זודיאק

מאת: או-מד מדיקל ● 14/12/2011 10:29 ● ערב ערב 2528
זודיאק

טלה

-
תתכן השקעה רבה הקשורה לאירועים של בית ומשפחה, עבר, נוסטלגי, מפגש עם חברי ילדות. ענייני קריירה ועבודה מצריכים קבלת החלטות חותכות לגבי העתיד. ישנה הקפדה על הופעה חיצונית. ואתם קוצרים מחמאות ונראים נפלא. תחושת התחדשות וזרימת אנרגיה חדשה מתחדשת וחזקה. שימו לב לתקלות אפשריות ברכב.

שור

-
אתם עייפים, הרגשה פיזית לא טובה, יתכן אף אשפוז, או טיפול רפואי. תחושת אכזבה ורצון לא לפעול. כדאי לנוח השבוע וללכת לכל מקום שייטיב את הרגשתכם. קיימת אנרגיה כללית של הקרבה וקורבנות. קיימת תחושת ריקנות וחוסר תקשורת.תנסו בימים כאלה להיות קצת יותר רוחניים ולפרוש מעט מענייני היומיום.

תאומים

-
אתם בתקופה של ניקיון יסודי ביותר בכל חדרי ליבכם . זה הזמן להזיז רהיטים, לטפל בניירת וכמובן, להשתחרר מכל מה שאינכם צריכים עוד. אתם נעימים יותר ויכולים להתבונן על חיי המשפחה שלכם באופן אופטימי ומספק, תיתכן הרחבת המשפחה, הריון, לידה נישואים . יותר מודעות לבריאות הקשורה לגוף ולנפש. שימו לב להזדמנויות שעולות בתקופה הקרובה מכירה/קניה של בית.

סרטן

-
ביטויים של אהבה, ויצירה, התבלטות, סמכות וקבלת הכרה . תורעף עליכם תשומת לב בשפע.זה קשור גם לילדים, אבהות ורומנטיקה. הרצון לחיות ולכייף חזק מהרגיל. ישנה יכולת מוגברת לבטא אהבה ותשוקה ובו זמנית לזכות בכבוד על מעשיכם. יתכן צורך להפגין דומיננטיות ושליטה יותר מהרגיל.

אריה

-
הרבה אירועים חברתיים ופגישות חברתיות יוצאות דופן במהותן. אנרגיה שיכולה להתבטא בחשיפה ופרסום, בתחום הכספי ייתכנו רכישות של דברים מאוד מיוחדים. דגש חזק על כושר אלתור שום דבר איננו שיגרתי , ניתוקים ופרידות, נפרדים מהעבר המעיק עליכם כל כך. ישנה אנרגיה מפתיעה ומדהימה במהותה אתם עסוקים במה שקשור לעתיד ומתנתקים מהעבר.

בתולה

-
קיימת אנרגיה צעירה ותחרותית, וכן געגוע לרומן נוסטלגי.צורך להיות ייצוגיים שאיפה להגיע לאיזון ולצדק. בדרך הרמונית ניתן להשיג מימד של פשרה.יתכן כי מדובר אולי ביחסי שותפות ושותפויות.סוגיית הזוגיות, והנישואים, שם תחושו כי עליכם להתחרות ולהילחם על שלכם. ואולי על המקום הראשון.

מאזניים

-
צפויים ימים יוצאי דופן ומלאי הרפתקה. חוויות והתנסויות מעניינות. החלטה שגמלתם בליבכם מזה זמן לבצע , כעת זה הזמן ואתם פועלים ללא היסוס ומצליחים ליישם כל מהלך. הגשמת משאלות בכל הקשור לנושא העבודה.זה הזמן לחוות התרחבות מנטאלית לצאת לנדידה ולהרפתקה רוחנית תוך לקיחת אחריות על חייכם. ברגע שהבנתם צאו לדרך חדשה. לאחר שכבר למעשה מזמן הבנתם מה אתם צריכים לעשות..

עקרב

-
אתם צפויים לשינויים ועיכובים בתחום היחסים העסקיים כדאי לוודא שאכן אתם פועלים כראוי ,העבודה שלכם עכשיו בסדר העדיפויות הראשי ואתם מוכנים להשקיע בה הרבה משאבים. יש לכם עזרה מאחרים כך שאתם יכולים לדעת שאינכם חייבים להתמודד לבד. זכרונות עשויים לעלות כעת ודברים או אנשים הקשורים בעבר חוזרים להווה, לעתים במפתיע. ייתכן מעבר מגורים או שיפוץ הדירה, במקביל יש תחושה של פאסיביות, כאילו אתם יותר מושפעים מאשר משפיעים.

קשת


שיפור במצב הכלכלי, אך במקביל בעיות בזוגיות, בעיקר כאלה שינבעו מהתעקשויות מיותרות. מוגברת המתיחות בבית.דחף לתחלופה ושינוי. אתם חשים צעירים, אנרגטיים ודינמיים. ובורחים מרגשותיכם האמיתיים. זמן טוב לערוך שינויים .עם זאת, חשוב שלא להזניח את הקרובים אליכם, שכן ייתכן שהם זקוקים לעזרה, טיפול או קשב . מצדכם. שימו לב במיוחד ליחסיכם עם המשפחה המורחבת.

גדי


שיקול הדעת לא יהיה במיטבו ויש נטייה להפריז בהוצאות כאילו שאין מחר ,תחושה של חוסר ביטחון וחשש גורמת לכם לדחות רעיון שיכול לעזור ולקדם אתכם.שבוע מוצלח ללימודים והצלחה בבחינות, החשיבה המופשטת במיטבה.רכישות וקניות עומדות על הפרק. נושאים כלכליים כספיים ותקציביים עומדים בראש סולם העדיפויות וקשה להתאפק מלקנות. ישנה אפשרות לקבלת כספים או לסגירת עיסקאות.

דלי

-
מזה זמן שאתם חווים קשיים בנושאים האישיים והמשפחתיים שלכם. ניכר שאתם מתלבטים בין הצורך שלכם לממש את עצמכם ובין הדחף שלכם להיות בסדר עם כולם, הרשו לעצמכם נסיעה קצרה כדי להתרענן ולהטעין את עצמכם מחדש באנרגיה חיובית, ואופטימית. הזדמנות לחזק את הקשרים החברתיים שלכם ולבנות לעצמכם מערכת קשרים שייתכן ובעתיד תוכלו להיעזר בה כאשר תרצו לקדם את עצמכם. במקביל, הגעתם לתובנות עד כמה המשפחה חשובה עבורכם.

דגים

-
הרפו קצת מהנושא הכספי והשקיעו במקומות בהם אתם יכולים לקדם את עצמכם. הסביבה הקרובה שלכם מפרגנת לכם, אך מצד שני מומלץ לכם לבדוק מחדש מיהם האנשים עליהם אתם יכולים לסמוך. אנרגיה לוחמנית נמצא במקום הגורם לכם להיות יותר אגרסיביים ביחס לפעמים אחרות. השתדלו לא להזיק לעצמכם בהתנהגות אימפולסיבית התנסות רגשית וחווייתית צפויה השבוע, תהנו.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש