בורקס בכר – העגלה – כבר באילת

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 16/11/2011 10:32 ● ערב ערב 2524
בורקס בכר העגלה', הבורקס מספר אחת בארץ, שנולד בחיפה, גדל והיה למעצמה שלה עשרות סניפים בארץ, הגיע סוף סוף גם לאילת. תנו כבוד ועל הדרך תנו גם ביס. זהירות - ממכר
בורקס בכר – העגלה – כבר באילת

הסניף האילתי של רשת 'בורקס בכר' נפתח לפני ששה שבועות באזור התעשייה באילת (מול ה'וויו'). מאז עובדים כאן יומם ולילה בלי הרף. אין רגע בו לא עומדים לקוחות בתור לבורקס הטעים והמיוחד הזה, והטלפון למשלוחים מצלצל בלי הפסקה.
הבורקסים ב'בורקס בכר' הם בורקסים תורכיים - גדולים, עשויים בצק מיוחד, והם טריים וחמים, תאווה לחיך. את הבורקסים הטעימים האלו תמצאו במגוון מילויים: גבינה, תרד, גבינה עם תרד, תפוח אדמה, פטריות וחצילים. הבורקסים מוגשים עם רסק עגבניות, חריף, מלפפון חמוץ וזיתים ובתוספת ביצה קשה, לפי בקשת הלקוח.
המקום המסויד ומרוהט כולו בלבן, מואר ונקי להפליא – ממש תענוג לשבת במקום ולאכול, או להיכנס ולראות כיצד מכינים את הבורקס ולקחת את המנה החמה והטעימה הביתה.

"שירות, טריות, איכות ולבריאות"


זו הסיסמה של 'בורקס בכר' באילת, וכאן עומדים מאחורי כל מילה של סיסמה זו.
השירות במקום אדיב, מהיר ויעיל, הבורקסים הנאפים במקום טריים טריים והמחירים נמוכים ביותר - תמורת 14 שקלים למנה, אתה מקבל ארוחה שלמה, ואם חפצת בתוספת של ביצה קשה, תעלה לך התוספת שני שקלים נוספים בלבד. 'בורקס בכר' הם ארוחה חמה, מזינה וטעימה שכיף לאכול בבוקר, בצהרים, בערב, בלילה אחרי בילוי או בהפסקה מהעבודה.
ב'בורקס בכר' מבטיחים שהבורקס שלהם, בניגוד לבורקס אחרים, לא גורמים לצרבת !!! וזו בפני עצמה בשורה חשובה מאוד לחובבי הבורקס.

בורקס עם היסטוריה


כיום 'בורקס בכר העגלה' הינה רשת שעגלותיה הרבות פזורות בכל רחבי הארץ.
תחילתה של הרשת ברחוב 'העצמאות' בחיפה בעגלה קטנה וכחולה. העגלה המקורית, ממנה מכר סבא בכר את הבורקס שלו לפני שנים רבות, עדיין ניצבת בשוק הימאים בעיר התחתית של חיפה. סבא בכר הגיע לחיפה מתורכיה והביא אתו את המתכון המיוחד של הבורקס התורכי. כדי להתפרנס רכש עגלה, מילא אותה בבורקס הטעימים שאפה בעצמו, העמיד אותה ברחוב 'העצמאות' שבעיר התחתית בחיפה והחל מוכר בורקס לעוברים ושבים. עגלה זו הייתה הסניף הראשון של 'בורקס בכר'. השמועה על הבורקס הטעימים עברה בחיפה ועד מהרה לא עמד סבא בלחץ, העגלה לא הספיקה למלא את דרישות הקונים הרבים, ו'בורקס בכר' פתח סניף נוסף. לא עבר זמן רב, וסניפים רבים נוספים נפתחו ברחבי העיר חיפה וגם בערים אחרות בארץ. שנים רבות עברו מאז מכר סבא בכר בורקס מתוך העגלה שלו, אבל שם הרשת נשאר מאז ועד היום - 'בורקס בכר - העגלה', כדי שלא יישכח מישהו איך הכל התחיל.

ועכשיו גם באילת


צביקה מזרחי הגיע לאילת מחיפה לפני תשע שנים. בכל השנים הללו הוא התגעגע לטעם המיוחד של 'בורקס בכר העגלה'. בחיפה ממנה הגיע לאילת יכול היה למצוא בכל פינת רחוב את הבורקס אותם הוא אוהב. משגברו עליו הגעגועים, הוא החליט לעשות מעשה ולפתוח גם באילת סניף של הבורקסים האהובים עליו. צביקה הציע את הרעיון לחיים בכר, חיפאי גם הוא, מומחה לאפיית הבורקס המיוחדים, שהחליט כי הגיע הזמן לפתוח גם באילת סניף של 'בורקס בכר העגלה'.

לפני ששה שבועות, נפתח הסניף לקהל, ו'בורקס בכר', הלהיט החיפני המוכר בכל הארץ, הפך גם ללהיט אילתי. לקוחות מרוצים חוזרים שוב ושוב ליהנות מ'בורקס בכר' אצל חיים וצביקה, ביניהם אילתים רבים וגם אורחים מהצפון שמכירים את הבורקס המיתולוגיים ממקומות מגוריהם ושמחים לפגוש בהם באילת.
בסניף באילת המכירה גם בסיטונות לבתי עסק ומסעדות. אם עדיין לא ניסיתם- אל תחכו.
’בורקס בכר - העגלה',
אזור תעשיה רחוב המלאכה 4,
מול מועדון ה'וויו'. משלוחים:
077-4102108, פתוח 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש