זודיאק

מאת: או-מד מדיקל ● 20/12/2011 21:49 ● ערב ערב 2529
תחזית לתאריכים שבין ה – 21-28 בדצמבר
זודיאק

טלה

-
בתקופה זו אורחים מהעבר הרחוק מביאים עימם רגשנות נוסטלגית סוחטת. עומס ועייפות גורמים לכם לעצבנות מיותרת וחוסר סבלנות. תשתדלו לישון כשאתם במנוחה. צפויה הפתעה נעימה ממקום שבו לאחרונה הושקע עיקר מרצכם, דבר אשר יוליד תחושה נפלאה. אנרגיית חיזור במקום העבודה מבטיחים הקלפים.

שור

-
קיים היסוס. נסו לצנן את הראש והמחשבות שמשתוללות בראשכם.
אתם מחפשים תשובות והצדקה לצעדכם הבא. חלק מחשבון נפש מלמד את השוורים שבמקום שאין הנאה מסתמנים ניתוקים. הרווקים מחפשים קיבעון וחלקם אף יובילו למיסוד. עומס רגשי מאפיין את התקופה. תשתדלו לשחרר לחץ ולהרפות.

תאומים

-
זוהי אחת התקופות הכי נפלאות. הקלפים מלמדים כי התדר מאופיין ברומנטיקה וגילויי רגש. הזדמנות טובה לרכישה או מכירה של בית או רכב. הצעות נישואין והריון. מומלץ לכם לשמר את האנרגיה הטובה במסגרת הביתית, תמנעו מנסיעה ארוכה. אתם זקוקים למקום שלכם.

סרטן

-
זהו עבורכם זמן נפלא ללקיחת החלטות חשובות. ישנה השפעה מצוינת בבית הזוגיות אשר תוביל להתחדשות עצומה. מסתמנת גם מגמת לימודים. מובטחת הצלחה בכל התחומים. זהו זמן טוב לשחרר דפוסים ישנים ולרכוש חדשים על פי רוח תקופה, הקשיבו לרחשי ליבכם.

אריה

-
שוב הינכם במרכז האירועים החברתיים ושוב אתם מוצאים את עצמכם לוקחים אחריות על כולם ועל הכל. ההנאה של בני הבית גורמת לכם הרגשה טובה ואתם משתדלים יותר. תתכן נסיעה ספונטנית וקצרה. אירוח ואוכל, שבוע עמוס וכן התרעה מפני עליה במשקל.

בתולה

-
התחושות הכבדות של בדידות שליוו אתכם לאחרונה מפנות מקומן לתחושה חמימה יותר. הדבר לו זקוקים אתם בימים אלה יבוא מהקהילה המשפחתית התומכת. בתקופה זו אתם נהנים יותר לתת מאשר לקבל, אבל אל תשכחו לאפשר לאחרים את הזכות לתת. תופתעו כמה אתם מוערכים וכמה דעתכם המקצועית חיונית למערכת.

מאזניים


הגוף הפיסי והבריאות הרגשית אינם כפי שאתם אוהבים. בא לכם לברור את התזונה ולשים דגש על ספורט מתון. התחושה שאולי אין לכם די בכדי לתת לקרובים מעיקה מעט. הסכמים יבואו ממקום שישרת אתכם לזמן ארוך. זוהי הזדמנות טובה להיפרד ממי שמאכזב מזמן.

עקרב

-
ישנה (בעיקר אצל העקרבות) תחושה מאוד רוחנית וחיפוש אחר משמעות בתדרים הגבוהים. חיבור לבית הילדות ולנוסטלגיה מוליד עבודה רוחנית מעמיקה. הרמוניה ושקט נפשי, שלווה ורוגע. התובנות של השבוע ימנעו מאבקים כוחניים ישנים ותיולד לכם דרך מקורית וייחודית. גישה אחרת מבטיח הזודיאק.

קשת

-
בימים אלה ישנה עבודה רבה אצל הקשתים ונראה שאין לכם רגע אחד עם עצמכם. שימרו על הבריאות שנחלשת בגלל העומס. יתכן טיפול בהורה חולה, בני הזוג יתמכו וירגיעו ככל יכולתם, מוטב שתירגעו ואל תתנפלו על האדם הלא נכון ואל תמהרו לשפוט. הקלפים שלכם מאפיינים את כל תכונותיה השורפות של האש.

גדי

-
אל לכם לנסות לזרז תהליכים, המתינו עד אחרי יום ההולדת כי אז התמונה תתבהר. קיימת אנרגיה של עשייה, יצירתיות וזרימה בעיקר של כסף. ניתוח מצבים ושינויים מהותיים בתחום הזוגי. מגמת חיבור והרמוניה. אתם אף נראים במיטבכם. תגלו הרבה אהבה מבני הזוג. מוטב כי תנטרלו את השכל בכל הנוגע לאהבה השבוע.

דלי

-
צפוי כסף הבא ממקור בלתי מתוכנן ומפתיע לטובה. תמצאו את עצמכם נותנים באהבה. בעבודה כולם ייעזרו בכם ובידע הרב שצברתם. הרבה מחמאות, התחלה חדשה ויישום רעיונות. גם הימורים במגמת זכייה. הקלפים צבעוניים במהותם ומלאי הרפתקה.

דגים

-
אתם מאוד זקוקים לשקט, מחפשים סביבה הרמונית ויפה. תחושה טובה עם העצמי שלכם תוביל לקידום האינטרסים שלכם מול המעסיקים. יש להימנע ולהיזהר מתאונות קטנות. תחושת פינוק טובה תגיע עם הפתעה נעימה מצד בני הזוג. כל אירוע ספונטני שתבחרו לעשות יהיה מוצלח ביותר.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש