מחדש.
כל אירוע הוא אתגר חדש בשבילי ואני נהנית מכל דקה.

אז אם גם אתם כבר סופרים את הימים עד לאירוע המתקרב, אל תעשו את זה לבד. סטאר הפקות.

ליצירת קשר: 052-4503036.
פדלון דורית
Doritfad@walla.com

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש