רולקס שואו

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 14/12/2011 13:19 ● ערב ערב 2528
חברת 'ארו אסיה' היא סיפור הצלחה ישראלית מזה כ- 40 שנה, היבואנית הבלעדית של שעוני המותגים מהמובילים בעולם שבראשם עומד ללא עוררין שעון ה- Rolex , מותג על בעל מוניטין ברחבי העולם, שהוא סמל סטטוס בזכות איכותו הבלתי מתפשרת והחדשנות המאפיינת אותו כבר שנים רבות.
רולקס שואו

נסיך השעונים


Rolex הוא הרבה יותר ממותג שעוני יוקרתי, הוא נחשב לאחד ממאה המותגים המוכרים והנחשקים בעולם ולמותג הנחשק ביותר בקרב שעוני היד. מהפן ההיסטורי, הנס ווילסדורף שנולד בבוואריה בסוף המאה ה- 19 טבע את המותג Rolex וייצר אותו בתחילה באנגליה ולאחר מכן עבר לייצורו בשוויץ. בשנת 1926, ייוצרו שעוני Rolex חסינים למים ולאבק.

Rolex צברה מומחיות בשעונים המותאמים לתנאי אקסטרים. כך למשל יצרה החברה סדרות שעונים המיועדים לצוללני עומק, לטייסים ולמטפסי הרים. החברה מעניקה חסויות לאירועי ספורט מפורסמים ברחבי העולם.

חברת 'ארו אסיה', היבואנית הבלעדית של Rolex בארץ, מקפידה להמשיך את המסורת המפוארת הזו ומעניקה את חסותה בין היתר לתחרויות גולף המתקיימות בישראל כגון אליפות ישראל הפתוחה בגולף.

ברבים מסרטי 'ג'יימס בונד' אפשר לזהות את שעוני Rolex המעטרים את פרק ידו של המרגל האנגלי השרמנטי. עיצובי השעונים של Rolex הם סמל ליוקרה וסטטוס, הם משלבים סגנון מוקפד בשילובים נועזים של חומרי גלם מהיקרים והמשובחים בעולם.

איכות בלתי מתפשרת


שעוני Rolex עשויים מיציקה אחת של מתכת יקרה כגון זהב 18 קראט, פלדת אל חלד או פלטינה העוברת תהליך חישול הכולל לא פחות מ- 150שלבים, זאת לשם יצירת ההגנה המושלמת מפני חדירת מים ומפני תנאי שטח קשים. כל שעון מיוצר על ידי Rolex עובר בדיקה מחמירה האורכת שלושה חודשים, בה מובטחת איכותו ונבדק תפקודו ודיוקו לאורך זמן בתנאים שונים. לשעוני Rolex אחריות בינלאומית בת שנתיים. היבואנית הבלעדית של שעוני Rolex בישראל, חברת 'ארו אסיה', מעניקה ללקוחותיה שנה נוספת של אחריות על השעון במרכזי השירות שלה. שעוני Rolex הינם מושא לזיופים רבים. על מנת להבדיל בין זיוף לבין שעון מקורי, 'ארו אסיה' מספקת במרכז השירות שלה שירות לקביעת מקוריות השעון ותעודה על אותנטיות לאחר הבדיקה.
השענים בחברת ארו אסיה עוברים השתלמות תקופתית בז'נבה על מנת להתמקצע ולהתעדכן בחידושים השונים.

מותגים מובילים


חברת 'ארו אסיה' מקפידה לייבא את השעונים המובילים בעולם כמוTudor, Certina , בלמיין ומישל הרבלין. Tudor הוא מותג על מבית היוצר של Rolex . מאז היווסדו ועד היום, המותג Tudor משקף שילוב מוצלח בין דיוק לאמינות, עיצוב, טכנולוגיה ואיכות. Certina הוא מותג שוויצרי מוביל המציע מגוון של שעונים: ספורטיביים, אלגנטיים, וקלאסיים לגברים ולנשים בטווח רחב של מחירים. שעוני Certina נבדלים מאחרים באמינות ואיכות יוצאת דופן. ל- Certina רשום הפטנט של שיטת DS Double Security – הגנה כפולה על כתר השעון שהופכת את השעונים של Certina לעמידים במיוחד נגד מים. האחריות העולמית של השעון 'סרטינה' היא שנתיים, אבל חברת 'ארו-אסיה' מוסיפה שלוש שנים, כך שהאחריות הכוללת היא חמש שנים (בלעדי בארץ). שעוני בלמיין מתאפיינים בעיצובי צורות אלגנטיות לצד צורות נועזות ובשימוש בטכנולוגיות חדשניות מתחום הרכבת השעונים. שעוני בלמיין הם חלק מקבוצת Swatch Group. המותג מישל הרבלין שמקורו בצרפת מאופיין בשעונים מקוריים, יצירתיים ובאיכות הגבוהה ביותר. הם משלבים עיצוב צרפתי ואיכות מכאנית שוויצרית. למישל הרבלין בין השאר צמידי יד דקים במיוחד, לוחות העשויים מאם הפנינה ושילובי יהלומים וזרקונים.

חברת 'ארו אסיה', היבואנית הבלעדית של שעוני היוקרה מביתCertina, Balmain ,Rolex ו-Michel Herbelin החל משנת 1975, הביאה לארץ את הניחוח של חו"ל בדמות חנויות ה-Rolex Show שלה. חנויות ה-Rolex Show ממוקמות באזורי הקניות היוקרתיים המעניקים למבקר בהם אווירה של קפיצה קטנה לשאנז אליזה או למרכזי הקניות היוקרתיים האחרים בעולם.

ל- Rolex Show ארבעה סניפים בישראל: הסניף הראשי נמצא באבן גבירול 17 בת"א, בו ניתן גם לבצע הערכת אותנטיות וקניית שעונים יד שנייה. סניף נוסף של Rolex Show נמצא ברחוב אחוזה 88 ברעננה. סניף שלישי ממוקם ב'רויאל גארדן בולבארד' באילת, בשני סניפים אלו נמכרים בנוסף לשעוני היוקרה תכשיטים פרי עיצובם של מעצבי הבית של חברת 'ארו אסיה' העשויים מזהב ומשורגים ביהלומים באיכות 18 קראט ומעלה. הסניף האחרון של Rolex Show נפתח בשדרות ממילא בירושלים.

מרכז שרות - בצמוד לחנות בתל אביב ברחוב אבן גבירול ממוקמת המעבדה המשוכללת והחדשנית, שנבנתה עלפי הנחיות רולקס ובפיקוח רולקס, המעבדה עובדת לפי תקן רולקס.

'רולקס שואו אילת', רויאל גארדן בולבארד, טלפון: 08-6337002, פקס: 08-6337006, שעות פעילות: א-ה: 10:00-22:00, ו' 10:00-15:00, ש' 18:00-22:00

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש