שלושה ימים של חורף אביבי

מאת: או-מד מדיקל ● 20/1/2012 16:15 ● ערב ערב 2064
פסטיבל ג'אז חורף מתקיים בסוף השבוע בנמל אילת. דובי לנץ, איש הרדיו הוותיק, ליקט מכל קצוות תבל הרכבים משובחים וחיבורים ייחודיים לפסטיבל זה. רשימת האמנים וההרכבים: ...
שלושה ימים של חורף אביבי

בתכנית השנה:


The Bad Plus על קרקע קדושה – 'פולחן האביב' של סטרווינסקי. מופע בליווי הקרנת וידאו איטראקטיבית. שלישיה היוצרת תערובת מוסיקאלית של ג'אז, רוק, פופ, אוונגרת ומוסיקה קלאסית. הם מגיעים לאחר הביקור המוצלח שלהם בפסטיבל בשנה שעברה וההופעה אשר זכתה לשבחים וחיבוק חם מצד הקהל.

בלה פלק והפלקטונס - פלק בן ה-53, שרבים מחשיבים אותו לנגן הבנג'ו הטוב בעולם, איחד את הרכב ה'פלקטונס' זוכי חמישה פרסי גראמי. ההרכב משלב מגוון ז'אנרים: קלאסי, ג'אז, בלוגראס, מוסיקה אפריקנית, בלוז, אלקטרו וריקודי פולק מזרח אירופיים.

Third world Loveעם אבי ליבוביץ' - ארבעת חברי ההרכב משלבים בווירטואוזיות מסורת של ג'אז, בלוז ופאנק, השפעות מהמוסיקה של מרכז אפריקה, אמריקה הלטינית, המאגרב ותימן. בהופעה יתארח המוסיקאי, הטרומבוניסט ואיש ה'אורקסטרה', אבי לייבוביץ'.

רביעיית יון סאן נה - יון סאן נה, זמרת במקור מקוריאה בת 42, מגיעה עם הרכב מיוחד מאד הכולל גיטרה, אקורדיון וקונטרה בס.

אנסמבל אורי קיין - Round about Mozartהפסנתרן והמלחין האמריקני אורי קיין יצר ערב של עיבודים למוזיקה הגאונית ובת האלמוות של וולפגנג אמדיאוס מוצרט.

קורה ג'אז מארחים את אנדי נארל - שלישיית קורה ג'אז משלבת תרבויות מוזיקליות וכלי נגינה שונים בתכלית - פסנתר מערבי וקורה אפריקני יחד עם כלי הקשה מערב אפריקאיים. לפסטיבל הם מגיעים עם אנדי נארל, נגן סטיל פאן אמריקאי ואחד המוזיקאים עימם שיתפו פעולה באלבומם האחרון.

חמישיית קארל סגלם - מנורווגיה מגיעה אלינו קארל סגלם, מוזיקאי, מלחין ומשורר, מנגן על סקסופון טנור ועל קרן איל. הוא משלב ג'אז עם כוח טהור וארכאי של מוזיקת עם ועם מלודיה לירית ישירה.

עומר קליין מארח את רונה קינן - הצמד מתאחד בשנית, במופע מיוחד לפסטיבל ג'אז חורף. קליין יבצע חומרים מקוריים ממופע הסולו שלו, ישיר שירים חדשים שהלחין ויבצע עם קינן עיבודים לכמה משיריה.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש