"פארק אבניו" המסעדה הכי בר באילת חוגגת יום הולדת שביעי

מאת: אביבה דקל ● 25/1/2012 09:06 ● ערב ערב 2534
"פארק אבניו" חוגג 7- הבר הטוב ביותר באילת כך על פי "פנאי פלוס", רשת "רנואר", תושבי אילת ואורחיה מזמין את כולנו לחגוג ולהתפנק בגדול
''פארק אבניו'' המסעדה הכי בר באילת חוגגת יום הולדת שביעי

תמונת כתבה


מזה שבע שנים, ערב אחר ערב שוקק הפארק בשילוב המנצח של מוזיקה מעולה, המון אלכוהול ואוכל משובח, הכל באוירה אילתית אותנטית. שלומי עמר ועובד קימה הקימו על חורבות פאב ה"טדי'ס"  המיתולוגי את הפארק שהפך עד מהרה לבית עבור אילתים רבים והוכתר עם הזמן למוסד מקומי, אבן נגף שאין שני לו.
את מעמדו כמקום הבילוי מספר אחת באילת קיבל הפארק עם פתיחתו בזכות הבליינים האילתים הנאמנים שחוזרים לפקוד אותו. את האישור הרשמי לכך שהוא גם אחד משלושת במקומות הטובים ביותר בארץ נתנו "פנאי פלוס" ורשת "רנואר", וכך כל בליין יודע שפארק אווניו הוא המקום הלוהט ביותר לבלות בו.
פארק אבניו הוא שילוב מוצלח בין מסעדת יוקרה לבר איכותי, המשלב בצורה מושלמת ארוחות מפנקות במיוחד עם בילוי לילי וחיי לילה. האוכל המגוון והיוקרתי טעים בטירוף התפריט העשיר כולל שפע קולינארי של מבחר פירות ים, בשרים, מיני פסטות, טורטיות.    
בין המנות המובחרות ניתן למצוא מגדל פרגיות על מצע בטטה מדהים, קרפציו בקר, סלט עוף אסייתי ,פטריות ממולאות בגבינות ואגוזים ,נתח אנטריקוט מיושן ועסיסי.
הקינוחים מענגים, בהם פרפה נוטלה בנגיעת ליקא פרנג'ליקו עליו אסור לוותר.
הבר האנרגטי מזרים אלכוהול משובח, מקוקטלים נשיים מתקתקים כמו פיג'לינג סאוור ומוחיטו  ועד לוויסקי משובח לגברברים המסוקסים. תוסיפו תמהיל נכון של עיצוב מדויק, תאורה נכונה, מוסיקה סוערת ואווירה הסקסית והבליינים לא יכולים להישאר ישובים על כסאם ועד מהרה המקום מתלהט- כך בכל ערב מזה 7 שנים.

את הצלחת הפארק אפשר לתלות בעובד, שלומי וצוות העובדים שבכל ערב מארחים באנרגיה וקסם, במוסיקה המקפיצה, באלכוהול שזורם מהבר האיכותי, במטבח המגיש את מיטב מנות הגורמה ובאווירה המחשמלת ואפילו בעיצוב החדשני והמתעדכן.
אבל למרות כל אלה אם תשאלו את עובד ושלומי על מה תלויה הצלחת הפארק הם יענו ללא היסוס כי באילתים תלויה ההצלחה, האילתים שבאים, נהנים וחוזרים שוב ושוב, מזמינים את כל אורחיהם וממליצים בחום לכל שואל.

לאור ההצלחה המשותפת, וכאות תודה לקהל הלקוחות האילתים שבילו במהלך השנים החליטו עובד ושלומי לפנק בארוחה במחיר ששים ותשעה שקלים לאדם מהיום ועד סוף חודש פברואר.

 לסועדים אפשרות בחירה מבין כל המנות שבתפריט, הארוחה הכוללת מנה ראשונה זוגית, מנה עיקרית אישית לכל סועד וקינוח זוגי.

לדוגמא: *מנה ראשונה – פירות ים לזוג
-מנה עיקרית לבחירה לכל אחד –פילה בקר הזוג ונתח אנטרקוט עסיסי כדוגמא
-קינוח לזוג
-ובנוסף כל הצ'יסרים בשבעה שקלים בכל שעה עגולה.

פארק אבניו הוא מקום הבילוי מספר אחד באילת כבר שבע שנים ואת זה צריך לחגוג- בפינוק קולינארי, אלכוהול משובח ואווירה מחשמלת.   יום ההולדת  לפארק במהלך חודש פברואר הוא הזדמנות מצויינת להתפנק.

תמונת כתבה


פארק אבניו
טלפון: 08-6333303
כתובת: פארק אופירה מול מלון דן פנורמה
פתוח: א' – שבת 19:00-04:00
המקום לא כשר

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש